Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
320
Kommenttia
2362
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pride on ollut suvaitsematon koko yhteiskuntaa kohtaan.
- Se on politisoitu ilmiö, josta poliitikot/puolueet hakee hyötyä ja vaikuttaa ilmiön johtamiseen. Sillä on vaikutusta mm. politiikan laatuun ja seurauksiin. Seurauksia on monia... luonnottomuuksien ujuttaminen lainsäädääntöön ja käytäntöihin, kuten translaki, biologisten oppien romuttaminen, perheinsituution rapautuminen, kristinuskon saastuminen jne.
- Se on kaupallistettu ilmiö, jossa yritykset levittää pride-evankeliumia osin pakotettuna, sillä ilmiöön sisältyy riski, että jos et tunnusta ja esitä pride-värejä, sinut voidaan herkästi nähdä "homovastaisena" tai "seksuaalivähemmistöjä syrjivänä", joka voi vaikuttaa yrityksen, brändin tms. markkinakuvaan negatiivisesti.
- Pride on myös toksinen asenne ja ajattelutapa, johon sisältyy vastakkainasettelua, eristäytymistä, syrjintää jne. Tämän seurauksena on polarisaation paheneminen.
- Pridestä on yritetty tehdä valheellisesti "ihmisoikeutta", jossa kansaa on manipuloitu näkemään pride-kriittisyys "ihmisoikeusrikkomuksena". Tällä taas "oikeutetaan" eriäviä mielipiteitä olevien tuomitseminen ja syrjiminen, sekä cancelointi. Tähän sisältyy myös muita manipulatiivisia vääristelyitä, kuten esim. se, että prideä kansanliikkeenä ja ideologiana vastustavana, sinut leimataan "homofobiseksi", "transfobiseksi" jne., vaikka kritiikkisi koskee vain ilmiötä itseään.
Pride on kiellettävä haitallisena ääri-ilmiönä asap.
☝️😉
05.06.2026 18:37
Jos kainalopieru servaa punatautisen, niin mikä muu se on kuin servaus? Onko mun vika, jos punatautisen voi servata vaikka kainalopierulla?
04.06.2026 19:56
Tämä tappio? Voisitko ystävällisesti kokeilla olla vielä vähän epämääräisempi?
☝️😆
04.06.2026 19:54
Onhan HitIer ja hänen vaItapolitiikkansa arvostettua Ukrainassakin. Mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että länsi on epäonnistunut Venäjän lyömisessä siinä missä Venäjä erikoisoperaatiossaan.
04.06.2026 17:57
KiilusiImäinen sosialismi ja demokratia ei sovi samaan tilaan. Jos olet sosialisti, et ole demokraatti, jos olet demokraatti, et ole sosialisti.
04.06.2026 17:49
Let's räyh!!!
☝️😆
04.06.2026 17:47
Totuus tekee kipeetä, eikö!
☝️😉
✅checkmate!
04.06.2026 17:25
Perussuomalaisten viholliset ei koskaan väsy omissa irtiotoissaan. Wassin irtiotto ei eroa muusta kaavamaisesta persufobiasta mitenkään. Kuten näemme, erityisesti vihervasemmiston parasta vaalityötä on mennä aina "mutkunpersu" edellä. Ja se on sitä puna-aatteen voimaa; muiden demonisointi ja itsensä esittäminen "ainoana poliittisena vaihtoehtona". Punatautinen pettää aina. Myös itsensä.
Perussuomalaisuus = suomalaisuus, kotimaisuus, arkitodellisuus, yhteiskuntakeskeisyys, hyvinvointi, tulevaisuus.... miten kiero ihmisen täytyy olla, että se ryhtyy sotaan näitä kantavia perisuomalaisia arvoja vastaan? lhan sairasta.
☝️🙄
04.06.2026 16:24
Näitä "Venäjä häviää" julistuksia tulee liukuhihnalta, mutta sellainen hengennostatus kuuluu sodan henkeen. Jokaisen julistuksen jälkeen on kuitenkin jouduttu toteamaan, että Venäjällä ei näytä miesvoima ja arsenaali loppuvan, ja koko ajan tulee linjoilta lisää. Lännen kannalta ehkä nolointa on Venäjän kyky jatkaa sotaa, vaikka sillä on vastassa usean länsimaan ja Naton tuki Ukrainalle. Sotaa on pitkittänyt mm. Venäjän heikko strateginen osaaminen. Jos siellä olisi pätevämpiä sotajehuja, olisi sota jo käyty ja maassa venäjämielinen hallinto.
04.06.2026 16:15
Sosialismin syvintä ydintä on pyrkimykset tehdä ideologiasta ainoa poliittinen vaihtoehto uskottelemalla kansalle, että vain se voi saada aikaan hyvää ja muut on sen vihollisia. Jo tämä itsessään todistaa ideologian petollisuuden.
Olemme koko vaalikauden nähneet ja kuulleet kuinka Sdp:n johtaman opposition ulosanti on ollut suurinpiirtein kokonaisuudessaan hallitusvastaisen kapinan lietsomista, eikä se yllätä, että siinä kapinassa haiskahtaa ilkeästi "1918". Sdp:n noudattama strategia on varsin tunnettu: osoitetaan vihollinen, lietsotaan tyytymättömyyttä ja valjastetaan tyytymättömyys ideologian tueksi. Sen hinta... yhteiskunnan pirstoutuminen, demokratian heikentyminen, yhteishengen näivettyminen, vastakkainasettelun ja vihan vahvistuminen jne... ei ole demareille omantunnonkysymys. Se on kiiIusiImäinen valtakysymys. Siksi vanha fraasi pätee edelleen: ken demaria äänestää, se IautaseIIeen paskantaa.
☝️🤨
04.06.2026 15:43
Nykymeno laajemmin on selkeä todiste, että meiltä puuttuu isänmaallinen johtaja, kuin myös sellainen arvopohja, jossa oma kansa ja sen hyvinvointi nähdään sen oikeutetussa ja luonnollisessa asemassa. Sen sijaan meillä on housut kintuissa kumartelevia vasalleja, jotka mielistelee ulkopuolista johtajaa ja nöyryyttää ja vaientaa omaa väkeä, joka kehtaa kritisoida sitä, että viedään rahat, työpaikat ja leipä pöydästä.
"Suomi tarvitsee maahanmuuttoa" alkaa näkymään sen realistisessa ja irvokkaassa muodossa. Eikä suvaita kysymystä "minkä seurauksena ja kenen syystä?"
☝️🙄
02.06.2026 17:11
Sosialismin syvintä ydintä on pyrkiä näyttämään "paremmalta vaihtoehdolta" valehtelemalla kansalle kilpailijasta. Se taktiikka on näkynyt koko vaalikauden kaiken vastustamisena, sekä kapinan ja tyytymättömyyden lietsomisena. Kyselytunneilla, mediassa yms. oppositio on puhunut suoraan äänestäjille yksinkertaistetulla ja monin paikoin valheellisella retoriikalla. Esim. kyselytunneilla ministerit joutuu jatkuvasti korjailemaan virheellisiä väittämiä ja paikkaamaan puutteellisia tietoja.
Pelottavinta tässä on se, että suuri osa äänestäjistä on todellakin niin yksinkertaisia toIIoja, että moinen puppupopulismi uppoaa heihin pidäkkeettä. Sitten somessa levitellään misinformaatiota naamat raivosta hikisenä ja punaisena. Ikävä kylllä tällaista on tämän päivän politiikka, ja mitä se aiheuttaakaan demokratialle, veronmaksajien rahoille, yhteiskuntarauhalle...... huoh.....
☝️🙄
31.05.2026 17:11
Räkärajoilla podcast on huisin jännä hulinapiiri, jossa toden ja fantasian raja hämärtyy jo ennen kuin ehditään suuta avaamaan.
☝️😆
31.05.2026 05:13
Monista suomalaisista naisista on valveutunut feministi, joka näkee miehen paitsi hyödykkeenä ja naisen tarpeet täyttävänä tuotteena, myös uhkana ja vihollisena. Miehen pitää olla kuin omistettava markkinatuote kiiltävällä ja silmäätekevällä pakkauksella. Sen pitää myös olla sosiaalista statusta vahvistava, sekä toimintavarma hyvällä takuulla, ja jonka voi dumpata, kun se on täyttänyt tehtävänsä.
