Vapaa kuvaus

Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.

Aloituksia

320

Kommenttia

2362

  1. Pride on ollut suvaitsematon koko yhteiskuntaa kohtaan.

    - Se on politisoitu ilmiö, josta poliitikot/puolueet hakee hyötyä ja vaikuttaa ilmiön johtamiseen. Sillä on vaikutusta mm. politiikan laatuun ja seurauksiin. Seurauksia on monia... luonnottomuuksien ujuttaminen lainsäädääntöön ja käytäntöihin, kuten translaki, biologisten oppien romuttaminen, perheinsituution rapautuminen, kristinuskon saastuminen jne.

    - Se on kaupallistettu ilmiö, jossa yritykset levittää pride-evankeliumia osin pakotettuna, sillä ilmiöön sisältyy riski, että jos et tunnusta ja esitä pride-värejä, sinut voidaan herkästi nähdä "homovastaisena" tai "seksuaalivähemmistöjä syrjivänä", joka voi vaikuttaa yrityksen, brändin tms. markkinakuvaan negatiivisesti.

    - Pride on myös toksinen asenne ja ajattelutapa, johon sisältyy vastakkainasettelua, eristäytymistä, syrjintää jne. Tämän seurauksena on polarisaation paheneminen.

    - Pridestä on yritetty tehdä valheellisesti "ihmisoikeutta", jossa kansaa on manipuloitu näkemään pride-kriittisyys "ihmisoikeusrikkomuksena". Tällä taas "oikeutetaan" eriäviä mielipiteitä olevien tuomitseminen ja syrjiminen, sekä cancelointi. Tähän sisältyy myös muita manipulatiivisia vääristelyitä, kuten esim. se, että prideä kansanliikkeenä ja ideologiana vastustavana, sinut leimataan "homofobiseksi", "transfobiseksi" jne., vaikka kritiikkisi koskee vain ilmiötä itseään.

    Pride on kiellettävä haitallisena ääri-ilmiönä asap.

    ☝️😉
  2. Let's räyh!!!

    ☝️😆
  3. Sosialismi ja sosiaalidemokratia on kaksi eri asiaa. Sitten on vielä Sdp:n oma versio, "sosialidemokratia", eli sosialismia demokraattisin keinoin, joka on yhtä epämääräinen ja jopa kaksinaisoralistinen käsite kuin puolue itsekin. Se ideologia on myyty vapautta, tasa-arvoa, solidaarisuutta ja oikeudenmukaisuutta korostaen, mutta demariretoriikka, pyrkimykset, keinot, tulokset ja seuraukset jne. on paikoin hyvinkin ristiriitaisia myyntipuheiden kanssa.

    Käytännössä Sdp ja sen epämääräinen "sosialidemokratia" on enemmänkin kapitalistisia rakenteita rikkova, vapauksia rajoittava, ideologiseen ylivaltaan pyrkivä epäisänmaallinen ideologia.

    Sdp edustaa opeiltaan ja tavoitteiltaan kuitenkin sosialismia, joka on kapitalismin kilpailija. Kuten varmasti tiedät, Sdp on aika vankasti käpertynyt sisäänpäin, poltellut siltoja ja pyrkinyt sosialistiseen ylivaltaan, vaikka Suomessa pitäisi toimia sekatalouden ehdoin. Se vaatii toimiakseen sosiaalidemokratian ja kapitalismin yhteistyötä, jossa kumpikin osapuoli luo yhdessä synergisen toimintakentän. Koska tämä ei toteudu, poliittinen valtakilpailu tulehduttaa yhteiskuntaa, joka luo polarisoituvat ja kaoottiset yhteiskuntaolosuhteet, joka taas maksaa miljardeja ja pahimmillaan ihmishenkiä, kuten Marinin kaudella sote-farssin tiimoilta todettiinkin.

    Siksi Perussuomalaiset, joka edustaa arvoiltaan ja toimintaperiaatteiltaan kumpaakin ideologiaa, "perussuomalaisuudeksi" jalostuneena. Se on aitoa demokratiaa, aitoa vapautta, sekatalouden ehdoin toimimista, aitoa ihmisarvoa, sekä erityisesti järkiperäistä maanläheisyyttä, realismia.

    ☝️😉
  4. Mitähän oikein sekoiIet? Olen aina kirjautunut ja kirjoitan nimimerkillä.