Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
321
Kommenttia
2374
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaikkien? Mitä reilua on liioittelevassa ja vihamielisessä kysymysmuotoon kirjoitetussa vittuiIussa? Ei teitä vihaajia ole kuin pieni pörräävä kärpäsparvi. Onko se minun vikani, että vastaan siihen mihin minut haastatte? Opetelkaa sivistyneitä tapoja, niin vältytte jauhottamiselta ja itseaiheutetulta vihalta.
☝️😉
✅checkmate
03.05.2026 20:20
Rydman on hillitty, käyttäytyy arvokkaasti, ei turvaudu olkiukkoihin, vastaa kysymyksiin ilman sivuraiteille johdattelua, servaa helposti vihervassarin ja saa vihat niskoilleen.... Näin alkajaisiksi.
☝️😉
03.05.2026 20:16
Veikkaan, että tuon linkin takana on joku meemi persuista, joka todistaa räyhävasemmistolaisen meemipeikon mt-ongelmat.
03.05.2026 06:20
Tietenkin hahmotat eron raiskauksen hyväksymisen ja lakimuutoksen vastustamisen välillä, vai etkö sittenkään hahmota? Ethän oikeasti ole niin toIIo, että otat klikkiotsikot kirjaimellisesti? Ethän? Pliis!
☝️🙄
03.05.2026 06:18
Saunan takana on vielä tilaa räyhägeenisille.
03.05.2026 06:15
Aina löytyy ihmisiä, jotka lokeroituu johonkin ryhmään palvomaan idoleita, sekä hakemaan tukea omille uskomuksilleen ja saamaan hyväksyntää samanmielisyyden merkeissä. Silloin elämännäkemykset, arvot yms. kutistuu pieneksi ja aletaan näkemään vihollisia. Ihan sama millaisesta idolista on kyse.... Trump, Putin, Kim Jong-un, Sanna Marin jne.... niin käyttäytyminen ja asenteet on samanhenkisiä ja räksytetään "väärämielisille".
03.05.2026 06:13
On niitä jokunen. Mitä siitä? Seuraavasi aiot varmasti mölyäyttää, että Suomen Sisu on äärioikeistolainen natsikerho?
☝️😆
Vasemmiston vallankumouksellisen oppien mukaan ihan normaalit ja luonnolliset ilmiöt leimataan "äärioikeistolaiseksi", koska eivät kykene kontrolloimaan niistä arvoista rakentuvaa yhteisöllisyyttä. Siksi pakolliset viholliskuvat. Näitä piirteitä on mm. kulttuurinen ja kansallinen identiteetti ja itsetunto, jotka on täysin normaaleja asioita missä tahansa yhteiskunnassa. Vasemmisto ei vain pysty, eikä kykene elämään kenenkään kanssa sovussa. Aina pyhä viha puskee edellä.
03.05.2026 06:07
☝️😆
03.05.2026 05:59
Kannatti. Sosialismi näytti kykynsä ja nyt nähdään sen tulokset. Olosuhteet on niin järkyttävät, etten yhtään ihmettele, että vasen laita on pessyt paniikissa käsiään ja valheellisesti syyllistänyt Orpon hallitusta. Orpon hallituksen toimet on harvinaisen selkeä viesti siitä, että sosialismille annettiin tilaisuus tunaroida.
03.05.2026 04:20
ehhe he ehhe he oletko 9 v.?
03.05.2026 04:16
Ei ole. Eikä se ole heidän työtään. Dominointi on tässä tapauksessa negatiivinen piirre, joka tulehduttaa ilmapiiriä ja tukahduttaa rakentavaa keskustelua. Sellainen tukahduttaminen on tyypillistä vihervasemmistossa, koska älyllä ja totuudella ei pärjätä.
☝️🙄
03.05.2026 04:15
Viileys, rauhallisuus, itsekontrolli, pysyminen tukevasti omalla maaperällään, tietotaso, älykkyys.... nämä piirteet nähdään ymmärrettävistä syistä vasemmistossa "ylimielisyytenä", koska kateus ja katkeruus riivaa rankasti. Siksi myös Halla-ahoa ja Purraa vihataan. Valitse tarkasti sanasi vastaukseen, ettet typeryksenä vahvista tätäkin kommenttiani.
