Vapaa kuvaus

En meinannut saada nickiä rekisteröityä, kun aina oli joku ehtinyt ensin. Yritin useita erilaisia ja kun mikään ei tuntunut kelpaavan, niin väkisinkin siinä ryhtyi ajattelemaan aina uutta yrittäessään, että tääkin on jo "ehkä rekisteröity", kuten sitten olikin. Lopulta päätin sorvata itselleni nickin tuosta mikä on lainausmerkeissä. Ensimmäisestä otin synonyymin ja jälkimmäisen väänsin ensin murteelliseksi, jonka anagrammin sain jouhevasti sopimaan tuon ensimmäisen kanssa yhteen kirjoitettuna. Näin syntyi Kairakettu, jonka rekisteröintikin onnistui. "Mese"-nimeni on tuo sama. Aikaisemmin tuossa vieressä oli kohta, jossa luki, että asun ulkomailla. Ei lue enää, mutta en ole muuttanutkaan. Linkit: http://www.lyricsfreak.com/d/dire-straits/40681.html, http://www.youtube.com/watch?v=CF_-ThDLF34 Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

1393

Kommenttia

10579

  1. Eix oo hieno? Palkit ratakiskoa ja pölkytkin melko järeitä, eivätkä edes kovin huonossa kunnossa ikään nähden. Joku on tehnyt joskus aikoinaan melkein ikuisen laiturin, mutta tekijä on varmaankin itse päässyt jo parempiin hommiin. Vesi loppuu tuosta jorpakosta ennemmin kuin laituri kokonaan. En tiedä kenen on, kenen tekemä ja miksi.
  2. Minä kun muistelen sen tienpinnan jäätyneen vain pari minuuttia ennen rekan tuloa paikalle, joten oliskohan ehtinyt kuski saamaan tietoa asiasta?