Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
321
Kommenttia
2374
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Lähes sama", eli kausitasoitettuna 64000 työllisen ero, on ihan tavallista populistista pyöristelyä positiiviseen päin.
Ehkä parempi mittari ajankohtaan nähden on suomalaisten työttömyysaste vs. vieraskielisten työttömyysaste. Suomalaisten työttömyysaste on pyörinyt 2019 lähtien keskimäärin 8% tuntumassa, mutta vieraskielisten työttömyysaste on noussut jo 20 prosenttiin. Orpon populistiset tuhnut on kuitenkin pienempi paha kuin se, että pääasiassa vihervasemmistokepulit haluaa kasvattaa vieraskielisten työttömien määrää jopa 40000 mamulla vuosittain.... eli lisää sosiaalimenoja, eikä huolta huomisesta.
☝️😉
06.05.2026 22:10
Premissisi on lähtökohtaisesti virheellinen.... "Hallitus on epäonnistunut kaikilla mittareilla".... jota et perustele millään lailla, etkä esitä ainuttakaan mittaria ja sen tuloksia.
Tällaisen kliimaksihakuisen hörhöiIyn seurauksena ulostuva....
"Suorastaan näin surkeasti Suomen asioita ei ole hoitanut yksikään itsenäisyyden aikainen hallitus Suomessa."
.... on suorastaan äärimmäisen surkean kehäpäätelmä, jolla et vain ammu omaan jalkaasi, vaan tuhoat omaa ideologiaasi, jolle huoraat pää märkänä.
Teidän peikkolaakson sotapeikkojen aktivismi on suorastaan surkeaa.... jatkuvaa yksipuolistamista, muunneltuja totuuksia, vääristelyitä, valheita, kehäpäättelyä, heikkoäIyistä roiskimistaa.... Siis suorastaan hävettävää. Ettekö todeIIakaan parempaan pysty? Kehittyyhän se paisekin. Miksi te ette edes paiseenkaan vertaa?
☝️🤨
06.05.2026 20:52
Tyypillinen vassari yrittää sarkasmia feikkaamalla persua. Tiedoksesi, ettei sun äIysi riitä siihen. Sun älysi riittää juuri ja juuri rasvaamaan peräaukkosi oman ideologiasi penetraatiota varten.
☝️😆
06.05.2026 20:18
Juu ehdottomasti lopetettava suomalaisen alkutuotannon tukeminen. On Suomelle eduksi lopettaa kaikenlainen kotoperäinen tuottavuus ja tukea täysipainoisesti ulkomaista teollisuutta. Pikkuisen se niistää työllisyydestä, mutta se on toisarvoinen ongelma. Suomessa kun saa rahaa seinästä ja sähköä pistorasiasta, niin kaikki on onnellisia. Maailman onnellisimpia.
☝️🙄
06.05.2026 18:37
Tiesitkö, että kuvitteellisen "persun" näkeminen joka lävessä on mt-ongelmaan liittyvä pakko-oire? Ai et? No nyt tiedät.
Soita asap auttavaan puhelimeen. Älä jää ahdistuksesi kanssa yksin.
☝️😉
✅checkmate
05.05.2026 23:51
Olet siis kokenut älyllisen laiskistumisen. Onnittelut.
05.05.2026 23:48
*TIRSK!*
05.05.2026 23:07
Muutama persu teki tekoälyllä todellisuutta vastaavan esityksen ja tietenkin viharyhmät keksi kääntää senkin persuja vastaan, "koska tekoäly". Se kuitenkin jo todettiin, että esim. koulujärjestelmää ja rikollisia matuja kritisoivat esitykset ei vääristäneet todellisuutta. Mutta sehän ei vihervassarille käy.... "Niim mutkum se vääristää!! Siinä ei ollu AI-leimaa!! Mutkum!!!" En voi kuin ihmetellä, että miten viharyhmät voikin alentua niin hävettävällä tavalla.
☝️🙄
05.05.2026 12:57
Persut = totuus.
Ja miten väkivaltainen totuuden vihollinen vahvistaa sen? Alkamalla huutamaan päälle, solvaamaan, turvautumalla valehteluun, lätkimällä uhriutumiskorttia, rasistikorttia jne., perustamalla persuihin keskittyneitä viharyhmiä.... Joka päivä tätä samaa vihaa, koska persu ei asetu valehtelijoitten muottiin.
