Vapaa kuvaus

Lappilainen 5 lapsen äiti ja omaishoitaja. Kristillisdemokraattien kunnallisvaaliehdokas Rovaniemellä. KODIN,USKONNON JA ISÄNMAAN PUOLESTA,VANHAT ARVOT KUNNIAAN ! Minulle tärkeää on perheen,lasten ja nuorten hyvinvointi ! Tulen ns. pystymetsästä,en omaa mitään poliittista kokemusta.Mielestäni valtuustossa pärjää ihan maalaisjärjelläkin :D On jo korkea aika saattaa valtuustoon ihmisiä,jotka tuntevat tavallisen arjen ! Minulle vammaiset ja vamman omaavat ovat sydäntä lähellä. Kahdella lapsistamme on neurologinen sairaus. Lempikirjat: Raamattu, Omaelämänkerrat... Vapaa-aikanani: Karavaanari, kalastaminen, kodin sisustaminen, perhe... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kaupungit ja kunnat, Uskonto, lemmikit, matkailu, perhe... Katson tv:stä mieluiten: luonto-ohjelmat, kotimaiset vanhat elokuvat... Kotieläimet: Kääpiöpinseri PEPSI, kesyrotta Kalle ja akvaario En pidä: Alkoholin käytöstä, ampiaisista........ Parhaat matkakohteet: Ruotsin-ja Norjan tunturialueet... Ruoka & juoma: Ruotsalaiset lihapullat, maustettu lähdevesi........., kuningasrapu & juomana Julmust/Påskmust Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Lapin ammattiopisto Ammatti: Muu Työskentelen: Omaishoitajana Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

0

Kommenttia

2

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit