Maaliskuun lomautettu ja illat/viikonloput vapaana tekemään kodin ym.siivousta,tai lastenhoitoa.Mieluumin hyvien kulkuyhteyksien päästä.On kokemusta molemmista töistä ja itsellä lapset jo isoja.En vaadi huimia palkkoja,…
Jos sinun/teidän tekisi mieli hieman matkustaa tai vaikka mennä juhlimaan ja tarvitsette luotettavaa hoitajaa lapsillenne ja ehkä kotieläimille...minulla olisi aikaa,koska olen lomautettu tämän kuukauden vakiotyöstäni(h…
..mutta teille ei ole mahdollista,koska ei ole lapsenvahtia.Itsellani jo isot lapset(4)ja olen lomautettuna maaliskuun vakinaisesta henk.koht.avustajan hommista.Voisin hoitaa tarvittaessa max.viikon,tai sitten vrk,tai v…
Minulla ns.joka vuotinen lomautus henk.koht.avustajan hommasta...Olisi kiva jos saisi jotakin vastaavaa hommaa tai siivous/lastenhoitokin kelpaa,kunhan ei puhelinmyyntihommia..Maaliskuuksi...tai keikkaluontoista..iltoja…
Haen töitä Maaliskuun ajalle,jolloin minulla on normaali päivätyöstäni lomautus (henk.koht.avustaja)Minulle kelpaa kaikki asialliset työt,joista maksetaan tuntipalkkaa.Se voi olla lasten/kodinhoitoa..siivousta(myös rake…