Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
322
Kommenttia
2384
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mistään et mitään tiedä. UIiset vain pää märkänä, koska sait käskyn valtakunnanjohtajaltanne uIista.
Yhteisöveron alennus on VAIN YKSI OSA sitä kokonaisuutta, jolla luodaan vahvempaa pohjaa investointien ja kilpailukyvyn vahvistumiseen, tukemaan työllisyyden ja talouskasvun kasvua.
Toiseksi, se ei ole Riikan vappumiljardi, vaan kokoomuslaista talouspolitiikkaa.
Kolmanneksi, räyhävasemmiston aivopiereskelemä vertailu talouteen, eli siihen mihin hallitusken toimia juuri kohdistetaan, perustuu suoraan vasemmistoIaiseen aivottomuuteen. Siis ei pienintäkään ajatuksentynkää, että onkohan teidän aivopiereskeIy mitenkään loogista.
Neljänneksi, te siellä vasemmalla ette kykene tunnustamaan, että Suomen talous- yms. rakenteet on niin romuna, ettei niitä yhdessä yössä korjata. Sen sijaan te olette sitkeästi valehdelleet, että nämä ongelmat on syntyneet vasta 20.6.2023 jälkeen.
Älä ihmettele miksi teidän märkäpäiselle uskonIahkoIIenne naureskellaan, eikä suhtaudu millään lailla vakavasti.
☝️😆
✅checkmate
01.05.2026 19:41
Kerrotko vielä mitä hallitusta tarkoitat.
01.05.2026 19:30
Eikä?! Miten siinä nyt niin kävi? Koetko useinkin eroottisia latauksia läsnäolostani? Tuhmis!
☝️😉
01.05.2026 19:28
Hyvä huomio. Tulet huomaamaan jatkossakin, etten vastaile olkiukkoihin ja muihin vastaaviin tuhnuihin.
☝️😉
01.05.2026 15:10
Suursaaren taistelusta? Älä ny! Oikeesti.
01.05.2026 00:20
Totta. Ei päivääkään, etteikö vassari siitä haaveilisi.
01.05.2026 00:19
Miksi uskot, että kaikki teidän väittämänne persuista toteutuisi? Kerrotko vielä lisää Rydmanin väitetystä käytöksestä nuoria naisia kohtaan.
01.05.2026 00:15
Vasemmistossa Iarpataan perinteisesti hyvää, humaania, ihmisarvoa korostavaa, tasa-arvoa jne., mutta samaan aikaan aate ohjaa uhrejaan myös viholliskuvien muodostamiseen, vallankumouksellisuuteen, vastustamaan oikeistolaisuutta, kapitalismia, markkinataloutta jne., sekä pyrkimään vahvistamaan asemaa kaikessa mitä ei kontrolloida.
Kun tähän yhdistetään vasemmistolaisuudessa roihuava radikalismi, eri asioista voi fuusioitua keinoja hyökätä vihollista vastaan. Tässä valossa isIam, musIimit, somaIit jne. on hyviä välineitä erilaisuutensa ja yhteensopimattomuutensa vuoksi rikkomaan sitä mitä oikeisto, yksityiset markkinat ja rahanvalta hallitsee. Lisäksi heitä voidaan ohjata äänestämään vasemmistoa, jonka vuoksi heille halutaan mahdollisimman nopealla prosessilla Suomen kansalaisuus ja äänestysoikeus.
Käytännössä vasemmistossa ei ole sellaista kollektiivista omaatuntoa, joka pitäisi yhteiskunnan vahingoittamista ongelmana valtataistelussa, sillä onhan markkinataloudessa elävä maa lähes kokonaan viholliseksi nähty ja siksi absoluuttinen valta nähdään asiana, jolla ei ole hintaa, vaatii se sitten 100 miljoonia uhria, yhteiskunnan rappioitumisen tms. seurauksen. Kunhan valta-asema saavutetaan.
Siksi vasemmalta tulee kaikenlaista, minkä tiedetään olevan haitaksi ja joista valehdellaan, että niillä on hyvä tarkoitus.... "maahanmuutto" Afrikasta ja lähi-idästä, feminismi, woke, cancel, pride, seta, sateenkaari, antifa, antirasismi, kohutehtailut jne. Kun esim. woke kuoIee, sitä seuraa uusi vallankumouksellinen väline. Kun se kuoIee, taas tulee uusi väline. Kun antifa kuoIee, uusi radikaaIi järjestö tulee tilaIIe. Jne....... Vallankumouksellinen tuhon jatkumo on saumaton osa vasemmistoIaisuutta niin kauan, kunnes kaikki viholliset on eliminoitu. Ja jos näin tapahtuu, vasemmistoIaisuus kääntyy lopulta itseään vastaan, koska se ei pysty elämään ilman aikuisten ohjausta ja vihollista.
☝️🙄
30.04.2026 22:20
Huomasitko, että postasit tukka pystyssä videon Suursaaren taistelusta, etkä Purrasta? Ai et? No sen ymmärrän. Tai ainakin yritän.
☝️😆
30.04.2026 20:38
Olkiukkosi yrittää vetää mua kakkoseen, mutta kuten aina, tykkään tuikata niitä tuleen ja voi miten mahtavasti ne roihuaakaan.