☝️🙄
03.05.2026 04:13
Ei yllätä, että sun mielestä hallituksen ainoa tehtävä on järjestää 100000 uutta työpaikkaa. Loppu onkin sitten olkiukon kanssa hässimistä. Eikö yhtään hävetä, kun et mistään mitään tiedä?
☝️🤮
02.05.2026 22:37
Minkä ihmeen ennustuksen? Siis ennustelet jotain vetoa siellä yksinäs ja nyt larppaat voittajaa? Voi hyvä ihme.
Sinäkin toteutit ennustukseni: sitkeästä kannustamisesta huolimatta ennustin, ettet tule koskaan oppimaan perustelemaan mitään, vaan edelleenkin roiskit tyhjiä väittämiä, syytöksiä, olkiukkoja yms. vailla järkeä. Ja seuraavaksi tuttuun tapaan mölytät "ai missä ja milloin olen esittänyt tyhjiä.....". Osuuko ennustukseni oikeaan?
PS: Keskity asiaan, älä sekoile sivuraiteilla. Onko sulla siis mitään sanottavaa Marinin hallituksin toimista ja seurauksista, sekä Orpon hallituksen toimista ja seurauksista?
☝️😆
02.05.2026 22:22
Niinpä. Neljässä vuodessa. Voitko kuvitella!!! Saavutus sekin.
02.05.2026 22:17
Sieltä löytyy monta potentiaalista Puttea paIveIevaa vakoojaa.
02.05.2026 19:34
Korjaus: "joka loi veronmaksajien maksettavaksi jäävän kierteen....". Ei siis luonut, vaan panosti ko. kierteen yIIäpitämiseen.
02.05.2026 19:32
Suomalaista löi päähän halolla globalisaatio/globalismi, pelottelevat skenaariot maailmasta, Neuvosto-Venäjä, USA:n imperialismi, EU:n internationalismi jne....
Seuraukset:
kansainvälistymisbuumi, muiden kulttuurien kopiointi, suomalaisuuden inflatoituminen, ja lopulta suomalaisen identiteetin ja suomalaisten arvojen kadottaminen. Sen liitännäisenä tuli pelkojen ja epävarmuuden aiheuttama vihamielisyys ja yhteiskunnan polarisoituminen. Meillä on enää vain yksi puoluekin jäljellä, joka toimii isänmaallisin ja kansallismielisin arvoin, mutta koska se on yksin, sillä on huonot mahdollisuudet ohjata yhteiskuntaamme oikeaan suuntaan.
Nyt suomalainen ei tiedä kuka on, missä on, mikä on Suomen tulevaisuus. Tähän liittyy myös syntyvyyden lasku alle kuolleisuuden ja suunnanotto kohti sukupuuttoa.
Sanomattakin on selvää, että meidän valitsemat johtajat on johtanut Suomea vastoin järjellistä ja harkitsevaa ajattelua. Se on aiheuttanut itsestään selvästi polemiikkia, ja tämä taas on johtanut kritiikin vaientamiseen, sensuuriin ja häpäisykulttuuriin.
Olen täysin varma, että eurottunut ja amerikkalaistunut suomalainen yhteiskunta ei tästä tule elpymään. Tulevaisuutemme on tällä tiellä taputeltu ja kohta tätä aluetta leimaa ihan muunlainen kulttuurikirjo.
☝️🙄
02.05.2026 18:51
Älä suotta murehdi. En koskaan voisi edes harkita uhriutumista teidän puolestanne.
☝️😉
02.05.2026 16:18
Missä olen haukkunut vassareita?
Mitä persut on mielestäsi tehneet hallituksessa?
En tietenkään ole ansainnut teidän aIemman tason kädeIIisten tuhnuttelemia lempinimiä. Sellainen nimittely ja haukkuminen kertoo vain siitä, että kritiikkini osuu kipeästi suoraan ydinhermoon. Eihän se mun vikani ole, ettei teidän päät kestä sitä.
☝️🤨
✅checkmate
02.05.2026 16:15
16 / 119