RakkausrunotVastattu 18v

MITÄ EN TEKISI,.,.

♥¤)¤(¤♥♥♥¤) ¤ (¤♥♥♥¤)¤(¤♥ Sinä tarvitset ne kaikki yksinäiset tunnit - sekunnit Sinä tarvitset - minusta vapaan elämän Sinä tarvitset - huutoa jälkeeni Siksi minä kuljen ohitsesi - Kadun kylmälle - pimeälle puolelle ja …
RakkausrunotVastattu 19v

OLET VIINI

Kevytmielisyys välkkyy viini pehmeällä pinnalla Hymyilevät huulet Kutsuva katse - ohi kristallin Pisaroita Kuin aavistus Hellä kielenpää Viini katseessa palaa Malttamaton Vastustaa ei voi Taipuu Elämäni - sinua janoan
RakkausrunotVastattu 19v

POISTUN

O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O Katsoin sinua silmiin ja ymmärsin että olit jo poissa Ja se kaikki kultapöly lensi tuulessa - pois minusta Ja minä itkin sen suuren kuusen takana Varjossa ei pisarat loista valoa vaan mustana…
RakkausrunotVastattu 19v

YHDESSÄ

# ♥ ############# ♥ # Yön pimeys - Sateen lakkaamaton ropina Vain kynttilän pieni liekki huoneessa Rakkaan lämpöinen syli vie yli syksyisen yön - Aamu - Ja minun haluni rakentaa sinulle onnellinen päivä # ♥ ############…
RunotVastattu 16v

()¤¤o...ON ERI ASIA...o¤¤()

♥•-•○()○•-•○0○•○○¤()¤¤()¤¤¤()¤¤()¤○○•○0○•-•○()○•-•♥ Miten tämän kaaoksen keskellä kuulisi lintujen kutsuvaa laulua Miten saada ne suihkulähteitten solinat ja pehmeät tuulet tuntumaan kun elämä puskee päälle Nostaa kaulu…
RakkausrunotVastattu 18v

EI ENÄÄ KOSKAAN

♥ :..o..o..:o:O:o:..o..o..: ♥ Rakkaudestako sinä - puristit käsivarsiani ja huusit missä olin ollut Rakkaudestako sinä - iskit minua niin että lensin kaappeja vasten Rakkaudestako sinä - tartuit hiuksiini niin että ne j…
KirjallisuusVastattu 17v

NARRINPUKU

♥¤()¤o¤()¤o¤{(♥♥)}¤o¤()¤o¤()¤♥ Ravista minua niin että naamioni putoaa kuin ohut jää särkyen miljooniksi kiteiksi niin etten voisi sitä koskaan koota uudelleen Riuhdo minua niin että narrinpukuni repeytyy Niin että heli…
RakkausrunotVastattu 19v

OLENHAN TYTTÖSI

***************************** Tyttö makuuni lauloi huules ennen kuin painui huulillein Tästäkö luopuisin - en koskaan Salaisuus palaa sisälläin Tämä totta on - tästä en luovu Huuma ainoa mikä polttaa Enkä välitä vaikka …
RakkausrunotVastattu 19v

SATTUU

♥¤0¤******¤0¤******¤0¤♥ Miten voit ajatella että minuun ei sattuisi Täällä huoneissa Sydän joka sykkii Askeeleesi - minua varten tehty viereen asetan omani - Mutta mihin nojaan Riko muistot - Luo minut uudestaan Huomine…
RakkausrunotVastattu 18v

HELLÄÄKIN HELLEMPI -RAKKAUS-

♥ ¤ ♥♥ ¤ ♥ ¤ ♥ ¤ ♥♥ ¤ ♥ Hellä kosketus rosoiseen pinta - kuin savi - murenee Hellä puhallus siirtää suuretkin lohkareet Hellä kuiskaus kuin kaikuna - takaisin tulee Hellä tunne näin sydämet sulattaa yhteen Hellä suudelm…
KirjallisuusVastattu 17v

::RAKKAUTTA SOIVAT SÄVELET::

