Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tlustig
tlustig
tlustig
Vapaa kuvaus
ei lakupekoille. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 20v sitten
0
aloitusta ·
5
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
vuotamattomaan muovipussiin tulikuumaa vettä, ja painaa sen muutamaks minuutix ovea vasten lukon kohalle ja awot aukeaa...
31.12.2012 12:36
itse satoja sähköiskuja saaneena voin kertoa et verkkovirta on todella harvoin tappavaa, se enmmänki tuntuu veemäiseltä...
19.10.2012 12:07
ainoastaan johonkin kondensaattoriin tai muuntajakelaan on voinu indusoitua jännite mikä voi vähän näpäyttää mut ei se vaarallista ole
19.10.2012 12:04
rotary veli amos. HAISTA SINÄ PASKA, DUUNAREIDEN PERHEET ELÄÄ KÄDESTÄ SUUHUN JOTTA SINÄ SAAT PELATA KAUNIINA ARKIPÄIVÄNÄ GOLFFIA,, TOLLASET MULKUT PITÄS VIEDÄ SAUNAN TAAKSE JA ANTAA NISKALAUKAUS!
07.06.2012 09:03
liitot on näissä asioissa täysin hampaattomia! Itse olin 4 vuotta samankaltaisessa työtilanteessa pienessä firmassa missä ylityö tai arkipyhäkorvauksia ei tunnettu, erehdyin pitämään pomoa kaverinani jonka takia aluksi suostuin tekemään vähän viikonloppuhommia ilman korvauksia "kaveri palveluksena", ja aina lupailtiin että kohta alkaa rahakkaat hommat. Noin kolmen vuoden aikana siitä kehittyi kuin huomaamatta täydellinen hyväksikäyttö työsuhde, jonka tajusin itse vasta kun meni mielenterveys sen myötä avioero ja lapset, tajusin pomoni olleeen täysi narsisti. Tällä hetkellä vuosi takana työttömänä ja nyt 3kk sairaslomalla psyykkisistä syistä. Onnex sain kostettua pex-pomolleni, narautin sen törkeästä vakuutuspetoksesta ja veronkierrosta lisäksi menin yksityisen asianajajan juttusille ja haastoin mulkun viälä oikeuteen korvaus vaateiden kera, sen jälkeen on ollu nöyrää poikaa, SITÄ SAA MITÄ TILAA! Nyt on raha vähissä mutta alkaa pitkästä aikaa vuosiin olemaan stressi poissa, joten suosittelen samankaltaisia toimia, niin kauan ku kukaan ei tee mitään niin nämä kusipää työnantajat jatkavat näitä touhuja repimällä muiden selkänahasta. Ja muistakaa että työt ei tekemällä tästä maasta lopu, tekevä löytää aina töitä!
07.06.2012 08:58
1 / 1