Sitten kun ihmetellään, että miten tämä yhteiskunta on niin paskana, niin ei mene kuin pari sekuntia, kun joku ääIiö möIäyttää "mutkum persut!". Aina sama nirinä ja narina.
☝️😉
05.05.2026 12:51
Ei tietenkään jää. Ehkä joskus vielä tulet ymmärtämään, että äärivasemmistolainen propagandasi ja arkitodellisuus kohtaa äärimmäisen harvoin. Ehkä et koskaan.
05.05.2026 12:00
Kiljunhuuruista vassarilögiikkää: Pelaa uhriutumiskortti, kun alkaa vituttamaan tai päässä lyö tyhjää.
☝️😉
05.05.2026 11:57
Kuinka pitkään olen kärsinyt tuollaisesta tyhmyydestä, että tarvitset tunteja kommentin tai parin kirjoittamiseen? Mulla menee siihen yleensä sekunneista pariin kolmeen minuuttiin, riippuen kommentin pituudesta.
☝️😆
05.05.2026 11:54
Siis mun pitää alkaa vahvistamaan sun väitettäs? Annamunkaikki kestää.... Odottelen edelleen, että sinä itse vahvistat omat väittämäs.
"Orpon hallitus ei saa mitään positiivista aikaan": Minkä tietolähteen mukaan? Linkit!
"Hallitus ei usko omia tai EK:n laskelmia": Minkä tietolähteen mukaan? Linkit!
Älä tee itselles asioita vaikeaksi, koska kärsit siitä vain ihan itse.
☝️🙄
05.05.2026 11:49
Seuraavaksi TSH möläyttää anonyyminä "et sää missää töissä oo" ja kuvittelee olevansa nokkela.
☝️😆
05.05.2026 11:45
Sananvapauteen, avoimuuteen ja rehellisyyteen liittyen.... Vasemmistovinoutunut Anna Kontula teki hiljattain kantelun oikeuskanslerille sisäministeriön virkamiehestä, joka antoi hallintovaliokunnalle lausunnon sisäisen turvallisuuden selonteosta. Kontula ei suvainnut sitä, että uhka-analyysi sisältää myös 'äärivasemmistolaisen ekstremismin'.
Kontula siis haluaa rajoittaa sananvapautta ja myös lehdistönvapautta siltä osin, mikä koskee vasemmistolaisuuteen liittyviä tiettyjä tosiasioita, kuten väkivallan uhka.
Tyypillistä on myös pyrkiä vaientamaan perussuomalaisia, koska he nostaa esille vihervasemmistolle hyödyllistä epätasa-arvoista ja epäeettistä pelaamista, kuten esim. YIen erittäin selektiivinen ja laskelmoitu journalismi. Ihmettelen kyllä suuresti, miten YIe saa edelleenkin käyttää Vastuullista journalismia -tunnusta.
☝️🙄
05.05.2026 11:43
Silloin, kun olen jostain syystä hereillä. Esim. yötöissä voi tauoilla käydä heittelemässä pari kommenttia. Millaisessa häiriintyneessä mikämikämaassa oikein elät, kun ihan arkipäiväiset asiat on kadonneet sun käsityskykysi ulkopuolelle? Surullista.
☝️🤨
✅checkmate
05.05.2026 11:23
Persujen keskimääräinen ÄO on jossain 100 ja 160 välimaastossa. En usko, että vasemmistoIainen puIkannaru nostaa edes viittäkymmentä kiloa.
05.05.2026 11:18
Mikä on tietolähteesi, jonka mukaan hallitus ei ole saanut mitään positiivista aikaan tai ei usko omia tai EK:n laskelmia? Mielenkiinnolla odotan linkkejä, joilla vahvistat väitteesi.
☝️🙄
05.05.2026 11:16
Tällä kertaa? Kai nyt edes jotenkin hahmotat, milloin totuudesta puhutaan yleiskäsitteenä tilnteissa, joissa arkitodellisuudessa elävä ihminen joutuu teidän aIemman tason kädeIIisten vihan kohteeksi? No etpä tietenkään hahmota, eikä se edes yIIätä.
☝️😉
✅checkmate
05.05.2026 00:41
Näköjään samalla tavalla kuin reilu 10 vuotta sitten, kun vetelin sua silloinkin kölin ali mennen tullen. Muistanet varmasti nimimerkin "TroIIintappajankirves"?
☝️😆
✅checkmate
05.05.2026 00:38
14 / 119