Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

689

1. Minä en päätä, etkä sinäkään. Minä kuitenkin pyrin hankkimaan tietoa niiden olemassaolosta, sinä taas et, sillä uskot niihin sokeasti. "kaikkiin ei voi antaa tieteellistä todistusta koska asia voi olla tosi vaikeasti käsiteltävä" - tämä taas ei valitettavasti päde konkreettisten asioiden kanssa, mutta toimii taas uskontojen saralla. Sinä selvästikin pidät ufologiaa uskontona, ja näin kanssasi väittely on täysin turhaa ja rinnastettavissa kristinuskoisen kanssa väittelyyn.

Ei ole herjaamista jos mainitsee jonkin asian olemassaolemattomaksi ja yrittää osoittaa sen todeksi. Tai paremminkin pyrkii saamaan todisteita jonkin asian olemassaolemisesta, ja osoittaa sen kautta sen olemassaolemisen olevan vain mielikuvituksen lentoa ja tahtoa uskoa parempaan, suurempaan ja siihen tuntemattomaan ja käsittämättömään.

Mistä päätellen haluan valtaa ja mammonaa? Tuossa täytyy kyllä korjata, sillä itsehän en arvosta mammonaa missään määrin, valtaakin vain jotta pystyy organisoimaan ja pitämään asiat järjestyksessä sekä sovussa. Älä itke siitä jos sanailen nätisti saaden itsetuntonne hajoamaan, teidän pitäisi itse tajuta mitä olette. Enemmän te minua haukutte - vieläpä perusteettomasti ja sen vuoksi niin epätoimivasti - kuin minä teitä. Satanismi on filosofinen uskonto, toisin sanoen ajattelumalli, enkä näe erityistä syytä keskustella siitä sen aiheisella palstalla. Olen vain kertonut vastauksia minulle esitettyihin kysymyksiin, joten on se teitä kiinnostanut. Minun puolestani saat pitää kuvittelemasi saatananpalvoja piirteen minusta jos niin haluat, tottahan se ei kuitenkaan ole :| Tämä harhaisuus ja asioista puhumatta ilman tietoa on sinullekin selkeästi sangen yleistä. Sadistinen käytös ei kuulu satanistin piirteisiin.

"Itse olet kyllä sanonut yhdellä palstalla että rakastat pahaa ja haluat tuottaa toiselle pahaa että sinulle tulisi hyvä mieli." Tämä on taas täysin paikkaansapitämätöntä, ja mielisinpä nähdä missä näin olen maininnut. Muutoin pyytäisinkin mrkalaa muuttelemaan tuota täysin perätöntä ja solvaavaa väitöstä.

Tässä keskustellaan taas täysin asiaankuulumattomista asioista, Sigmöör selkeästi kun vain vihaa minua pienen sydämensä pohjasta ja purkaa tunteensa ufopalstalle. Samanlaisia rakkauskirjeitä voit lähettää mielummin vaikka osoitteeseen [email protected] kuin tänne, kiitos.
  2. Toisin sanoen siis argumentoit, että lentävillä lautasilla on mahdollisuus olla samaan aikaan olematta ja olemassa? :> Mielestäni asia on niin mustavalkoinen kuin voi olla, niitä joko on, tai sitten niitä ei ole, ainakin kun keskustelemme maan, tai edes aurinkokuntamme lähipiirissä pörräävistä lentävistä lautasista.

Asia todistuu välittömästi jo hyvin pienistä määristä todistusaineita (osa aluksen runkoa tai orgaanista ainetta toiselta planeetalta), kiistanalaisuutta tuskin tulee eteen, sillä orgaanit jotka ovat toisella planeetalla kehittyneet ovat helposti tutkittavissa, että niiden dna- ja muu rakenne on erillainen mitä maapallolla esiintyy, ellei sitten nämä orgaanit ole identtisiä maan eliöiden kanssa, joka kyllä kuulostaa hiukan hämmentävältä. Valokuvat, videot ja kertomukset kuten eivät epäsuorat todisteetkaan yksinkertaisesti riitä minkäänlaiseksi pitäväksi todistusaineistoksi. Kuka tahansa voi tehdä heinäpeltokuvioita, valitettavasti.

Niin, tuskinpa niitä ihan omenoiden tavalla sataa, mutta jos sataa niin sitten niitä tulee myös enemmänkin kuin yksi (1), joka sattui ikäväksi iskeytymään juuri siihen ympäristöön jossa se salattiin meille käsittämättömästä syystä.

Aivan, kirjoitin, että lähes kaikki kuvat ja videot _vaikuttavat_ feikeiltä :) Se ei kuitenkaan poissulje sitä mahdollisuutta ja että joku näkisi vaivaa tehdäkseen feikin feikkaamisen asiantuntijana! Niin, emme pääse kuva-aineiston totuudenmukaisuudesta paljon puusta pitkälle nyt.

