RakkausrunotVastattu 17v

**IKKUNAN LUONA**

♥○O○[_♥♥_]○O○[♥♥]○O○[_♥♥_]○O○♥ Kaarnaiset oksat vaiti Myrsky on mennyt menojaan jatkaa jossain matkaansa muualla nyt mesoaa Ikkunasta katson - Minäkin - niin kuin joku muukin - Jossakin Odottaen kuuta nousevaa ja tummaa…
RakkausrunotVastattu 18v

OLET AAMUAURINKONI

♥♪☼♪♥♪☼♪♥♪☼♪♥♪☼♪♥♪☼♪♥♪☼♪♥ Yö on voimaton auringon edessä - Auringon - joka peittelee öisen kaihon ja ikävän mitä katsoin silmiin Ja minä astun ulos aamuun ja tunnen kuinka minuun virtaa kaikki - Tuoksut ja äänet Niin ku…
RakkausrunotVastattu 19v

SÄVYJÄ

{♥}o{♥}o{♥}o{♥}o{♥}o{♥} Sävyjä unen ja valvee Aamuisen heräämisen onni Ensisäteet vaivuttaa yön tunteet iholta Herkkä iho huulten alla Vielä nytkin - Hunajanmaku suudelmassa {♥}o{♥}o{♥}o{♥}o{♥}o{♥}
RakkausrunotVastattu 19v

KAUKAISET VARJOT

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ========================= Ikkunan takana kaukaiset varjot Vaeltavat pimeässä Hyinen henkäys kylkiluitteni alla Taivaalla ei tähtiä ollutkaan Valkoinen kynttilä on sammunut To…
RakkausrunotVastattu 19v

MINÄ KYSYN

OOOOOOOOOOOOOOOOOO Jos minä nyt olen väsynyt - kaikkeen uupunut ja kaipaan vain lohduttavaa syliä Missä sinä olet Minä en tunne appelsinikukkien tuoksua enkä kuule lyyran soittoa Sinun kätesi eivät suojaa - vartioi särk…
RakkausrunotVastattu 19v

VAIN YKSI YÖ

Sano tänä iltana, että olen kauniimpi kuin kuun valaisema puutarha Sano tänä iltana, rakastavasi vain minua iäisyyteen ja seuraavaan elämään Sano tänä iltana, juovasi elämänvettä vain minun huuliltani, vatsaltani Sano t…
RunotVastattu 18v

TUOHENTUOKSU

♥¨¨-o-o-o-¤¨¨¤¨¨¤-o-o-o-¨¨♥ Tuli käpertää tuohen - Tuoksu kovuisen halon Rasahdus saa silmäni aukeamaan Verkkaan liekki heiluttaa punaisia hiuksiaan kuin sanoen - minä lämmitän Se hyväilee koivun pintaa - hitaasti - Tuo…
KirjallisuusVastattu 20v

OLET NIIN PALJON

Mietin mitä kaunista sanoa tuosta runosta joka on minun näytölläni Kun silmäni alkavat nähdä siinä sinistä taivasta pilvineen Rakastuneen parin Sen lämpimän suudelman minkä voi antaa vain syksyllä lehtien peittäessä pih…
RakkausrunotVastattu 20v

SYDÄN KERTOO

Sydän tietää oikean vastauksen Se täyttää sylisi ilolla ennen kuin huomaatkaan Älä yritä pakoittaa itseäsi väärään syliin et sinä sinne kotiudu Sinun kotisi on muualla Turvallinen pehmeä sinulle vain sinulle Anna hänen …
RakkausrunotVastattu 18v

SUNNUNTAIN BONUS,,,

♥oOo-.•._.•._♥♥_.•._.•.-oOo♥ Äänettömiä askeleita Kilahdus ja kolahdus Kahvikeittimen korahdus - hysss- Ruisleivän tuoksua - voita ja pehmeää juustoa kuin ihanaa suudelmaa Punastelevaa tomattia - Rakkaudenväriä kauneint…
RunotVastattu 16v

