Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
320
Kommenttia
2362
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siellä vasemmalla älykkyydellä ei loisteta. Massatyöttömyys ei ole Orpon hallituksen aiheuttama, vaan jo useamman hallituksen ajan kehittynyt oire.
Velkaa otetaan, koska velkarahaa tarvitaan. Onko sulla hajuakaan miksi otetaan velkaa? Aivan, ei niin. Alijäämä ja ennätyssuuret menot on kaksi esimerkkiä velanottopainetta pahentavista asioista. Orpoko sen perimänsä alijäämän teki? Marin lisäsi menoja melkoiset määrät ja niitäkin maksellaan nyt velkarahalla. Ethän oikeasti usko, että Orpon hallituksen toimet koskee ainoastaan 20.6.2023 jälkeen tehtyjä päätöksiä. Ethän?
☝️🙄
29.05.2026 21:00
Miksi myönnät omia valheitas? Sairastahan tuo on.
☝️😆
29.05.2026 20:39
Kun totuus sattuu, mt-diagnooseilla irvailu nousee terapiaksi. Mutta helpottaako se oloa?
☝️😆
29.05.2026 19:39
Hallituksen toimet puree, Marinin aikana kaivettu ostovoimakuoppa on kurottu suurin piirtein umpeen, talouskasvussa Suomi maailman kakkosena ja Euroopan ykkösenä....
Pitää ymmärtää, että talouskasvusta täytyy olla tyytyväinen, eikä vasemmistolaiseen vinoutuneeseen tapaan katkera ja kateellinen, koska "väärä" hallitus.
☝️😉
29.05.2026 15:07
Antti yrittää paniikissa kosiskella mamuja äänestämään demareita.... "mutkum hallitus kiusaa ja alistaa maahanmuuttajia uliulirutiruti!"
☝️😆
28.05.2026 20:31
Halla-aho ei liity millään tavalla Sdp:n sisäiseen sannanpalvontaan.
28.05.2026 20:29
Ei pelkästään naisvoimaantumisesta hurmaantuneet kansalaiset, sillä selvityksen mukaan enemmistö Sdp:stäkin on edelleen sannamarinisteja.
☝️🙄
28.05.2026 12:11
Meillä normaaleilla ihmisillä paska on ruskeaa. Meitä normaaleja ihmisiä ei myöskään vituta kroonisesti kuten teitä vasemalla kompastelevia otuksia.
☝️😉
PS: 800 euron lahjashampanja ei tunnu missään sosialistien veronmaksajille törkykalliiksi tulleen Crémant-kuohuvan rinnalla.
28.05.2026 02:19
Muovikassin tuotantokustannukset on todellakin vain murto-osa ämpäristä, mutta sen korotettu hinta perustuu EU:n päätökseen hillitä muovijätteen ympäristövaikutuksia ja kustannuksia. Muovikassien hinnan korotus on jo vaikuttanut selvästi, sillä muovikassien myynti on selvästi vähentynyt.
27.05.2026 12:14
Hyvä esimerkki siitä, millainen kontrasti on ideologisesti sokeutuneen ja objektiivisesti ajattelevan välillä.
Sen voi havaita myös siitä, että "väärä" mielipide leimataan "persuiluksi", ikään kuin persuilu olisi yleisesti jotain huonoa tai muuten virheellistä toimintaa, jolla voi hyökätä jopa oman puolueen kannattajaa vastaan ja yrittää pakottaa rikkurin samanmielisyyden kuriin. Ilmeisesti kyse on myös kiukusta, joka syntyy, kun joudutaan toteamaan "taas persu oli oikeassa ja vassari täysin väärässä".
27.05.2026 12:07
Pari faktaa: Sanna tehtaili ostovoimaromahduksen ennätyksen ja nyt Orpon hallitus on suurin piirteinen kuronut Sannan kaivaman ostovoimakuopan umpeen. Voin tuntea sen, miten vihaat tilastoja, jotka mättää sua huolella neppariin.
☝️😆
27.05.2026 11:45
Ihan mahoton paniikki, kun Suomi on Euroopan ykkösenä talouskasvussa. Demarit parempia? He ha he ha he ha....
☝️😆
27.05.2026 11:42
Suomi on kylläkin Euroopan ykkösenä talouskasvussa ja maailmanlistalla kakkosena. Kerro miten hituttaa. Kerro ihan omin sanoin.
☝️😉
✅checkmate
27.05.2026 11:41
Kaikki Temussa myytävät elektroniikkaa sisältävät laitteet on potentiaalisia palonaiheuttajia. Uutisia löytyy eri puolilta maailmaa, missä Temusta tilattu laite on alkanut savuamaan, kipinöimään ja syttynyt palamaan. Esim. led-valolla koristellut hanat ja suihkun osat, kuin myös laturit, USB-kaapelit, muistitikut, lisäakut, porat jne.
Noista hanoista vielä sekin, että valtaosa niistä ei sovellu talousveden käyttöön, koska niistä liukenee veteen muoveja ja metalleja. Joissain mainoskuvissa jopa lukee varoitus, ettei sovellu talousvesikäyttöön. Jos välttämättä haluaa ostaa halpaa ryönää, niin kannattaa käyttää Euroopan Amazon-verkkokauppoja ja valita toimittajat, joilla on kemikaali- yms. sertifikaatit.
27.05.2026 10:14
Miksi tehtaillaan velkaennätyksiä ja miksi talous polkee paikallaan? Annahan tulla sellainen normaali analyyttinen pääpiirteinen kuvaus, ilman ideologista mädätystä. Ai et pysty? No en uskonutkaan.
☝️😉
26.05.2026 15:40
Esimerkkejä missä, miten ja milloin. (Tuhannesti esitetty kysymys, ei yhtään pätevää vastausta).
☝️😆
✅checkmate
26.05.2026 12:15
En uskokaan, että omat höpinäsi yllättäisivät itsesi. Kokeile vaikka vaIiumia. Se voi ehkä toimia paremmin kuin somessa vinkuminen.
☝️😉
26.05.2026 12:14
Zelenskyi: "Auttakaa meitä! Muuten Venäjä voittaa sodan!"
Ilman länsimaiden apua sota olisi päättynyt jo ajat sitten ja Ukraina olisi taas Venäjän hallinnassa.
☝️😉
26.05.2026 12:10
Mikä sana kommentissani on ennen sanaa "yksin"? Kun yhdistät nämä kaksi sanaa, mikä merkitys sillä on?
t. opettajasi
26.05.2026 12:07
Mikä se? Taas? Onko sulla kipuja?
25.05.2026 22:50
8 / 119