♥oOo♥oOo♥o♥O♥o♥oOo♥oOo♥ Niin kuin koskettaa tuulikelloa aamuinen vire niin minä helisen rakkautta Eikä siihen tarvitse kuin sinun hiljainen kuiskaus - Rakkaani - Minut tahdot viedä - hetkistä hetkiin katseesta katseesee…
RakkausrunotVastattu 20v

MAISTAN SINUT

Minä maistan sinut Huuleni pehmenee kieleni viilentää ne hiljaa Sormistasi sataa tuhansia kysymyksiä eikä minulla ole vaikeuksia vastata niihin Tämän kaikkeuden keskellä eikö tämä ole ihme
RakkausrunotVastattu 19v

SYRJÄHYPPY

000000000000000000000000000 :) ooooooooooooooooooooo :) Vihdoinkin sain riuhtaistuaa itseni avaruuteen Olen ollut sieltä liian kauan pois Lensin kuin kotona Keuhkot täynnä taivasenergiaa Ravitsevaa - huumaavaa Mieletön …
RakkausrunotVastattu 18v

VALKOISTENHENKIEN PUU

♥¤•*•*♥¤•oOo•¤♥*•*•¤♥ Sisälläin valkoistenhenkien puu Ja sen oksien kätköissä - Sen sydämessä ~ Timantti ~ Tuhatsiipinen unelma Valoa hohkavan Synnytti hohtavan lapsen ja nimesi sen ~ rakkaudeksi ~ ♥¤•*•*♥¤•oOo•¤♥*•*•¤♥
RakkausrunotVastattu 19v

PIENI KORPPI

^¤^ ^¤^ ^¤^ ^¤^ ^¤^ ^¤^ ^¤^ ^¤^ ^¤^ On vain vääriä teitä Vääriä sattumia Eikä tiennäyttäjää Kylmä sade jäykillä oksilla Pisarat Miksi ne ei näytä timanteilta Musta kajal valuu hiljaa alas Siiventyngät tärisee maailmasta…
RakkausrunotVastattu 19v

AAVEILLAAN

^¤^ ^¤^ ^¤^ ^¤^ ^¤^ ^¤^ Suklaata ja hunajaa Sitäkö aave halajaa Suudelmia katseita hymyjä kauniita Yöllä hiiren hiljaa verho liikkuu kuin pellon vilja Sydän hakkaa villiä rytmiä Sisällä elämää sykkivää Palaa liekki tuli…
RakkausrunotVastattu 19v

LUPAUS

-------------------------------------------------- o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o Sydämmestä lensi pieniä paloja Tähdenlentoja öisellä taivaalla - luulivat ihmiset Ja unessa näkyi kaikki Eikä salaisuuks…
RakkausrunotVastattu 17v

´¤´KUUMANA KESÄPÄIVÄNÄ..`¤`

♥~•~•*º•º•º*•~~oOo~~•*º•º•º*•~•~♥ - Rakkaani - Kuumana kesäpäivänä maatessasi apilaniityn sylissä kärpästen surratessa ladonseinässä Kesäpäivänä - kun tunnet yhtä hepokattien ja verkkaan keinuvien heinäkorsien kanssa Ku…
RakkausrunotVastattu 19v

TULE

¤♥¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O♥¤ Miten kauniisti nimesi huuliani hyväileekään Miten ihoni kuumaksi saakaan - kuiskaus - yksi vain Askeleet läpi pimeän huoneen - Huokaus - Tässä kaikki ¤♥¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤♥¤
RakkausrunotVastattu 18v

SANOITTA RAKASTETTIIN

♥¨-¨♥¨-¨♥¨-¨oOo¨-¨♥¨-¨♥¨-¨♥ Minä nukahdin siihen kuin lapsi kehdon keinahdellessa Ei ollut pahaa maailmaa Ei riistäjiä - Ei sorrettuja Vain lämmin syli ja koti Pienessä hetkessä äärimmäinen onni Käsiemme alla sykkivät s…