Vastaanpa pienellä linkillä tuohon kirjoitukseesi osoitteessa
    http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000003171714#22000000003171714
    , eli:

http://www.nationmaster.com/graph-T/rel_chu_att

Lisäksi mainitsen, ettei kirkko ole ikinä ollut ongelma vallankäytössä, päinvastoin. Niinkin suuri maa kuin Venäjä olisi varmasti saanut myös osansa lentävistä lautasista (olettaen nyt taas että ne olisivat todellisia), eikä siellä ole minkäänlaista kristillistä katastrofia tapahtumassa vaikka ne julkistettaisiinkin. Oikeastaan sehän olisi loistavaa militaristisille voimille kun muukalaisten avaruusaluksia alkaisi tippua, armeijahan saisi kynittyä kansan putipuhtaaksi ja saisi vielä heidän vapaaehtoisen tukensa. Tuo armeijan näkökulma taas toimii myös tähän postaukseesi:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000003140713#22000000003140713

Ihminen on sopeutuvaisempi kuin kuvitteletkaan. Melko pian humanoideja alettaisiin pitää arkipäiväisinä jos niitä vain tulisi ja voisimme olla niiden kanssa yhteydessä :| Mielestäni on täysin järjetöntä odottaa, että siitä tapahtuisi katastrofi, niin moni ihminen antaa jo mahdollisuuden muukalaisten olemassaololle.
  3. Onko sinulla tosissaan ongelmia lukemisessa ja sen ymmärtämisessä? Kerroin kuinka Condon-raportin lopputulos oli se, ettei lentäviä lautasia ole olemassa. Sinä et selvästikään ole samaa mieltä Condon-raportin tekijöiden kanssa, eikö? Minä taas olen.

Kuten aiemmin ja moneen kertaan koetin selittää, niin tavallisesti raporttien lopputulos on ollut, ettei lentäviä lautasia ole olemassa. Se, että raporteista lainataan sivu tai pari, tai juuri valikoiden juuri nuo selittämättömät osat ei ole materiaalin luotettavaa ja aiheellista käyttöä, sillä tämän raportin tekijät ovat saaneet epäilemättä tulkittua ne selittämättömätkin ilmiöt feikeiksi tai muuksi vastaavaksi, sillä muutoin olisi annettu edes mahdollisuus niiden lautasten olemassaololle. Tähän lainaan kirjoittamani tekstin:

"Entäpä jos tämä video olisi esitelty Condon-raportin tekijöille?
    http://kadotus.org/~ow/havainnot/2/starfly_2.avi
    Luulisin, että tuokin olisi ilmoitettu selittämättömäksi havainnoksi. Voin kuitenkin vakuuttaa, ettei se ole muukalaisten luoma. Tai entäpä jos he olisivat saaneet kuvamateriaalia pallosalamasta? Tai entä täysin kumateriaalittomasta kertomuksesta jossa joku huijaaja vain pyrkii saamaan selityksensä lävitse? Tai kuvamateriaalittomasta selityksestä jossa höyrähtänyt kertoja pyrkii vain saamaan myötätuntoa unessa näkemilleen asioilleen ja uskoa ufoihin kuin uskovainen Jumalaan? Tai entä selityksestä joka on epäselvä tai muistettu väärin?
    "

Nämä selittämät ilmiöt ovat sangen luonnollisia, sen vuoksi niitä kutsutaan ufoiksi. Ufo voi olla jopa täysin tunnettu esine jota kukaan havaitsija ei vain tunnista havaitsemishetkellä. _Eikä se missään nimessä tarkoita, että lentäviä lautasia olisi olemassa_. Huomautan vielä, ettei yksikään ufotutkimusraportti todista millään asteella muukalaisten olemassaoloa.

En pitäisi itseäni niin vannoutuneena skeptikkona mitä luulet. Jos osoittaisit minulle pitävän todisteen muukalaisten tai lentävien lautasten olemassaolosta, niin epäilemättä muuttaisin kantani. Tiedolla juuri on tekemistä asian kanssa, sillä siihen koko kysymys perustuu onko lentäviä lautasia olemassa. Nyt esitänkin mielenkiintoisen kysymyksen, eli siis miksi todisteiden hankkiminen on mahdotonta? Jos lentäviä lautasia on, ne ovat fyysisiä ja niistä _voi hankkia todistusaineistoa_, mihin ei kuitenkaan kuvallinen materiaali riitä.

Lentävien lautasten olemassaolon todistaminen rinnastettuna valaisiin on taas täysin naurettavaa. Minulle riittää, että valaat ovat joskus löydetty, selitetty loogisesti ja todistettu muille olevaksi. Kuitenkaan lentäviä lautasia _ei ole koskaan todistettu olevaksi_, eikä kenellekään. Valaan lihaa varmasti joku on nähnyt ja halutessaan tuhlata vaivaa voi varmasti kimpaleen sitä nähdäkin, toisin on asia lentävien lautasten kanssa. En vaadi todisteita itselleni, vaan yhteiskunnalle - niitä ei vain ole.