Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: [email protected] Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

48

Kommenttia

4262

1. Niin, me elämme epäkohteliaiden, ilkeiden, pahansuopien, vilpillisten ja jopa epärehellisten ja rikollisten ihmisten keskuudessa. Joka paikassa liikkuu massa ihmisiä jotka eivät osaa, eivätkä halua, olla huomaavaisia. Mutta aina me silti sen kaiken sekalaisen massan seasta löydämme ne ystävälliset kasvot. Ja naurun rypyistä sikkarallan olevat silmät. Ja kun tarkkaan niihin katsoo, niin huomaa miten pupillitkin laajenee, ja siinä se on.

Löydämme sen sielunkumppanin jopa selkämmekin takaa, tunnistamme hänet, jopa hänen hengityksestäänkin. Ja jopa suuren teatteriyleisönkin joukosta pystymme tunnistamaan, sekunnin murto-osassa, ne kaikkein pahimmat, ja sitten myös ne sielunkumppanit jos todella niin haluamme...

Meillä ihmisillä on myös tapana hakeutua kaltaistensa seuraan ja siksi me välttelemme niitä epähuomaavaisia. On mukavampi kääntyä aina sen miellyttävämmän puoleen. Miksi ehdointahdoin kiusata itseään, ja antaa aikaansa sille epäilyttävälle.

Työpaikaa on vaikea vaihtaa ja työkavereitaan vielä vähemmän, mutta oman sisäisen ideologinsa myötä voi ihminen yrittää hakeutua sellaiselle alalle, missä saa kohdata samanhenkisiä.

Harjoittelen muuten vielä sitä ubuntua. En ole uskaltanut vielä asentaa sitä lopullisesti. Olen niin epävarma siitä, että miten voin käyttää molempia rinnakkain. Onko siinä valintaikkuna myös takas Windowsiin esim. kesken kaiken. En ainakaan löydä sellaista. Vai suljetaanko se Ubuntu/Windows aina ensin? Kenelläkään niistä jotka tunnen, ei ole Ubuntua ja siis konkreettista käytännön apua en voisi siihen saada lähipiiristä. Siksi en ole vielä asentanut. Tää Windowskin toimii nyt kunnolla, taitaa olla siitä kiinni, että kun käyttää paljon, se toimii, ja jos tulee päivien taukoja, alkaa se taas se herjaaminen. Maanantaina alkaa työt ja tietsikalle en jaksa välttämättä jokapäivä ja jos alkaa herjaamaan, siirryn Ubuntuun. Kiitos vielä kun jaksa neuvoa minua.
  2. Voi että sä olet ihana. Mulla on polttamisjuttu hallussa siis osaan levyltä kopioida koneelle ja polttaa omalle cd.lle, siinä olen ihan nero. Noita lastenlauluja olen tehnyt omalle cd.lle omaan käyttöön...Nyt ei oo levyjä, ja tarttee mennä kauppaan.

Sitä vielä piti kysymän, et pitikö se levy siis hakea kirjastosta vai onks se siellä mis se levyn kuva oli siella ubutussa? Toivottavasti se on sit sellainen, et osaan käyttää, siis linkittää niitä lauluja esim. youtubeesta sit ku se on turvallista, niin ja toi ruutu pitää osata mulle suurentaa ku on niin huono lukunäkö. ja sit kun saisi sen oikeinkirjoituksen. Mä olen tosi pettynyt tohon windows exploler kun se käskee jotain valita ja ottaa niitä ominaisuuksia käyttöön, ja sitte mä en osaa.

Sä oot tosi reilu mies. Mä tykkään susta. Muutama täällä aina kehuu kuin ne osaa ja sit kun niiltä pyytää apua, niin ei tuu, ehkei ne sit kuitenkaa osaa sen enenpää ku meikäläinenkää, heh heh