Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
yarzi
profiilit
yarzi
yarzi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvinhän+toi+integroituminen+näyttää+toimivan+kun+suomalaiset+jurottaa+kassalla+ja+korkeintaan+murahtaa+että+"muovikassi"+tervehdittäessä,+viskoo+korin+minne+sattuu,+parhaillaan+kantaa+mukanaan+hälyttimille+asti+ja+viskaa+siinä+pois+kun+tajuaa+ettei+mukanaan+saa+viedä+ja+kapulaa+ei+muisteta+mutta+aletaan+rähistä+kun+seuraava+latoo+ostokset+perään+ja+ne+sattuvat+kassalta+huomaamatta+samalle+kuitille+sen+saatanan+kapulan+puuttuessa.
28.05.2017 00:19
no, poikaystävähän myönsi syyllisyytensä vain siihen että ei aiemmin laittanut asialle stoppia, en kyllä henk. koht kattoisi edes päivän istumista vessassa. :<
mm. siksi että vessoja talossa vain yksi, tulisi tukalat paikat
20.03.2008 14:32
en kyllä tajua miksi poikaystävä sai syytteen siitä että piti sen naisen hengissä 8)
20.03.2008 14:30
Kai tajusit itsekin, että myönsin jo weren olevan epäpätevä sefuksi?
Ja siihen että minusta tulisi sefu, sehän ei ole sinun käsissäsi. Siitä päättää yksin YP, ja olen valmis heiltä saamaan päätökseen.
Ja emme pidä kaikkia häiriötekijöinä läheskään.
Mutta kun huoneeseen astu mm. nimim. IhQ poju tai törhg, tai joku muu vain näppäimistöstä hakattu sekasikiönikki, niin kyllä siinä alkaa suurinta osaa ei rekanneista vierastamaan, jos haluat päästä juttuun mukaan, pyydän rekisteröi nimim. ja luulen, että sinustakin voisi pitää, kun tässä olen ajattelutapasi nähnyt. Toivon että tulisisit Keski-Maahan puhumaan, se olisi helpompaa, kuin tämä.
Ja täällä tästä kohdin asiani on loppuun käsitelty.
25.04.2006 21:11
Toki selvää, ettemme huonetta omista, mutta onko sinne syytä tuppautua ja suolta asiansa väkipakolla ja floodauksella?
Ja S24 valvojaksi pääsyssä ei tiedostettavasti ole ikärajaa, joten tuo sinun "16 v sitä ja 16 v tätä" marinasi on yhtä tyhjän kanssa.
Pyrkimässä sefuksi? Kyllä
were-wolfin kaltainen? Ei
Ja sanoit summissa bannailua... siinä vaiheessa hän oli jo vakaasti päättänyt hankkiutua tähdestä eroon, eli jos pidät peeloilusta, ja päivien pilaamisesta, sopii minulle. Oma on aikasi, ja jos saat mielihyvää tuosta, siitä vain.
Ja voit toki tulla nyt takaisin jauhamaan niistä hopiteistasi, Hobitteja actually, you know? -.-
Takaa-ajatukseni vain ei ollut se sinun sefuksi arvelusi, vaan se, että kaiken maailman nettipeelot tulevat nimittelemään ja syöttämään mielipiteitään ystävästäni.
25.04.2006 20:44
Tokihan on tullut huomattua ettei were-wolf aina käyttäydy tähden perusteiden mukaan, ja tekee joskus hieman hätiköityjä päätöksiä. Mutta tässä puolen vuoden aikana, mitä olen hänen kanssaan toimeen tullut, voin sanoa, että hän ei ole alkoholisoitunut
teini, vaan oudon huumorin omaava neiti, niinkuin muutkin Keski-maa-huoneessa. Huoneen väki on yleisimmin tuttua vakioporukkaa, jotka tuntevat kaikki lähes toisensa, ja mm. tämä Lassepalkinto, kun väitti asiallisesti keskustelevansa... Yleis katsannolla hän ärsytti lähes kaikkia. Totta toki oli, ettei hän juuri bannihetkellä sanonut mitään kummempia, ja were-wolf bannasi väärän nikin, koska tämä nikki, mikä hänen oli tarkoitus bannata, katosi huoneesta ennen kuin were-wolf ehti bannia. Koska kukaan ei voi olettaa, että edes Sefu on ruudun ääressä joka sekunti. Toki olen jutellut ystäväni were-wolfin kanssa tästä asiasta, ja hän on myöntänyt haluavansa tähdestään eroon, koska se ei ollut niin hohdokasta, kuin olisi uskonut. Mutta mitä näihin 'juopottelu' -asioihin tulee, ne ovat vain sisäpiirin huumoria, ja tuollaiset satunnaiset kävijät eivät pysty niitä sisäistämään... Joten kai se on loppujen lopuksi oikein poistaa hänen tähti, mutta syyn maustaminen tuollaisella juopottelu- ja muulla ros kalla on naurettavaa... Siis Herran Jumala sentään, eikö teillä ole parempaa tekemistä kuin tulla pilaamaan muiden ihmisten päivä, ja viedä asia vielä näin pitkälle? Aikuistukaa, pyydän. Muunmuassa nimim. Lassepalkinto kait huomasi, että
oli ei toivottu henkilö alusta asti. Ihmiset, jos teillä ei ole parempaa puhuttavaa, kuin politiikka, historia tai muu tuollainen jouten, älkää eksykö Keski-Maa-Huoneeseen. Eikö jo nimikin siitä jotain kerro, viimeistään kuvaus. Kääpiöiden, hobittien ja haltioiden... huoneen asukkeja EI kiinnosta mm. mikä on pii. Henk. koht kommentit Chat-postiin.
25.04.2006 19:40
nyt son todistettu, velipuoleni on seonnut... ._.
:D
04.03.2006 01:21
Että niitä on jopa 56 osaa loppujenlopuksi, että siitä vain lukemaan sitä mukaan, kun ilmestyy :D
27.02.2006 21:09
Lisää! Lisää! \o/
Son hyvä :D
27.02.2006 20:32
1 / 1