ul-rii
![]()
Positiivista on muistaa hymyillä - siis hymyillä silloinkin, kun ei löydä siihen mitään aihetta. Suosikkibändit/artistit: stratovarius, Tapani Kansa, Martti Saarinen Suosikkileffat: Holiday Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: vapaaehtoistyö Katson tv:stä mieluiten: Poliisisarjoja, romanttisia komedioita Kotieläimet: kissa Peppi En pidä: kieroudesta Parhaat matkakohteet: Lappi sekä Suomen, että Norjan Koulutus: --- Koulut: kansakoulu,keskikoulu,lähihoitajakoulu Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: vanhusten vastuuhoitajana Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
100
Kommenttia
88
Tässä ja nyt
Kun rakkaus on aidoimmillaan, ei tunnista katseleeko pikku kotikylän rauhaisaa maisemaa vai suurkaupungin hulinaa. Sii2161Odotan
Odotan soittoa siskoltani, odotan sitä nyt kovasti. Onnistuuko yhteinen lomamme, kera omien rakkaittemme? Saammeko pia1160Rakkauden kirjaimet
Työkiireitteni keskellä tulit mieleeni, sydän kivasti kertoi olet vieläkin kaikkeni. Miten tämän tunteen voisin Sinulle1160Esikoiselle
Aikuinen rakas esikoiseni täyttää tänään vuosia: Päivittäin mä hiljaa kiitän Sinusta, rakas oma lapsi oot täynnä aarte2158Teet kipeää!
Istuin iltaa yksinäni, hiljaa, vihdoin rauhassa yksinäni. Nautin! Kolme viinilasillista, kynttilät - ja tulet mieleen1158Liikuttunut
En ole varma kumpi meistä on liikuttuneempi, kaunis pihani vai minä, kun kohtasimme toisemme kaikesta huolimatta tässä k1156Rakkauden pariovet !
Olemme kuin vanhan ladon sammaloituneet pariovet. Hieman harmautta, hieman narinaa, mutta tukevat saranat pitävät paik1154Ihana rakkauden lämpö
Olet lohtuna tuulen tuiverruksessa, lohtuna räntäsateessa. Rakastat ilman vastarakkautta, rakastat täysin aiheetta. R3153Taidetta elämässäni
Petyin kun näin sinun pettyneen. Itkin, kun näin sinun itkeneen. Pyyhin silmäni, kun sinäkin pyyhit omasi. Hymyilin taas3151Aurinko sydämissämme
On aamu, auringonvalo tulee ikkunasta. Vieressäni sängyssä on lämmin paikka, joka tuoksuu tutulle. En halua nousta viel2149Yöpaitulini
Onnellinen päivä muodostuu yllättävästä suukosta ja uuden yöpaitulin ostamisesta. Yöpaitulin, jonka yhdessä valitsimme2149Jäätynyt rakkaus
Se alkoi pienestä lumihiutaleesta, se sai aikaan kauniita jääkukkia, se päättyi tuulen tuiverrukseen, hyytävän lumimyrsk2148Sydän suree
Olit läheinen, tunnuit tutulta. Pääsit sydämeeni, ohi ammatillisen näkemykseni. Katseesi oli kaunis, luottava. Kuulen s3147Iloa ajattelusta
Kun haluan itseni iloiseksi, alan ajatella Sinua! Olet iloni aihe josta esitän suuren kiitoksen.3146Tänään
Olen taas tänään niin rakastunut. Rakkauden kohteena elämä, siis tämä minun elämäni, jonka saan jakaa kanssasi. En tar1145Kiva ihminen
Alkaa hämärtää, syksykö tekee tuloaan? Ei en halua syksyä vielä, koska kesäni ei ole antanut vielä parastaan. Toivun vi1145Usvaa
Aamu-usva hälvenee - aurinko työntää sitä edellään. Aurinko - tuo meille elintärkeä pallo, joka kirkastaa mielen ja aj3144Tytär
Kun tyttäremme tulee ovesta sisään samalla saapuu ilo, onni ja rakkaus. Usko antaa voimaa huomiseen - usko jonka tytär2140Toivonkipinä
Eilen syttyi toivonkipinä - rakastatko sittenkin vielä minua. Ihanaa, koska kosketuksesi auttaa rakastamaan yhä edellee0139Rakastan tätä päivää
Pystyinkö antamaan tänään iloa vai toinko murhetta jollekin. Sainko aikaan onnellisuutta vai murhettako kylvin. Muist2138