Omistatteko turkin ja uskallatteko käyttää sitä paljon yleisillä paikoilla ja kaduilla? Aattelin nimittäin ostaa huomenna ja askarruttaa, että kuinka paljon sille tulee käyttöä. Aloitan käytön enskuun alussa sukulaisen …
Omistatteko kansallispukua ja tykkäättekö käyttää, tai oletteko harkinneet hankkia? Mitä mieltä olette yleensäkin niistä puvuista? Minulla on kova into hankkia nyt kansallispuku, mutta suuria vaikeuksia on päättää milla…
Help!Hei te jotka olette käyneet Turkissa. Mitä tuliaisia olette ostaneet ja mitä kannattaisi ostaa? Jännittää vähän se että onko siellä pakko jokaisesta hinnasta tingata joka paikassa. Onko kauppiaat jokapaikassa vain …
Mitä kivaa aioitte tehdä tänään näin kauniina perjantaina?
Ja siis saittekos joululahjoja?
Tässä kiva virtuaali kampauslinkki. Mutta olen kyllä pahasti pettynyt itseeni, koska aikani kokeilin kaikenlaisia kampauksia, niin aina päädyin siihen lopputulokseen, että paras kampaus oli se mitä on jo nyt. Kaikki noi…
Onko teillä tapana pitää rapujuhlia ja oletteko jo pitäneet?
Teenpä positiivisen aloituksen ja kysyn mitä kauniita rakkauslauluja olette viimeaikoina kuulleet. Ja oletteko olleet rakastuneita viimeaikoina? Ja jos ette niin muistatteko silti vielä kun olitte joskus rakastuneet? ht…
Nyt on tullut minullekin varmaan vanhuus. Olen alkanut nimittäin kaivata synnyinseuduilleni takaisin. Kaipuu on niin suuri, että ole alkanut jopa salaa tutkia kotipaikkakunnan työllisyystilannetta ja asuntojen hintoja. …
Ihanaa oikea hahmo voitti. Kerrankin se mitä mä äänestin voitti...
Sain tänään ihanan kortin, tervetuloa takaisin töihin, ja työvuorolista muumien Nipsu tarralla koristeltuna. Kyllä tuli iloinen mieli, jo tätä lomaa on tässä pideltykin. Millä mielellä itse menette lomien jälkeen töihin?
Oletko lähisukusi vanhin? Miltä tuntuu vastuu? Pelottaa, minusta tuli viime yönä oman lähi sukuni päämies.
Olin viikon facebookissa ja kyllästyin heti. Aivan typerää touhua. Itseään täynnä olevat ihmiset kirjoittelevat kokoajan jonninjoutavia ja valehehtelevat itsestään sen kun kerkiävät tauluillaan. Ja niistä sitten jotain …
Niin kumpiakos tuli? Saitteko lahjoja ja jos saitte niin mitä tuli. Me saatiin oven postiltikkoon kiinnitettävä postikassi. Siis keksintö jonka ansiosta postit ei levahda luukusta lattialle vaan sitävarten asennettuun "…
Hauskoja pakkaspäiviä kaikille palstalaisille. Oletteko jo pitäneet talvilomaa? Lomailtteko lastenlasten kanssa yhdessä? Mitä aiotte puuhailla kovien pakkasten jatkuessa? Tällä alkoi nyt talviloma, kylläkin näin alkuun,…
Mitä katsotte telkkarista? Oletteko tyytyväisiä tarjontaan nykyään? Mitä sarjoja seuraatte mieluiten? Minä olen löytänyt paljon ihania uusia sarjoja ja olen ihan ihmeissäni kuin niin kivoja alkanut tulemaan yhtäkkiä. Yl…
Judo on mielestäni ihana urheilulaji. Ainoa laji mikä ikinä oikeasti urheilussa, uimisen lisäksi, minua kiinnostaa. Lapset olivat tosi suloisia niiden valkoisten judopukujensa kanssa. Ja ohjaajat, pari sarmikkaasti harm…
Käytättekö vidoepuheluja? Mitä olette niistä mieltä jos ette käytä tai jos käytätte? Mä juttelen skypessä lapsenlapsen kanssa. Hauska jutella kasvokkain.
Onks teillä kamerayhteys netissänne? Käytättekö sitä esim lastenlasten kanssa nettikeskusteluissa tai nois chateissa? Onks se kiva? Ja jos mulla on, niin uskaltaisitteko keskustella kanssani kamerayhteydellä?
Joko olette saaneet aamun ekanaurut. Mulla on jo kaksi räkänaurua tuullut. Eka kun luin subshatista telkkarista tekstin. " Mitä häh, eikö Sauli olekkaan Jennin isä!" Ja toinen lapsenlapsi soitti ja sanoi et Emmerdalejun…