Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
321
Kommenttia
2379
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sieltä löytyy monta potentiaalista Puttea paIveIevaa vakoojaa.
02.05.2026 19:34
Korjaus: "joka loi veronmaksajien maksettavaksi jäävän kierteen....". Ei siis luonut, vaan panosti ko. kierteen yIIäpitämiseen.
02.05.2026 19:32
Suomalaista löi päähän halolla globalisaatio/globalismi, pelottelevat skenaariot maailmasta, Neuvosto-Venäjä, USA:n imperialismi, EU:n internationalismi jne....
Seuraukset:
kansainvälistymisbuumi, muiden kulttuurien kopiointi, suomalaisuuden inflatoituminen, ja lopulta suomalaisen identiteetin ja suomalaisten arvojen kadottaminen. Sen liitännäisenä tuli pelkojen ja epävarmuuden aiheuttama vihamielisyys ja yhteiskunnan polarisoituminen. Meillä on enää vain yksi puoluekin jäljellä, joka toimii isänmaallisin ja kansallismielisin arvoin, mutta koska se on yksin, sillä on huonot mahdollisuudet ohjata yhteiskuntaamme oikeaan suuntaan.
Nyt suomalainen ei tiedä kuka on, missä on, mikä on Suomen tulevaisuus. Tähän liittyy myös syntyvyyden lasku alle kuolleisuuden ja suunnanotto kohti sukupuuttoa.
Sanomattakin on selvää, että meidän valitsemat johtajat on johtanut Suomea vastoin järjellistä ja harkitsevaa ajattelua. Se on aiheuttanut itsestään selvästi polemiikkia, ja tämä taas on johtanut kritiikin vaientamiseen, sensuuriin ja häpäisykulttuuriin.
Olen täysin varma, että eurottunut ja amerikkalaistunut suomalainen yhteiskunta ei tästä tule elpymään. Tulevaisuutemme on tällä tiellä taputeltu ja kohta tätä aluetta leimaa ihan muunlainen kulttuurikirjo.
☝️🙄
02.05.2026 18:51
Älä suotta murehdi. En koskaan voisi edes harkita uhriutumista teidän puolestanne.
☝️😉
02.05.2026 16:18
Missä olen haukkunut vassareita?
Mitä persut on mielestäsi tehneet hallituksessa?
En tietenkään ole ansainnut teidän aIemman tason kädeIIisten tuhnuttelemia lempinimiä. Sellainen nimittely ja haukkuminen kertoo vain siitä, että kritiikkini osuu kipeästi suoraan ydinhermoon. Eihän se mun vikani ole, ettei teidän päät kestä sitä.
☝️🤨
✅checkmate
02.05.2026 16:15
Olet asian ytimessä. Sellaiset luulot syntyy juuri siitä, ettet ole ottanut niitä määrätysti.
02.05.2026 16:12
Sdp:n vaihtoehto: kopioidaan Orpon hallituksen ohjelma, tehdään pientä editointia ja väitetään sitä omaksi.
☝️😉
02.05.2026 16:11
Etkö usko? Ota nyt ne Iääkkeet. Vain otettu Iääke auttaa.
02.05.2026 09:26
Onko sulla kipuja?
02.05.2026 09:25
Minunko tyhmyyttä, että vasemmisto heiluttelee työväen juhlassa sirppiä ja vasaraa ja Palestiinan lippua? Onko sulla kipuja?
☝️😆
02.05.2026 09:24
Kaikesta sitä jaksetaankin ruikuttaa.
☝️🙄
02.05.2026 09:19
Olet erehtynyt. Persut ei koskaan erehdy tulemaan teidän mielikuvitusmaailmaanne.
01.05.2026 21:12
Älä nyt viitsi olla vassari. Itteäs vaan satutat.
☝️😆
✅checkmate
01.05.2026 21:11
TynkystroIIeja kaikkialla näkevä erikoistapaus voisi nyt ottaa kiItisti ne lääkärinmääräämät. Edellinen hallitus paini ihan samalla tavalla ongelmissa (työttömyys, konkurssit, köyhyys jne.) kuin Orponkin hallitus. Erona on vain se, että edellinen hallitus rakensi velkarahalla hyvinvointivointikulissit, joilla sai kansan uskomaan, että eletään "parasta" aikaa. Tämän päivän olosuhteet rakennettiin kuitenkin pitkälle edellisen hallituksen surkeilla ja kalliilla päätöksillä. Erona on myös se, että Orpon hallitus ei lähtenyt kulissipelleilyyn, vaan jo ennen vaaleja PS ja kokoomus nosti esille niitä todellisia ongelmia, joista edellinen hallitus vaikeni. Tiedän, että vihaat tosiasioita ja tulet kiistämään kaiken ja jatkamaan valehtelua, aivan kuten lojaalin märkäpäisen vassarisotilaan kuuluukin.
☝️😉
01.05.2026 21:08
Puolisoni hoitelee minua aika usein. Milloin itse sait muuta hoitoa kuin omaa känsäistä käpäIääsi?
☝️😆
01.05.2026 19:44
Mistään et mitään tiedä. UIiset vain pää märkänä, koska sait käskyn valtakunnanjohtajaltanne uIista.
Yhteisöveron alennus on VAIN YKSI OSA sitä kokonaisuutta, jolla luodaan vahvempaa pohjaa investointien ja kilpailukyvyn vahvistumiseen, tukemaan työllisyyden ja talouskasvun kasvua.
Toiseksi, se ei ole Riikan vappumiljardi, vaan kokoomuslaista talouspolitiikkaa.
Kolmanneksi, räyhävasemmiston aivopiereskelemä vertailu talouteen, eli siihen mihin hallitusken toimia juuri kohdistetaan, perustuu suoraan vasemmistoIaiseen aivottomuuteen. Siis ei pienintäkään ajatuksentynkää, että onkohan teidän aivopiereskeIy mitenkään loogista.
Neljänneksi, te siellä vasemmalla ette kykene tunnustamaan, että Suomen talous- yms. rakenteet on niin romuna, ettei niitä yhdessä yössä korjata. Sen sijaan te olette sitkeästi valehdelleet, että nämä ongelmat on syntyneet vasta 20.6.2023 jälkeen.
Älä ihmettele miksi teidän märkäpäiselle uskonIahkoIIenne naureskellaan, eikä suhtaudu millään lailla vakavasti.
☝️😆
✅checkmate
01.05.2026 19:41
Kerrotko vielä mitä hallitusta tarkoitat.
01.05.2026 19:30
Eikä?! Miten siinä nyt niin kävi? Koetko useinkin eroottisia latauksia läsnäolostani? Tuhmis!
☝️😉
01.05.2026 19:28
Hyvä huomio. Tulet huomaamaan jatkossakin, etten vastaile olkiukkoihin ja muihin vastaaviin tuhnuihin.
☝️😉
01.05.2026 15:10
Suursaaren taistelusta? Älä ny! Oikeesti.
01.05.2026 00:20
17 / 119