Kun naista arvostellaan siitä mitä sitä se on miehen näkökulmasta ja miehen kokemana, sekin kritiikki nähdään feministilasit päässä mm. naisvihana, samalla kiistäen kritiikin juurisyyt tai huutamalla niiden päälle. Tällaista sukupuolten välistä kuilua luo erityisesti vihreät ja vasemmistoliittolaiset, kuten Fatim, Sofia, Li yms., jyrkillä miesvihamielisillä mielipiteillään.
☝️🙄
31.05.2026 04:59
Sosialismi ja sosiaalidemokratia on kaksi eri asiaa. Sitten on vielä Sdp:n oma versio, "sosialidemokratia", eli sosialismia demokraattisin keinoin, joka on yhtä epämääräinen ja jopa kaksinaisoralistinen käsite kuin puolue itsekin. Se ideologia on myyty vapautta, tasa-arvoa, solidaarisuutta ja oikeudenmukaisuutta korostaen, mutta demariretoriikka, pyrkimykset, keinot, tulokset ja seuraukset jne. on paikoin hyvinkin ristiriitaisia myyntipuheiden kanssa.
Käytännössä Sdp ja sen epämääräinen "sosialidemokratia" on enemmänkin kapitalistisia rakenteita rikkova, vapauksia rajoittava, ideologiseen ylivaltaan pyrkivä epäisänmaallinen ideologia.
Sdp edustaa opeiltaan ja tavoitteiltaan kuitenkin sosialismia, joka on kapitalismin kilpailija. Kuten varmasti tiedät, Sdp on aika vankasti käpertynyt sisäänpäin, poltellut siltoja ja pyrkinyt sosialistiseen ylivaltaan, vaikka Suomessa pitäisi toimia sekatalouden ehdoin. Se vaatii toimiakseen sosiaalidemokratian ja kapitalismin yhteistyötä, jossa kumpikin osapuoli luo yhdessä synergisen toimintakentän. Koska tämä ei toteudu, poliittinen valtakilpailu tulehduttaa yhteiskuntaa, joka luo polarisoituvat ja kaoottiset yhteiskuntaolosuhteet, joka taas maksaa miljardeja ja pahimmillaan ihmishenkiä, kuten Marinin kaudella sote-farssin tiimoilta todettiinkin.
Siksi Perussuomalaiset, joka edustaa arvoiltaan ja toimintaperiaatteiltaan kumpaakin ideologiaa, "perussuomalaisuudeksi" jalostuneena. Se on aitoa demokratiaa, aitoa vapautta, sekatalouden ehdoin toimimista, aitoa ihmisarvoa, sekä erityisesti järkiperäistä maanläheisyyttä, realismia.
☝️😉
31.05.2026 02:19
Niin kamala on Suomen tilanne, että Orpon hallitus joutuu pistämään kaiken osaamisensa peliin. Tulokset on alkaneet jo näkymään ja lisää on tulossa, mikä vain vahvistaa vasemman laidan ankaraa hitutusta.
☝️😉
30.05.2026 20:29
Totuus sosialismista ei takuulla ole mukavaa luettavaa. Varsinkin kun on ihannoinut moista tuhon ideologiaa teItta pystyssä.
☝️😉
30.05.2026 20:27
Lähes ainoat jotka enää nostaa Sannaa esiin on vasemmiston nettipeikot, ja vain provoilun merkeissä. "Sanna" on jo niin kulunut tarina, ja myös tekaistuksi todettu, että tavalliset ihmiset ei sitä enää kehtaa käyttää hyödykkeenä oikeistoa ja persuja vastaan.
☝️🙄
30.05.2026 09:57
Mitähän oikein sekoiIet? Olen aina kirjautunut ja kirjoitan nimimerkillä.
30.05.2026 01:23
Äly ei ole vasemmistolaisen puolella. Tällaiset aivottomat avaukset on siitä parasta todistetta.
☝️🙄
29.05.2026 21:13
7 / 119