Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sini.teravainen
profiilit
sini.teravainen
sini.teravainen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä, bussikuskit ovat yleensä töykeitä ja ikäviä. Jaa että miksikö pitäisi hymyillä asiakkaalle? No ehkä siksi, että ovat valinneet asiakaspalveluammatin. Lähes kaikki tännekin kirjoitelleet bussikuskit vaikuttavat asiakasta halveksivilta ääliöiltä ja useimmista kuskeista se asenne kyllä näkyy, varsinkin Helsingissä. Hämeenlinnan paikallisbussia olen käyttänyt ja ei moitittavaa.
Helsingissä kuskit eivät moikkaa tai sano mitään. Kerran jopa yksi yöbussikuski räyhäsi asiakkaille haukkuen heitä idiooteiksi ym. Tein reklamaation mutta eipä ne mitään auta. Sama runkku oli kuskina toistekin.
Ymmärrän kyllä ettei työ ole mitään nannaa heillä mutta mikäpä työ olisi? Ei pidä mennä työhön jossa ollaan tekemisissä asiakkaiden kanssa jos ei osaa käyttäytyä!
13.11.2013 13:38
En ole myöhästynyt, paitsi kerran melkein ja se ei ollut omaa syytäni. Olin menossa liideriksi EF Kielimatkoille, mutta EF oli unohtanut varata minulle lentolipun. Varmistin tietysti ensin, että oppilaat saavat lippunsa ja viimeisenä rupesin oman lippuni kanssa tusaamaan ja kävi ilmi, että sitä ei ollut olemassa. Asia kuitenkin hoitui. Niin ja yhdelle Ryanairin lennolle en päässyt lumisateen takia.
Harmi että oltiin varattu paljon jatkolentoja joista emme päässeet yhdellekään. Takkiin tuli otettua.
Ryanairilla vain: Ei Ryanairilla mitään turvaa ole. Jos lento perutaan, saat rahasi takaisin kyseisestä lennosta mutta et mitään korvauksia. Tai sitten voit vaihtaa perutun lennon toiseen lentoon tyyliin parin päivän päähän.
07.11.2013 10:00
Tiedättekö tyypit, voiko tuota Valviran lomaketta käyttää tässä tapauksessa kun haluan vaan reklamoida? Kun tuolla lukee jotain että olisi pitänyt kuolla tai saada vamma..
08.03.2013 21:16
1 / 1