RunotVastattu 15v

¤TASSUNJÄLKI SYDÄMESSĤ

♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ Sydämeni lähelle tulit -ja jäit- Tämän elämän tovin elettiin - lähekkäin - Vaan syksyn tuuli puhalsi suruniltaan -johdatti- Nyt - Tassut vikkelät ovat pysähtyneet Katse kirkas pois silmäluom…
RunotVastattu 16v

--}-¤ KADOTETTU ¤-{--

♥•=o=•=╬=o=╬o╬•o♥♥o•╬o╬=o=╬=•=o=•♥ Jos minä kulkisin niin kuin etsijän tulisi kulkea Kuin ihminen joka olisi vain yksin maailmassa - Vailla vertaistaan Tulisitko minua vastaan Kohtaisinko juuri sinut Pitäisikö minun kul…
RakkausrunotVastattu 17v

“¨¨Rakkauden tuliset vaunut¨¨”

♥o~~o---(••]¤[••)---o♥♥o---(••]¤[••)---o~~o♥ Ja vieköön tuliset rattaat huimaa vauhtia, niin että kivet sinkoilee ja kipinöiden suihkut ilmoja viiltää kärventäen pientareen vaivaiset heinät Jännitys on osa satua - osa m…
RakkausrunotVastattu 17v

~¤~~SYDÄMEN HENTO ÄÄNI~~¤~

http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1347864.jpg ♥•-•o0o0o0o•-•o0o0o•♥♥•o0o0o•-•o0o0o0o•-•♥ Hento se oli - Sydämen ääni Kesäisessä aamussa syntynyt Pajulinnun kutsussa heräili ja hengähti Pikkukultasiiven tuulissa liiteli …
RakkausrunotVastattu 19v

YKSINÄINEN MATKA

♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ Kun suljen silmäni näen varjosi vierelläni Vain särkynyt unelma kuun valossa Piilossa lehmusten varjossa suru pudottaa kuoleman helmiä polulle kun minä kannan rakkauden kalmistoon Tämä käytävä …
RunotVastattu 15v

"SYLILLINEN POLTTOPUITA"

♥°°♥♥°°♥♥°°♥♥°°♥♥°°♥♥°°♥♥°°♥♥°°♥♥°°♥ Sylillinen polttopuita kuivia kuin kasa aavikonluita Höyry padanpinnasta en myisi tätä hetkeä mistään hinnasta Tuohen tuoksu nenässä liekit rakastaa puita tulipesässä Kuuma hehku hii…
RunotVastattu 16v

..::´´*TOIVO*``::..

♥~~◄•o¤``*♥♥*´´¤o•►~~♥ Minun toivoni kalliolta hyppää Ajattelematta hetkeäkään Luottaa rohkeana tyrskyihin valkeisiin Siihen ihanaan syliin - pitsiseen vaahtoavaan Miten onkaan se varma Miten luottavainen Elämän puristu…
RakkausrunotVastattu 17v

@~)-- KUKKIA PORTAILLA,,,

♥-░*-*░*-*░*♥♥*░*-*░*-*░-♥ . Sydämeni on kuin vanha talo - Ei sinne sisään astuta salaa Jo ensimmäinen porras valittaa Valittaa ja varoitta nyt on joku tulossa Varkainko vai muuten vain - näin miettimään saa Käymään vai…
RakkausrunotVastattu 17v

*

♥♥*♥♥*♥♥*♥♥*♥♥**♥♥*♥♥*♥♥*♥♥*♥♥ ♥♥~~~~*HYVÄÄ JOULUA*~~~~♥♥ ♥♥*♥♥*♥♥*♥♥*♥♥**♥♥*♥♥*♥♥*♥♥*♥♥ Suuri kuusi ja tuuheat oksat sen Vaappuu vain hieman huojuen Istuu kaksi oravaa vierekkäin ja vaiti Kuu kumottaa hanget hohtaa - S…
RakkausrunotVastattu 17v

¤¤ SANOJA RAKKAUDESTA ¤¤

♥¤¤*¤¤♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥¤¤*¤¤♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥¤¤*¤¤♥ Joka aamu minä avaan sydämeni ikkunan Ja näitä sanoja mitä jätit luokseni minä lähetän tuuliin sinun löydettäväksi Ja kun kevät koittaa kun kaikki kylmyys sulaa sinä kuulet laulun -…
RakkausrunotVastattu 17v

