Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

689

  1. Listoitusta tapahtumista

    Hei, onko posse nähnyt viimeaikoina alieneita tai kokenut astraalilentoja? Vuoden tai parinkin takaiset mullistelevan hu
    Ufot
    3
    354
  2. Kannabiksesta keskusteleminen

    Minua hämmästyttää suuresti kuinka ainakin yksi sheriffi jatkuvasti poistaa tai vaientaa minut kanavalla/-lta kun keskus
    4
    589
  3. Terveiset Lindemanilta

    http://www.tiede.fi/arkisto/artikkeli.php?id=754&vl=2007 Viitaten keskusteluihin uskomisesta. Voi olla, että vietän ta
    Ufot
    17
    1092
  4. Hallusinaatioista

    Täällä on monestikin kirjoitelleet eräät (ainakin omasta mielestäni henkisesti) arvelluttavat persoonat jotka kiven kova
    Ufot
    49
    1988
  5. Avuntarve

    Olen bannattu ja näin en voi lähettää chattipostia. Minun bannaamiseni oli selkeästi hätiköity ja suorastaan typerä väär
    Chat
    5
    758
  6. MidnightShadow

    Tädille olisi asiaa kanavalla Oulu 2 aamuisesta 24 tunnin hätiköidystä bannaamisesta, jossa poisti kanavalta ainoan läsn
    Chat
    2
    715
  7. Tervehdys, maan asukit

    Näin pitkän tauon jälkeen ajattelin tulla utelemaan onko asianne edistynyt millään tavalla. Eli siis viimeksi kun kävin
    Ufot
    65
    2354
  8. Linkkejä aiheellisimmista keskusteluista ja selkeästi

    Jos muut niin sitten minäkin :) Eli tässä omasta mielestäni merkittävimpiä ja mielenkiintoisimpia keskusteluita palstall
    Ufot
    7
    512
  9. Käsityksiä ja terminologiaa

    Hei taas te kaikki possut ja possunmieliset! Nyt käydään oppitunti useinkin väärin käsitettyihin termeihin sekä siihen,
    Rajatieto
    56
    2427
  10. Laskemisen iloa

    Ja ei kun pojat kynä ja paperia käteen ja laskemaan! Toivottavasti olitte hereillä lukion matematiikan ja fysiikantunnei
    Rajatieto
    58
    2859
  11. Ufouskovaisiako?

    Niin, siis olen menettänyt täten totaalisesti uskoni koko palstan keskustelijoihin sheriffiä myöten. Onko palstalla ainu
    Ufot
    12
    1067
  12. Total war

    Esimerkkinä project blue book ja kuten kaikki muutkin USA:n armeijan tekemät tutkimukset ovat todenneet ettei niissä ole
    Ufot
    136
    6470
  13. Mielikuvitus vs tieto

    Haluaisin esittää tähän muutamia pohjattomia väitteitä enkä aio missään nimessä esitellä näille mitään perusteluja, _täm
    Ufot
    32
    2057
  14. Kolme tähteä

    28. 2. 2006 klo 03:07 katsellen kohti itä-koillista. Kaunis näky Oulun taivaalla noin tunti sitten. Ensin valot pyörivä
    Ufot
    17
    1962
  15. Älyllinen epärehellisyys ufotutkimuksissa

    Mielestäni on täysin absurdia, että vain ja ainoastaan minun - etenkin kohtuullisen selkeät videoni tuomitaan väärennöks
    Ufot
    49
    2859
  16. Uskomatonta kuvaa Oulun taivaalta

    Olen sanaton ja vieläkin hiukan järkyttynyt viimeisimmästä. http://kadotus.org/~ow/havainnot/2/
    Ufot
    5
    1192
  17. Lisää hämmentäviä ILMIÖITÄ Oulun taivaalta??

    18:25 25.02.2006 Näin taivaalla hämmentävän valoilmiön jonka olen nähnyt myös joinain aiempina iltoina. Se vaikuttaa ol
    Ufot
    15
    2744
  18. UFO raportti 2

    Oulussa 22. 2. 2006 noin klo 19:30, sijaintina Raksila, Syrjäkatu. Ei vitju, enää ei edes hermoröökiä saa imeä rauhassa
    Ufot
    32
    3878
  19. Silmäni ovat auenneet!

    Ette usko mitä olettekaan tehneet minun henkisen kehityksen puolesta. Olette avanneet silmäni ja sieluni täysin uudella
    Ufot
    28
    4378
  20. Olemassaolon mahdollisuudet.

    Sangen yksinkertaisia lienette jos uskotte sokeasti asioihin vain uskomisen ilosta, kuten kristityt ja muut jumalia palv
    Ufot
    163
    11067