¨¨*MINÄ ITE*¨¨

♥ --::*:o0o:*:--:*:o0o:*:--:*:oo•0•oo:*:--:*:o0o:*:--:*:o0o:*::-- ♥ Aina kun kuvittelee olevansa valmis onkin vain tyhjä kuori Jatkuvat tuhkaksi palamiset ja tuhkasta nousemiset väsyttää minua En halua nousta enää yhtää…
RakkausrunotVastattu 18v

SYKSYN HILJAISET VÄRIT

♥ ¤¤¤(¤[♥]¤)¤(o¤o)¤ [♥] ¤(o¤o)¤(¤[♥]¤)¤¤¤ ♥ Kumoan vesisaavit Niitä ei tarvitse enää Nurmikkoon jää jälkiä kun raahaan niitä tyhjänäkin painavat liikaa - Sinulle olisivat kevyet - Talitintit ovat hiljaisia Kuin pelkäisi…
RakkausrunotVastattu 18v

KYLMÄ

♥ ¤¨¨¤¤¨¨¤¤¨¨¤*¤¨¨¤¤¨¨¤¤¨¨¤ ♥ Päätäni särkee ja minulla on kylmääkin kylmempi Yksinäiset sormet koskettaa otsaa Niin vähän sanoja Jättäisit nekin sanomatta Ei se ihminen vaan menneen rakkauden haamu kaivaa hautaa sisäll…
RakkausrunotVastattu 18v

TUHLAAJATYTTÖ

♥~}}}}♥~o~♥~o~♥{{{{~♥ Sisintäni kosketti ~ Hyvyys ~ Sillä siivellään Ja minä kiitän - kuin kotiin palava valosta ikkunalla Pääni syliisi painan ja ikävänkyyneleet sinulle lahjaksi annan Liian kauan olin pois Ja kuitenki…
RakkausrunotVastattu 18v

¨¨TAIKAYÖ¨¨

♥♥♫♪♫♫♥♥♫♪☼♪♫♥♥♫♫♪♫♥♥ ¨¨Vihreät lehdet ¨¨ja niitten tuoksu ¨¨Kielot ja ruusut ¨¨ja niitten loisto ¨¨Pihapolku niitty ja haka ¨¨sen luona oma rakas ¨¨Yötöntä yötä ¨¨käki kukkuu ¨¨Käsi kädessä kuljetaan ¨¨kukaan ei nuku ¨…
RakkausrunotVastattu 19v

KERÄILYHARVINAISUUS

♥-o-o-o-o-o-0-o-o-o-o-o-♥ Kyllä se on täällä Olen varma että piilotin sen tänne Oletko - sinä - varma Halua juuri tämän Niin - niin Hetkinen Täällä Hieman pölyinen - kolhiintunutkin Ei niin uusi Keräilyharvinaisuus Pyyh…
RakkausrunotVastattu 18v

SINUA ODOTAN

♥o¤¤o¤Q¤o¤¤o¤¤♥ Pihan punertavat kivet Tuolien valkoiset kaaret Saniaisten hiljainen pehmeä tanssi lakkaa juuri illan saapuessa Päivän muisto Ja minulle jää vain odotus ♥o¤¤o¤Q¤o¤¤o¤¤♥
RakkausrunotVastattu 19v

VAIN MINÄ ~ VAIN SINÄ

ööööööööööööööööööööööööööööööööö ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Istun puussa siinä suuren oksan tyvessä ja syön viinirypäleitä En minä aijo tulla alas vaikka kuinka anelet Kerron että täällä ylhäällä on satakielen p…
RakkausrunotVastattu 19v

YÖN LAHJA

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX oooooooooooooooooooooo Tuokio vielä Yön viimeinen lahja Suudelma ~ Kutsuna ~ Silmissä hehku Aaltona se todellinen tunne Rakkaampi et olla vois oooooooooooooooooooooo XXXXXXX…