Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
320
Kommenttia
2360
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tarkoitatko Jessi Jokelaista? Ei Halla-aho siitä pahoittanut mieltään, eikä antanut hänelle virallista huomautusta, vaan vastasi sähköpostiin, jonka oli lähettänyt muu henkilö sekä Halla-aholle, että Jokelaiselle. Halla-aho totesi Jokelaiselle sähköpostissa, että pukeutumiskoodit voisi tarkistaa, ettei sellaiset herätä turhaa huomiota ja aiheuta sähköpostitulvia.
Muistatko tapauksen, kun Vihreiden Jenni Pitko pukeutui vihreään "The Future is Feminist" t-paitaan? Sekään ei ollut puhemieheltä mielensäpahoittamista, vaan sai ansaitun huomautuksen, sillä eduskunnan istuntoihin ei sallita poliittisia tms. kannanottoja. Omasta mielestäni Marinin olkapään paljastava provopaita olisi myös ollut virallisen huomautuksen arvoinen, koska sekin rikkoi räikeästi eduskunnan pukukoodia.
15.06.2026 08:27
Ei ole mitään "antifeminististä aatemaailmaa". On vain selkeää kriittisyyttä vahingollista toimintaa kohtaan.
14.06.2026 16:22
Vassareilla on taas kiukkupaniikki. Vasta 14. päivä ja kelatuet jo törsätty.
😆👌
14.06.2026 16:18
Kerrotko jo missä, milloin ja miten Purra valehteli? Perustelut ja linkit mukaan. Eikä mitään vasemman laidan troIIien tiktok-videoita.
14.06.2026 16:16
Anonyymi vasemmalta ei pysty olla ampumatta omaan jalkaansa. Se on pakkomieIteinen elämäntapa, jossa ei riitä kapasiteettia yhtään nähdä vaivaa, että vähän harkitsisit mitä sontaa näppiksestäs hakkaat. Teitä vaan sikiää tänne sivistyksen joukkoon rikastamaan ilmapiiriä täysin umpioituneella järjenjuoksulla.
Simppeliä asiaa, toivottavasti menee kupoliin: jokainen puolue menettää jotain ja saa jotain. Se on demokratiaa, jonka tuloksena syntyy kompromissi. PS menetti pienituloisten suojelun leikkauksilta, mutta sai mahdollisuuden vaikuttaa muissa heille tärkeissä asioissa. Olisiko PS saanut sellaisia mahdollisuuksia, jos olisi yhden menetetyn asian takia jäänyt oppositioon? Yritä sekin edes jotenkin tajuta, että jos PS ei olisi lähtenyt hallitukseen, olisi ollut mahdotonta kasata keskusta-oikeistolainen enemmistöhallitus, joka lähtee tekemään jo rajusti myöhästyneitä uudistuksia ja korjauksia, sekä edellisenkin hallituksen vahingontekoja.
Eikä Purra ole valehdellut missään. Paitsi teidän aIemman tason kädeIIisten mielikuvitusmaailmassa.
Susta pitäis tehdä huoli-ilmoitus.
☝️🤢
14.06.2026 16:13
Ukrainassa on ollut yli 40 biolaboratoriota, joita USA on rahoittanut ainakin yli 20 vuoden ajan. Tämän esim. Pentagon on itse ilmoittanut julkisena tietona. Kun Venäjä aloitti erikoisoperaationsa, useita labroja tyhjennettiin, koska pelkona oli, että niissä olevat patogeenit yms., sekä tutkimusdata päätyy venäläisten sotasaaliiksi.
14.06.2026 12:40
Kuten etukäteen tiesin, te vasemman laidan Iuteenhuokaukset ette kykene älylliseen perusteluun. Kolme jäljellä olevaa aivosoIua mahdollistaa vain räkätyksen ja omien ruumiinaukkojen räpIäämisen.
😆👌
14.06.2026 12:28
Kyllä suurin piirtein jokainen politiikkaa seuraava persu tiesi mitä siitä seuraa, kun kokoomuslainen leikkauspolitiikka veti hallitusneuvotteluissa pidemmän korren. Pienituloisilta leikkaaminen ei persuille käy, kokoomukselle käy.
Miltä se tuntuu olla niin tyhmä, että yksinkertaisetkaan asiat ei mene kupoliin?
☝️😆
14.06.2026 12:24
Sellaista ismiä ei ole olemassakaan, mutta voit toki esittää älyllisen perustelun, miksi koet sellaisen olemassaolon ja miksi se on "kaikista pahin".
(tietenkään en usko, että kykenet siihen)
☝️😉
14.06.2026 08:36
Sipilän hallituskautena turvapaikkahakemuksia jätettiin yhteensä 47 231 kappaletta. Huom! TurvapaikkaHAKEMUKSIA. Myönteisen päätöksen sai 16780 turvapaikanhakijaa. Onhan se vassarimatematiikalla ainakin 51000!
Turvapaikkahakemukset käsittelee ja tekee päätökset Migri, ei persut. Migri on sisäministeriön alaisuudessa toimiva valtion virasto. Sipilän aikana sisäministerinä toimi ensin P. Orpo (kok.) ja sen jälkeen P. Risikko (kok.)
Kuulostaa niin huvittavalta tuo alituiseen hoettu "Persut toi".
☝️😆
13.06.2026 20:51
Putte ei ole kansaIIissosiaIisti. Putte on itsensä luoman ideologian diktaattori, putinisti. Natsiaate on ollut arvostettua Ukrainassa. Siellähän on jopa Edelweiss-komppania, joka on kunnianosoitus Wehrmachtin Edelweiss-komppanialle. Ukrainan natsikomppania käyttää jopa samaa symbolia.
☝️😉
13.06.2026 20:28
Ennen natoa: "Pian Suomi natoon, koska Venäjä ei koskaan hyökkää natomaahan!"
Suomi nato-maana: "Venäjä voi milloin tahansa hyökätä Suomeen!"
"Venäjäuhka" on kuin onkin pakkomieIIe.
☝️😆
13.06.2026 20:25
Sebu ja Joakim ei homota. Vihervasemmisto homottaa #pridemöykkä
☝️😉
13.06.2026 12:17
Ja sinä aloitat päiväsi heti aamusta tekemällä vahtikierroksen palstalla ja aloitat möykkäämisen. Mene töihin!
☝️😆👌
13.06.2026 12:14
Mitä tarkoittaa "Jussihan on vanha vihreä"??
13.06.2026 03:05
desiä*
13.06.2026 02:55
Montakohan desia mäIIiä roiskittiin tämänkin keskustelun tuoksinassa?
☝️😆
13.06.2026 02:55
Fifi Voimavirta. AD/HD-puppugeneraattori jynkyttää loputtomasti.
13.06.2026 02:38
Joko alkaa mutkuttaa, vassariräyhis?
12.06.2026 02:30
Päinvastoin.... Katson arkitodellisuutta avoimin silmin, ilman värilaseja. Vaikka monin tavoin pahasti mädätetty arkitodellisuus syö jaksamista, en siltikään voisi hakeutua terapeuttiseen mikämikämaahan elämään ideologisesti sokeana.
☝️😉
12.06.2026 02:11
4 / 118