Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
320
Kommenttia
2360
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Pride" on symbolisesti ja mielikuvallisesti liitetty osaksi ihmisarvoa ja ihmisoikeuksia, eli jos et alistu Priden poliittis-ideologis-kaupalliseen vaikutusvaltaan, sinua on oikeus arvostella jyrkästi ja syrjiä, sekä canceloida "seksuaalivähemmistöjä sortavana" ja "ihmisoikeusrikkomuksiin syyllistyvänä" rikollisena.
Priden kaksi merkityksellistä (tai merkillistä) ulottuvuutta:
"Priden" poliittis-kaupallinen ulottuvuus toimii sekä hyödyttävänä että alistavana instrumenttina. Kyseinen ulottuvuus alkaa hahmottumaan, kun seuraa mm. Sdp:n, Vasemmistoliiton ja Vihreiden roolia ja toimintaa osana pride-ilmiötä, sekä erilaisten yritysten, yhteisöjen yms. toimijoiden näkyminen omilla sektoreillaan:
Poliittinen ulottuvuus:
Sdp, Vas. ja Vihr. käyttävät prideä poliittisen vaikutusvallan vahvistamiseen mm. hyökkäämällä perinteisiä, kristillisiä, kansallismielisiä, heteroseksuaaIisia jne. arvoja noudattavaa ja kannattavaa valtavirtaa vastaan. Tällä voidaan verhoutua hyveiden viittaan ja samalla tuomita kilpailijat, pääasiassa kristilliskonservatiiviset persut, "ihmisoikeuksia rikkovaksi ja vihaa lietsoviksi" tahoiksi = äänestäjien sumuttaminen ja kilpailijoiden vahingoittaminen.
Kaupallinen ulottuvuus:
Useat yritykset ottavat osaa prideen sateenkaaren värein ja niin herkin ja uhrimielisin julistuksin kahdesta syystä: 1. kaupalliset hyödyt, 2. pelko, että jos et tunnusta prideä, voit joutua painostuksen, canceloinnin yms. kohteeksi, jossa uhataan markkina-aseman ja tuottojen heikentymisellä.
Sosialististen/kommunististen diktatuurioppien vaikutukset:
Ei ole yllättävää, että kun vasemman laidan toimijat jalostaa tällaisen ilmiön omaksi hyödykseen, siinä alkaa väistymättä näkymään sosialistisissa tai kommunistisissa diktatuureissa tavanomaiset tautioireet; eristyminen, lokerointi, luokittelu, eriarvoistaminen, alistaminen, vainoaminen, uhkailu, kiristys, vihanlietsonta, propagointi, viholliskuvat jne. Tämän vuoksi seksuaalivähemmistöjen keskuudessa on vahvistunut eristäytyneisyys, sekä vihamielisyys ja kapinahenki yhteiskuntaa kohtaan, joka taas aiheuttaa samanhenkisen vastareaktion = poliittis-ideologisesti strateginen yhteiskunnan polarisointi.
Normaalisti sivistysvaltiossa pyritään yhtenäisyyteen ja rauhaan seksuaalisuuteen, etnisyyteen, uskontoon jne. katsomatta, mutta diktatuuristen oppien ja kiilusilmäisen vallanhimon päihdyttämä toimija pyrkiikin päinvastaiseen, koska moraali ja vastuullisuus ei ole esteenä käyttää hyväkseen rauhattomuutta, väkivaltaa, eripuraa yms. voimavaranaan parantaakseen mahdollisuuksia ylivaltaan..... Poliittisessa vasemmistossa "hajota ja hallitse" on edelleen relevantti oppi.
Poliittis-ideologis-kaupallinen "Pride" = petos
Petospopulistit = isänmaan viholliset
Viholliset = tuhottava, ennen kuin ne tuhoaa meidät
Vihollisen voitto = rappioyhteiskunta
Sdp:n, Vasemmistoliiton ja Vihreiden äänestäminen on aina valtava uhka sosiaaliselle ja taloudelliselle hyvinvoinnille, ja samalla myös todiste siitä, miten vahvasti tämä koalitio kykenee manipuloimaan ihmistä.
☝️🤨
12.06.2026 02:02
höpöhöpö
🥱
11.06.2026 08:09
Minä antaisin vasemmistolle punaisen kortin, mutta nehän vain innostuis siitä väristä.
