hakaneula

punk, rock, tatuoinnit, lävistykset, tupakointi, elokuvat, laaja-alainen huumori, kaverit, teatteri, pyöräily (huvikseen), rullaluistelu (huvikseen), lp-keräily (huvikseen). -ai perkele, no jos siellä häpi haurit on... -no kyllähän sunnuntai paras baaripäivä on... -no kyllähän mä nyt seuraks voin lähtee... -jaa, no jos sä kerran seuraks lähet... -ai että vapaata huomenna? mul ei kyl oo... -mul ois vapaata huomenna... -no ainahan keskiviikkona voi pienet ottaa... -ai sulla oli jo synttärit? no juhlitaan nyt... -torstai on toivoa täynnä vai miten se oli?... -oonkin ollu jo viikon selvinpäin että kyllähän tänään vois... -en ookkaan viikkoo ollu selvinpäin että kai sitä nyt tänäänkin vois -aukee uus baari? no käydään kattoon... -siis lopettaaks se baari? no käydään sit äkkiä... -kirjasto olikin kiinni ni aattelin sit käydä pubissa -no töistä tulin tosta ohi... -olin menossa töihin mut oli niin paska keli... -ai täällä myydään kaljaa? no emmä sit kahvia otakkaan... -kahv...siis tuoppi... -mitäs täällä myydään? -nyt äkkiä suojakänni ettei vaan joudu kuskiks -mitäs se tämmönen laageri on? -onkohan tulossa kuumetta? jos vähän varulta lääkettä -no kyllähän lenkin jälkeen voi hyvällä omalla tunnolla -ens viikolla joutuu kai oleen selvinpäin joten... -mun on pakko lähtee tän jälkeen, mut otetaan nyt kuitenkin pöytä? -jätin kyllä auton sakkopaikalle mutta... -hei tää siideri poistuu kaupoista, mä otan kyllä sit korin -tääl on jotain uutta lonkeroo, pitääpä maistaa -ei tartte mun takia kahvii keittää, voin mä kaljankin ottaa -mäyräkoira 13e ja ärrällä! on kyllä niin halpaa että otan kyllä kaks -jaa sinne pääsee ilmaseks sisään? no voin mä yhen käydä ottaa... -ai että liput on 15e? no ei kannata kyllä yhteen tuoppiin jättää -nyt iski kyllä kammottava jano -no jos sä kerran tarjoot... -no voin mäkin tarjoo... ... Suosikkibändit/artistit: punk, rock, punkrock Suosikkileffat: Kauhu, melkein kaikki, tosipohjaset mielenkiintoset Lempikirjat: King, Remes, koonz, chrichton Vapaa-aikanani: kaikennäköstä. enimmäkseen näköstä. Katson tv:stä mieluiten: frendit, Leffoja, salikset että saa nauraa todella paskalle ohjelmalle. En pidä: kissat. politikot. holhousyhteiskunta. Parhaat matkakohteet: no ei ainakaan jenkit. Ruoka & juoma: pidän ruoanlaitosta mutta myös kebabbilan ruoat maistuu. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Työskentelen: hiilivetyasentaja Ase tai siviilipalvelus: kerran kävin... Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
0
Kommenttia