Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
322
Kommenttia
2387
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kattos vaan tuota copypasteroisketta johon et usko itsekään.
Räyhis väittää, että "mitään kompostitarkastajia ei ole. Kompostitarkastaja kertoo itse onko olemassa: https://yle.fi/a/74-20164108
"Petettyjä lupauksia en viitsi ruveta luettelemaan,kaikki muistaa ne ilmankin."
"en viitsi" = en voi, koska niitä ei ole
"kaikki muistaa" = kaikki on harhaisia
☝️😆👌
✅Checkmate
27.04.2026 15:55
Sama kysymys joka ikisen tapahtuman jälkeen: "Olikohan lavastettu?!" Vois olla jo paikallaan vähän pohdiskella korvien välisen alueen tilannetta.
27.04.2026 15:45
Kun ei pystytä eikä kyetä mihinkään normaaliin ja rakentavaan, saati suvaita yhteityötä, jäljelle jää vain viha ja tuhovimma. Näinhän se vasemmalla on aina ollut: tuhoa kilpailijasi.
27.04.2026 01:25
Oletko somaIi? Tuosta kieIitaidottomuudesta vain päättelin. Ja ei,en tarvitse armeijaa, kun vedän helposti yksin koko teidän kolonnan kölin alta.
☝️😉
27.04.2026 01:22
Kerrothan myös millä perusteella on ansainnut. Unohdit sen avauksestas.
☝️🤨
27.04.2026 01:21
Voisitko miettiä sanat ruudulle, miten Orpon hallitus ajaa Suomea sotaan. Odottelen.
☝️🙄
27.04.2026 01:19
Olette te oman elämänne tunkioiden sankarit epätoivoisia. Vain epätoivo ja äärimmäinen primitiivisyys voi ajaa pitämään kiinni niin tiukasti paljastetuista ja tuhannen päreiksi tuhotuista valheista. Kukaan ei enää usko teihin. Ette edes itse. The End!
☝️😆
27.04.2026 01:17
Kun teidän valheenne paljastuu, ettekä edelleenkään luovu siitä, se kertoo teistä kaiken oleellisen. Ei teitä suotta nimitellä yhteiskunnan pohjasakaksi. Ja mikä huvittavinta, olette ylpeästi sitä. Saavutus sekin.
☝️😆
27.04.2026 01:11
hihi^^
26.04.2026 17:26
Mutta upposi kuitenkin suhunkin.
☝️😉
26.04.2026 17:25
Tietenkään se ei ole roskaa, koska reagoit odotetulla tavalla projisoimalla omia tuntemuksiasi minuun. Miten on mahdollista, ettet ymmärrä miten läpinäkyvä olet?? Irtisanoudu troIIaajan persoonasta, kateudesta ja katkeruudesta. Yritä nähdä elämän valoisakin puoli. Kun heräät, niin sitten ymmärrät.... jos heräät.
☝️🙄
26.04.2026 17:24
Miten niin toivottavasti maksaa? Miksi ihmeessä haluaisin maksun omasta mielipiteestäni, ja kuka ihme tilaisi minulta minun oman mielipiteeni? Mitä mieltä hoitajasi on ajatusmaailmastasi?
☝️😆
26.04.2026 16:09
Kyllä se huomaa, koska se on ihan tarkoituksellista keskustelujen hämmentämistä ja johtamista sivuraiteille. Hän itse roiskii tyhjästä esim. perusteettomia oletuksia, syytöksiä tai väittämiä ja hetken päästä vaatii sua perustelemaan jotain, mitä et ole edes väittänyt. Näin toimii troIIi ylivertaisuusharhoissaan.
26.04.2026 16:02
Punavihreydessä kaksinaismoralismi on sekä hyötyjä tavoitteleva peliliike että myös heikkoäIyisyydestä ja tietämättömyydestä johtuva käytöshäiriö. Todellakin tässä on ikävää se, että lehdistö vaikenee kyseisestä huolestuttavasta epidemiasta ja huutaa päälle "rasismia" ja "äärioikeistouhkaa".
Meistä löytyy suuri kansanosa, joka ampuu itseään jalkaan joka päivä, ja kun seuraukset näkyy, se on "persun syytä".
☝️🙄
26.04.2026 15:57
Mikä tekee Mäkelästä mielestäsi tyhmimmän kansanedustajan koko Suomen historiassa? Mitä mittareita käytit?
26.04.2026 15:50
Tautisi nimi on polarisaatioon liittyvä, tilanteesta ja persoonasta riippuen joko tahallinen tai tahaton tulkintahäiriö. Siinä häiriössä kaikki eriävät näkemykset, eri lokeroon kuuluminen, "väärän" puolueen kannattaminen jne., projisoidaan yksipuolistuneeksi negaatioksi, joka jalostuu haluksi, kiimaksi, vimmaksi yms. leimata ja väheksyä viholliseksi tulkittua kommunikointia ja keskustelijoita. Se on käytännössä itsensä aIentamista ja haIveksimista. Aina voi yrittää kehittyä.
PS: Minulla on hyvin alhaiset narsismipisteet psykoanalyysissa.
#onceyouseeityoucantunseeit
☝️😉
26.04.2026 15:47
Sosiaalinen ilmapiiri on herkkä alue, jossa pitäisi välttää koneellistumista. Ihmisethän tässä kommunikoi toistensa kanssa, vaihtaa ajatuksia, jakaa tietoa jne., mutta kun kone tulee siihen väliin, alkaa inhimillisyys ja aitous kadota. Vaikka koneen rikastamat näkökulmat tuntuu voimaannuttavilta, ne ei silti ole ihmisen itsensä näkökulmia, vaan korvikkeita, joilla korvataan omia puutteita tai haetaan hyötyjä jonkin puolesta tai jotain vastaan. Toinen asiaan liittyvä ongelma on larppaaminen, jossa tavallinen hemmo profiloi itsensä tekoälyn avulla (teko)älykkääksi. "Minä" ei ole enää kauaa sellainen, kun se fuusioituu koneen kanssa ja epidemiana tällaisesta voi seurata vakiaviakin ikävyyksiä. Arvostan itse niitä kaikkein heikoimpiakin kirjoituksia ja keskustelijoita siinä mielessä, että niissä näkyy aito ihminen itse, oli hän millainen tahansa.
26.04.2026 15:35
Kiitos, että vahvistitte avaukseni.
😉👌
26.04.2026 15:13
Voi lutusta kun meni taas ihon alle niin että nasahti.
☝️😆
26.04.2026 15:11
"Te rusnyat"? Mitähän sun korvies välissä taas tapahtuu? Jos mitään. Olen kyllä vahvasti Ukrainan voittoa ja rauhaa toivova, mut en kaltaisesi vatipää, joka ei kykene muuhun kuin yksipuolistuneisiin alemman tason kädeIIisten ulinoihin.
☝️😆
26.04.2026 15:10
21 / 120