11.06.2026 00:24
Ei pelkää. Kilpailijat pelkää persuja. Siksi jatkuva kohutehtailu ja naurettavat paniikkinarratiivit.
☝️😆
11.06.2026 00:23
Moderni feminismin koukuttama nainen etsii rakkauden sijaan mukavuuksia, eli lähinnä laskujen maksajaa, epäkunnioittavaa käytöstä sietävää, korjaajaa ja panomiestä. Tällaisessa suhteessa pettämistä ei koeta niin merkittävänä asiana, että se olisi eroon motivoiva asia.
10.06.2026 00:37
Nykyinen "incel" -käsite perustuu etäisesti 1990-luvun alkuperäiseen käsitteeseen, jolla tarkoitettiin yksinäistä miestä. Sittemmin sosiaalisessa mediassa radikaalivasemmistoIaiset troIIit, provokaattorit ja poliittisesti motivoitunutta sisältöä tuottavat toimijat loivat nykymuotoisen, naisvihamielisen, väkivaltaisen ja fatalistisen "incel-miehen", joka toimii stereotyyppinä ja leimakirveenä jopa mielivaltaisesti, kohteena pääasiassa ei-vasemmistolainen heteromies. Tälläkin hetkellä somessa larppaa lukuisia radikaalivasemmistoIaista troIIia yms. "incel-miehinä", jotka lietsovat vihaa ja eriarvoisuutta vaIkoisten heteromiesten keskuudessa.
☝️🙄
09.06.2026 22:19
Ok. Mitä sinne muuta kuuluu? Hyvät kelit ja kaalisoppaa on taas tarjolla?
09.06.2026 08:33
Ideologisesti vääristyneessä mielessä tämä tietenkin muotoutuu jopa tiedostamatta "hallituksen huonoudeksi" tai jopa "hallituksen epärehellisyydeksi". Todellisuudessa näissä olosuhteissa säästöjä voidaan tehdä vain rajallisesti, mutta arvokasta tässä on se, että hallitus päätti lähteä tekemään tarvittavia toimenpiteitä, jotta yhteiskuntamme rapautuminen saadaan loppumaan. Olisipa samaa vastuullisuutta nähty jo paljon aiemmin, niin emme olisi tällaisessa tilanteessa.
☝️🙄
09.06.2026 08:31
100%
09.06.2026 08:22
Ei ole totta. Kaikkien tulijoiden taustat tiedetään ja tänne tulee vain korkeasti koulutettua työväkeä.
09.06.2026 08:21
Jep. Rautanyrkki sai mitä tilasi.
😉👌
09.06.2026 08:20
....kiljuu anonyymi kiukuspäissään heti aamusta. Milloin olet viimeksi ollut hyvällä tuulella? Muistatko enää niitä aikoja?
☝️😆
09.06.2026 08:18
*FART*
09.06.2026 08:16
Miten voi unohtaa asian, jota ei ole olemassa?
#vassarilogiikka #tirsk
☝️😆
✅checkmate!
08.06.2026 23:34
Kivihän se meemissään valehtelee. Purra ei ole esittänyt valheita.
08.06.2026 09:18
Omanlaisensa turha julkkis. Ihan kohtuusöpö, 5/10, mutta en ymmärrä miksi häntä nostettiin jatkuvasti esiin milloin mistäkin kissanristiäisistä.
07.06.2026 21:12
Taidat puhua kokemuksen syvällä rektaaIiääneIIä?
☝️🤨
07.06.2026 21:05
Ihmiset on juoneet kahvia ja teetä tuhansia vuosia. Kofeiinin hyödylliset ja haitalliset vaikutukset on jo hyvin tunnettuja. Kahvi (ja tee) tunnetaan mm. syövän, diabeteksen ja sv-tautien riskejä pienentävästä vaikutuksesta. Että kannattaa sitä myrkyllistä alkaloidia nauttia jatkossakin.
😉👌
07.06.2026 21:02
Vassarin itku.....
☝️😆
07.06.2026 11:00
Ja merkitys sillä on mikä, että Nasima ja Tytti vinkuu Orposta? Pitäiskö demuleitten uIinat jotenkin ottaa vakavasti? Nehän uIisee työkseen, jos et ole tietoinen.
06.06.2026 22:12
5 / 118