Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. Koskahan ylläpito mahtaa korjata chatin jumittumisen, että ei tarvitsisi koko aikaa siellä ollessa jokaisen kirjoittaman sanomisesi jälkeen päivittää. Jumittaminen ei ole vain minun ongelmani vaan se vaivaa siellä ihan yleisesti aika ajoi ja ihan liian usein. Välillä se toimii ihan moitteettomasti, mutta sitten kun on jumi päällä niin se myöskin on. Olemme chattikavereiden kanssa tehneet vertailuja virusohjelmistamme ja jumitus on samanlaista oli sitten mikä virustorjunta tahansa, joten ei liene voi johtua siitä. Enkä usko voivan olevan laajalla joukolla koneessakaan samaa ongelmaa vaan vian pitää olla chatin järjestelmässä. Olisihan se kiva chattailla ilman jatkuvaa päivittämistä, siinä katoaa keskustelukumppani pian, kun ei näe toisen tekstejä, niin ei voi hänelle vastatakaan. Jumissa ollessa vastapuoli kuuleman mukaan saa minun kirjoittamaani tekstiä vaikka en sitä itse ruudulla näekään. Ei vaan oikein voi niin keskustella, koska sen vastapuolen laittamat tekstit eivät ilmesty omalle ruudulleni. Ongelma on kestänyt jo viime kesästä saakka, joten olisiko jo aika saada kuntoon.