~¤MUSTAN LOHIKÄÄRMEEN SELÄSSĤ~

♥¤oO0Oo¤♥♥¤oO0Oo¤}*♥♥*{¤oO0Oo¤♥♥¤oO0Oo¤♥ Mustan lohikäärmeen selässä Tempoilen sen yhdeksää päätä Suitsin tulisin - sormin voimakkain Taivaan salamat tietä näyttäkää Palaa maa - on kaikki polttavaa Kumu maan uumenien se…
AutokorjaamotVastattu 20v

Neitokainen hädässä

Olisiko tämä oikea paikka kysyä tuulilasi-asiaa? Huomasin , että auton etulasissa on särö, joka minun mielestäni on pidentynyt aikas äkkiä n.25-30cm:ksi. Olisiko syytä vaihtaa lasi mitä pikimiten vai voiko/kannattaako s…
RakkausrunotVastattu 19v

'ETTÄS SEN TIIJÄT!'

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* Kiukuissani tuhisen :( Lattiaani mittailen Hölmö olet tonttu niin Et arvaa kuinka jurppiikin! :/ Sokea oot kuin lepakko ^^v^^ Tunnoton puupökkelö! Et…
RunotVastattu 16v

o}}~KAIKKI ON TÄRKEÄÄ~{{o

♥*┴o*┴*o┴*♥*o┴o*♥*┴o*┴*o┴*♥ Kädet kiertyy hartiat vapisee Ilmat kylmentyneet talvi luonnettaan näyttelee Silmäripset toisiinsa liimautuneet Niitten takana silmät kaiken näkee Edessä tie aivan kuin päättynyt Jalat liikku…
RakkausrunotVastattu 17v

YHTEINEN POLKU

♥♥´´:´´*•*``:``♥♥ Tämä polku - Sinusta minuun Minusta sinuun On mutkaton Niin valoisa Arvokas Nytkin minä - Tässä näin - Vaellan tutuin askelein - Rakkaani - Tällä polulla Sinä ja minä - Kohtaamme ♥♥´´:´´*•*``:``♥♥ http…
RakkausrunotVastattu 17v

-oo AVAIN JA LUKKO oo-

♥o)•()•§•()•)§♥♥§(•()•§•()•(o♥ Sinut minä näin Kuljit hiekkatietä avojaloin ja ilmaan nousi hienoa pölyä Hymyilen Jättiläisen selässä minä ratsastan ja vilkutan kaikista maailman ihmisistä juuri sinulle Sillä minä tiedä…
RunotVastattu 16v

´´"ILTAHÄMÄRÄ"``

♥••``:•:´´:•:``:•:´´:••♥♥••:``:•:´´:•:``:•:´´••♥ Hänen olisi pitänyt käydä täällä Kulkea tätä tietä Koskettaa tätä kiviaitaa Hänen olisi pitänyt hypätä ojan yli - ja nähdä kissankellot ja apilat Hän olisi nähnyt murretu…
RakkausrunotVastattu 17v

MILJOONIEN JOUKOSTA

♥**¤**♥♥**O♥♥O**♥♥**¤**♥ Pihlajanmarjan päällä Lumitähdet toisiinsa tarrautuneet Tuuli oksaa keinuttaa Otetta toisistaan ei irrota kumpikaan Pimeydessä toisiaan halaavat kaksi pientä hiutaletta Miljoonien joukossa Pimeä…
RakkausrunotVastattu 17v

MISSÄ OLET - RAKKAANI -

♥‼o‼o‼♥‼o‼o‼♥‼o‼o‼♥‼o‼o‼♥‼o‼o‼♥ Minä kyselin pohjoisen tuulelta etelän sateelta Kysyin aamunkajolta yön varjoilta Revontulia pyysin kertomaan Viimein tunturia kuiskaamaan Mutta vastausta en saanut Mistään - en milloinka…
RunotVastattu 16v

*¨¨EI KAI SITTEN MUUTA¨¨*

♥o◙◙o♥o◙◙oo♥oo◙◙o♥o◙◙o♥ Ja minä toivoin että kuulisit askeleeni Toivoa täynnä olevat korkojeni äänet Äänet jotka kadun pinnasta kevyen soinnin saivat Mutta - Minne katosit Pimeyteen haihduit - Vai - pakenit Seison yksin…