Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
321
Kommenttia
2374
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei mennyt ihan putkeen valtion velanhallintastrategia ja nyt kansa maksaa kipeästi. Onneksi meillä on Purra johtamassa vastuullista valtiovarainministeriötä. Se päätti lopettaa korkojohdannaisten käytön 2024, koska esim. vaihtuvakorkoisuuden riski oli korkea. Tämä muutos olisi pitänyt tapahtua jo aiemmin, mutta eipä löytynyt vastuullisia toimijoita. Nyt siitä vastuuttomuudesta maksetaan.
Operatiivinen toiminta ajoittui vuosiin 2020-2022 (Marinin hallitus) jolloin muutettiin lainoja vaihtuvakorkoisiksi. Ja tulikin sellainen korkomäIIi, että kyllähän se sapettaa.
☝️🙄
10.05.2026 09:33
Miten niin aika herätä? "Äärioikeistouhkahan" on jo varsin pitkään ollut yksi vihervasemmiston suosituimmista kohuaiheista. Erityisesti vaalien lähestyessä se nousee kiihokkeena pääteemojen joukkoon. "Äärioikeisto" näet on vihervasemmistolle pakolliseksi koettu väline Perussuomalaisia vastaan, jota vihervasemmisto on hampaat irvessä yrittänyt työntää äärioikealle. Siinä kuitenkaan onnistumatta. Sen sijaan, että PerusKallio paikailtaan suuremmin liikahtaisi, valehtelu on kuitenkin lopulta osunut vihervasemmiston omaan naamaan. Ja kivusta syytetään tietenkin persuja.
☝️😉
09.05.2026 23:29
Ei todellakaan mennyt persiilleen, sillä PS sai ajettua monia asioita eteenpäin ja korjattua Pyhän BiIe-Sannan aiheuttamia vahinkoja.
Persujen viestintästrategia on heidän oma asiansa. Siihen nyt sattui visuaalinen uudistuminen. Ja oli jo aikakin, sillä vanha logo oli aikansa elähtänyt. Vaikka uusi logo ei omasta mielestäni ihan kaikkein onnistunein ole, on se silti parempi ja raikkaampi. Muistuttaa ehkä liikaa jotain clipart-taidetta.
09.05.2026 22:49
Siinä on rivikansalaisella haastetta, miten kyetään erottamaan todellisen lääketieteen julkaisemat tiedot politisoituneen terveysviranomaisen ja median klikkiotsikoiden massasta. Useimmiten käy kuitenkin niin, että ihmiset takertuu klikkiotsikoihin ja ideologisesti omaa maailmankuvaa tukevaan viestintään. Toisarvoiseksi jää se arkitodellisuus. Ei ihme, että somesta on tullut typerysten "johtama" lieteviemäri.
Ja vaikka jossain lukee rotan kokoisilla kirjaimilla "Andes-viruksen kyky levitä ihmisten välillä on erittäin vaatimaton", se jätetään toisarvoiseksi, koska klikkiotsikko "Tappava tauti leviää kaikki kuolee!" saa kaiken huomion. Ja siitähän sitä somesoppaa riittää. Jos joku vielä kehtaa sanoa "suomalaiset on yksi maailman älykkäimmistä kansoista", niin saa kyllä hävetä silmät päästään. Ei näillä näytöillä. Ei millään tavalla.
☝️🙄
09.05.2026 22:42
Myönnät siis, että YIen ohjelmisto on paskaa, jota onkin syytä leikata. Kiitos tästä tiedosta.
☝️😉
09.05.2026 20:47
Minusta on jotenkin säälittävää, että niin moni ajaa itsensä tuolle tasolle, mistä aloituskin kertoo.... jokapäiväinen kateus, katkeruus, kakaramainen uho ja kiukku,sekä kyvyttömyys sivistyneeseen keskusteluun, unohtamatta äärimmäisen pakolliseksi koettua kolmen V:n lakia; VaIehtele, Vääristele, VittuiIe. Tätä elämäntapaa todistatte jokaisena päivänä kaikkialla somessa. Mikä on kun teiltä ei onnistu mikään järkevä?
☝️🙄
09.05.2026 20:41
"Jos jossain menee hyvin, se ei ole persujen ansiota, mutta jos jossain menee huonosti, se on persujen vika."
