Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

6

Kommenttia

156

  1. En tiennyt!OK!:)
  2. Olipa kiva kuulla,että tekin onnellisesti saitte raskauden alkuun lahjamunasoluilla!!!!Olen niin "herkillä" aina tämän asian tiimoilta,että onnen kyyneleet silmissä siitä itse kerron ja luen muitten onnesta!Kuinka hyvä sydän lahjoittajilla sykkiikään rinnoissaan!Olet epäilemättä samaa mieltä!Kaikkea hyvää raskauteenne!!!Tiedän kuinka nautitte siitä ajasta ja sitten hänestä!TOTTA ON,ETTÄ LAPSETTOMUUS ON SUURTA KÄRSIMYSTÄ!!!!Siksi TOIVOTAN KAIKILLE VOIMIA LAPSETTOMUUSHOITOIHIN!!!HALEJA IHAN KAIKILLE!!!!:)