Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
321
Kommenttia
2374
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Äärioikeistokortti lävähtää aina pöytään, kun totuus kirpaisee. Tiedät itsekin minkälaisen perinnön sukkahousuhaIIitus jätti Orpon hallitukselle ja varmasti olet yksi niistä kiukuttelijoista, jotka pahoitti mielenstä, kun Orpo ja Purra purki Sannan kulissit. Ei ihme, että teidän lahkonne on syyllistänyt Orpoa jopa takautuvasti edellisen hallituksen töpeksinnöistä. Hävettävää!
☝️🤢
21.05.2026 18:25
Missä aloituksen väitteiden todisteet? No ei missään. Tälläkään kertaa.
🥱
✅Checkmate
19.05.2026 17:35
☝️😆
18.05.2026 22:55
Riikka ei edes esitä pahaa. Olet ehkä omaksunut liian voimakkaasti vihervasemmiston propagandan "pahariikasta". Täällä arkitodellisuuden puolella jämäkkyys, määrätietoisuus, vakavamielisyys jne. ei ole pahuutta. Ongelma syntyy punavihreässä semantiikassa, jossa vääristellään asioita manipuloidakseen ihmisiä.
☝️😉
18.05.2026 20:06
Aloitat lauseen sanoilla "ihan oikeasti" ja heti perään kirjoitat täyttä hölynpölyä. Tällainen oman persoonallisuutensa tiedostamaton projisointi on erinomainen esimerkki aidosta tyhmyydestä.
☝️😆
18.05.2026 20:00
Koska uskonnollisuus on monille ihmisille läheinen, psykologinen, kulttuurinen ja sosiaalinen ilmiö, ei vain väite jostain. Se voi tarjota merkitystä, lohtua ja yhteisöllisyyttä. Uskonnollisuuden psykologisesta voimasta kertoo mm. se, että erityisesti kuoleman, kärsimyksen ja epävarmuuden hetkellä se voi alkaa tuntumaan jopa paatuneimmastakin ateistista tervetulleelta.
17.05.2026 14:02
Vain vasemmistovinoutunutta viherhörhöä ei vois vähempään kiinnostaa kotimainen energiavarmuus. Isänmaattomat paskiaiset tekee tuhoa profeettansa StaIinin nimeen.
☝️🙄
17.05.2026 12:29
Jos Sdp on seuraava pm-puolue, sen kolme populistista pointtia ovat:
1. Se joudutaan tekemään edellisen hallituksen vuoksi
2. Meillä ei ole osuutta Suomen alamäkeen
3. Sosialismi hyvä, kapitalismi paha
☝️😆
16.05.2026 17:30
Haluat siis, että opitaan teidän tapanne ja valehdellaan silmät suut täyteen?
15.05.2026 18:47
Minunko pitäisi päättää olenko rkp:n troIIi vai persu? Taidat olla aika tyIsämieIinen heebo.
☝️😆
15.05.2026 18:15
Sen lisäksi ne loi äänestäjiä kusettavan puppupopulismin, jossa nykyistä hallitusta syytetään jopa takautuvasti edellisen hallituksen päätösten seurauksista.
15.05.2026 18:12
Olisi, koska kieli on joka tapauksessa osa mun elämää, jo ennen kouluikää, ja olisin sitä opiskellut myös vapaaehtoisena, varsinkin kaupallista ruotsia. Hangossa ja Loviisassa pentuna puhuttiin enemmän ruotsia kuin suomea. Teini-iässä puhuttiin paljon sekakieltä.
15.05.2026 18:09
Hetki sitten öyhötettiin, että olen persu. Onko se niin vaikeeta jo päättää?
15.05.2026 18:00
Sukulaisten, tuttujen ja asiakkaitten kanssa lähes päivittäin. Det skulle vara svårt utan det.
15.05.2026 07:53
Myönnät siis, että ainoa keino persujen pakolliseen (pakkomieIteiseen) vastustamiseen on valehtelu. Kiitos tästä tiedosta.
☝️😉
15.05.2026 07:43
Missä ja milloin persut on valehdelleet silmää räpäyttämättä? Luettele edes viisi tapausta. "Se ei meille käy" ja "euron pensa" ei kelpaa, koska ne on teidän oman troIIitoimistonne keksimiä provoja.
15.05.2026 07:05
Haluatko, että luettelen talousrikoksista, petoksista, väärennöksistä, väkivallasta, Iapsiin kohdistuneista perversioista, varkauksista jne jne jne tuomitut vihervasemmistoIaiset? En tiedä kannattaako, koska kiihotut siitä kuitenkin niin että on tahra pöksyissä. Teikäläisillehän moiset rikokset on vain sulka hattuun.
☝️😆
15.05.2026 04:27
Linden ei ole hallituksessa, eikä persuissa, joten tällä hallituskaudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Et oikeasti voi olla noin epätoivoinen toIIo.
☝️🤨
14.05.2026 16:16
Voi mahoton näitä vassareitten epätoivoaloituksia. Nyt on jannulla pakko olla jo rakkoja kämmenessä.
☝️😆
14.05.2026 16:12
Vihervasemmiston logiikassa kaikki on rasismia, minkä voi tulkita rasismiksi. Ja rasismihan on tulkinnanvarainen käsite. Terkuin Tytti Tuppurainen.
☝️🙄
14.05.2026 15:49
11 / 119