- VasemmistovammaiIijat ry.
☝️😆
09.05.2026 20:22
YIe tekee itse päätökset miten se säästöjä toteuttaa. Ja YIehän uhriutui ja kosti lopettamalla suosittuja ohjelmia, kuten Arto Nybergin juontaman ohjelman.
Miten sulla noin muuten menee? Löit taas pääs pöydän reunaan ja joka kerta riennät syyttämään persuja.... voi eIämä!
☝️😆
09.05.2026 20:00
OIet maaninen. Höyryät yksinäs jostain kummallisesta vedosta toistuvasti. Ja toiseksi puhu asiasta, äläkä länkytä turhanpäistä soopaa.
☝️😆
08.05.2026 11:04
Selityksiä ja tekosyitä odoteIIessa.
☝️😆
08.05.2026 10:57
Ei se musta putinatsia tee, kun kielletyn totuuden mainitseminen saa sut raivopäiseksi. Sun raivoaminen on ihan sun omaa räpeIIystäs, ei mun.
☝️😉
08.05.2026 03:24
Asiantuntijoiden mukaan ruostuvalla antiikkikalustolla sotivan Venäjän piti kestää 10-20 päivää. Suuri ja mahtava Iänsi on polvillaan Venäjän rupusakin edessä.
☝️😆
08.05.2026 01:30
Eri mieltä ehkä, mutta väärää mieltä? Sinäkin varmasti tunnet erittäin tutun fraasin "persut oli taas oikeassa". Ja se viha on kokonaan teidän alemman tason mongojen puolella. Persu ei vihaan alennu.
☝️😉
07.05.2026 21:57
Olen kysellyt n. kolmen vuoden ajan perusteluita ja näyttöjä väittämään "persut valehtelee aina", mutta tähään päivään mennessä ei ole saatu yhtäkään sellaista ruudulle. Joku muutama uuvatti jaksaa vielä möläyttää "euron pensa" ja "se ei meille käy" ihan vain kulttuurivinoutuneessa merkityksessä.
Mutta... ihan sama mikä kokoonpano hallituslehtereille istuu, niin alamäki on sama ja yhdessä tehty. Siinä mielessä politiikassa populismi ja kulissit on pääosassa, ja tietenkin fanitus, ja niiden takana tehdään politiikkaa ja kansa maksaa viulut ja huilut.
07.05.2026 21:54
OIet vain niin toIIo, ettet osaa ajateIIa kiIjupönttäsi korkeammalle. Sillä ei ole mitään merkitystä kuka perusti Sinimustat, vaan sillä, mitä Sinimustat on. Menikö tajuntaan? Sinimustat on vasemmistoIainen puolue, etkä sinä voi sille yhtään mitään vaikka kiIjuisit maailman tappiin.
☝️🤨
07.05.2026 07:26
Missä asiassa olen valehdellut? Äläkä vastaa "kaikessa", vaan perustele mikä kommentissa olen valehdellut ja miten todistat, että se on valehtelua.
07.05.2026 06:50
Eikö vain. Voisko siis lopettaa lapselliset höpinät sinimustista ja myöntää avoimesti, että se on vasemmistolainen puolue.
☝️😆
06.05.2026 22:26
Yksisiläisiä ja mutka suoraksi vetäviä syytöksiä ja väittämiä tulee kuin troIIin tykistä, mutta ei ainuttakaan pätevää kokonaisuutta ja perustelua, joista voidaan päätellä, onko hallitus epäonnistunut vai ei. Jos teidän tietotasonne ja ulosantinne on näin heikkoa ja kommentit pääsääntöisesti yksisilmäisiä roiskaisuja, niin voinette kuorossa todeta "olen täällä vain provoilemassa, koska mistään en mitään tiedä".
☝️😆
06.05.2026 22:20
Erittäin törkeästi mutkat suoraksi vetävä epämääräinen kompilaatio omaa maailman kuvaasi tukevassa mudossa. Yritä nyt saada jonkinlainen selkeä kokonaisuus, miten voidaan todeta, onko hallitus epäonnistunut vai ei.
06.05.2026 22:16
Miten tämä kertoo, että "hallitus on epäonnistunut"? Onko faktantarkistus ja perustelu todella niin vaikea asia?
06.05.2026 22:14
13 / 119