Jos pysytään asiassa ja otetaan rehellinen ja objektiivinen näkökulma, niin mitä olet itse mieltä koko vaalikauden virittyneestä oppositioretoriikasta, jossa Orpon hallitusta syyllistetään kirjaimellisesti kaikesta, eikä koskaan puhuta asioista siinä näkökulmassa, että ongelma nähtäisiin ulottuvan myös aikaan ennen hallituksen vaihtumista? Sitkeästi annetaan ymmärtää, että ongelmaa ei tunnettu ennen 20.6.2023, vaan vasta sen jälkeen.
Onko se mielestäsi reilua ja rehellistä retoriikkaa, että näin luodaan mielikuva "kaikessa epäonnistuneesta oikeistohallituksesta", jolla on suora vaikutus demokratian laatuun ja henkeen? Minusta olisi todella kummallista, jos uskot pidäkkeettä oppositiiopopulistisiin tarinaversioihin, pureskelematta ja tarkistamatta. Ethän sentään niin toIIo ole? Ethän?
☝️😉
30.04.2026 20:35
Vihervasemmiston logiikka on mahtava. Kuulemma 20.6.2023 asti kaikki oli plussan puolella, mutta kun Orpon hallitus sai työpöydälleen talous- yms. raportit, niissä suurin osa oli miinuksen puolella. Vihervasemmistoo syyttää siitä Orpon hallitusta takautuvasti. Melkoista, eikö?
☝️😆
30.04.2026 16:40
Epätoivon ja kliimaksihakuisuuden hyperventilatiiviset tunne-elämykset ajoi persuista voimaantuvan öykkämöykkäyhteisön turvautumaan taas kerran poliittis-ideologiseen bukkakeen. Kun mikään ei riitä, tehdään jopa intensiivisestä debatoinnista kohua. "Hei kattokaa!! Ryydmanni käänsi tuolin!! O-M-G!" Voi luoja......
Eikö teitä haittaeIiöitä oikeasti hävetä? No ei tietenkään, sillä häpeän tunteeseen tarvitaan ihmisaivot.
☝️😆
✅checkmate
30.04.2026 14:52
Oletko koskaan kyennyt esittämään ainuttakaan todistetta, että persu on valehdellut?
Ei kukaan muukaan ole!
☝️😆
✅Checkmate
30.04.2026 14:43
Onko se mun vikani, että sulla on puutteita luetun ymmärtämisessä ja päättelykyvyssä?
☝️🤨
30.04.2026 14:41
Sitä ei sanota. Se on asenteita ja toimintaa ohjaava poliittis-mentaalinen tila.
Edustaako Repe persuista voimaantuvaa troIIikommuunia?
☝️😉
30.04.2026 14:38
Hyvä kysymys.... Saattaishan tuosta jopa uskoa, että ottaa ilot rajattomasti irti.
30.04.2026 03:42
USAn johtama länsi: "Olet joko puolellamme tai meitä vastaan".
Siinä Suomelle ei jätetty valinnanvaraa.
30.04.2026 00:26
Demulilaakson peikkojen politiikka ja retoriikka on heikoissa kantimissa millä tahansa älymittarilla mitattuna, mutta enemmän yllättää se, että sellainen yksisiImäinen kapinanlietsonta ja öyhötys kykenee vakuuttamaan n. 24% äänestäjistä. Se kertoo paljon kyseisen ryhmän henkisestä tilasta ja se taas on melkoisen huolestuttava vaikuttaja demokratian laadussa.
Me Suomen kansa voimme vain toivoa, että keskusta-oikeisto jatkaa hallituksessa tulevallakin kaudella. Sosialisti pettää aina, eikä siihen Suomella ole enää varaa.
☝️🙄
29.04.2026 22:33
Muistui taas mieleen tapaus, kun roskajulkaisu MV Lehti paljasti valtakunnan ykkösmedian muunneltujen totuuksen levittelystä. Sitten vielä paljastui, että YIen toimittaja oli tekeytynyt anonyymiksi tietolähteeksi ja yritti syöttää MV:n toimitukseen valejutun, että MV julkaisisi sen jonka perusteella MV Lehteä voitaisiin syyttää valeuutisten julkaisusta. Toimittaja paljastui IP-osoitteen perusteella, kun se käytti tyhmänä omaa IP:tä. En yhtään ihmettele, että YIe apujoukkoineen kaiveli kivet ja kannon kolot, että löytyisi jotain, millä iskeä takaisin. Kävikin onnenkantamoinen, että johonkin kuvaan tai kuviin liittyi tekijänoikeusrikkomus. Eikun järjetön kohu pystyyn, että saatiin YIen paljastumista piiloteltua kohujen alle.
☝️😆
29.04.2026 18:55
...öyhöttää Putinin lapaan pelaavaan vasemmistoIahkon pikkupeikko tuskissaan.
Älä suotta vaivaa pientä päätäsi, punapeikko. Me isänmaalliset hoidamme homman kotiin ja pidämme huolen, että sun äidilläsi on jatkossakin wc-paperia, jolla voi pyyhkiä sun tuhruisen takalistosi. Sinivalkoinen Suomi on meidän sinivalkoisten suomalaisten🩵🤍 Voit myös olla varma, että sinäkin joudut oikeisiin töihin, sillä ideologinen luppoiIu tulee pian tiensä päähän.
☝️😆
✅checkmate
29.04.2026 18:14
18 / 120