tapsa_83
![]()
vaikeetahan sitä on ittestään oikeen mitään kertoa, mutta keksitään nyt jotakin ettei tämä ruutu olis niin tyhyjä.. elikkäs ihan perus normaali eteläpohojanmaalaanen maalla asuva herrasmies joka kaipaa sitä omaa kultaa :) olen lähes kokoajan positiivisella mielellä liikkeellä ja mielessäni pyörii vain te sinkkunaiset :D kaipaan sitä oikeaa joka haluaisi aloittaa minun kanssani vakavan suhteen, ja tykkää olla mökillä istua takkatulen ääressä miettimässä minun kanssani tulevaisuutta tosin viinilasin, niiden kynttilän valojen ja takkatulen valaisemana.. :) niin ja jos pitää lehmistä niin on mahdollinen tilaisuus jäädä jatkamaan tilaa meillä kotona, koska isännyys jää eläkkeelle noin 2 vuoden päästä ja itse kyllä haluaisin jäädä jatkamaan mutta en tosiaankaan yksin koska on vähän liian palio tekemistä yhyrelle ihimiselle.. :) mutta ottakaahan yhteyttä jos vähääkään kiinnostaa, käyn täällä päivittäin kunhan töiltäni kerkeän.. ps: seksiseurakin käy, kunhan vaan ei yhteen kertaan jää :D Suosikkibändit/artistit: niitä on niin palio mutta kotimaanen ja ulukolaanen :D Vapaa-aikanani: Kalastus Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: hmmm.. Kotieläimet: lehmät koirat.. En pidä: ylimäärääsestä turvan aukomisesta. Ruoka & juoma: pizza ja äiteen tekemät kotiruuat :) Linkit: Koskenrannantie110 62470 Purmojärvi Koulutus: --- Ammatti: Maanviljelijä Työskentelen: maalla maan tavalla =) Ase tai siviilipalvelus: vapautus Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Messenger: [email protected] Email: [email protected] Hakusanat: tapsa_83
Aloituksia
0
Kommenttia