RakkausrunotVastattu 18v

MINÄKIN...

♥*****♥=~~O O~~=♥*****♥ Tämä hetki on hauras tiedän nyt sen - Se joko kestää tai särkyy Sinä pidät minua sylissäsi Painat kasvosi hiuksiini ja kuiskaat voimaa vahvoin sanoin Sinun silmäsi kertovat ettet kestäisi sitä ka…
RakkausrunotVastattu 19v

MUSTA JOUTSEN

~¤~ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨~¤~ Ikäväni ui lammella kuin musta joutsen Yössä huutaa kaipuutaan Sielua repien - lailla pedon Suurilla hampaillaan aina sisimpään asti Tuli ja kipu Kuinka vuolaana virtaakaan syviin rotkoihin Pai…
RakkausrunotVastattu 18v

SIINÄ VALOSSA

♥Q♥Q♥Q♥Q♥Q♥Q♥Q♥Q♥ ~Rakkaani~ Sulkisit silmäsi että kipu sisälläni hellittäisi edes nämä yön viimeiset tunnit Kuu on kiertänyt jo melkein aamuun ja minä haluaisin levätä hetken - - Ajassa - Siinä valossa joka ei vaadi ~R…
RunotVastattu 16v

¨¨*KUINKA PALJON...¨¨*

♥OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO♥ Petron rakkaus näkyi rystysissä Rikkinäisissä veren tahrimissa uurteissa Se näkyi piiskan nahkaisessa kädensijassa Hänen rakkautensa oli jättänyt jälleen ikuiset jäljet Ma…
KirjallisuusVastattu 19v

PAINAN VAIN PÄÄN

::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::: Olen niin väsynyt tästä kaipauksesta Pieni elämänliekki palaa mutta se on jotain mikä täytyy vain olla Ei se valaise - ei lämmitä Ei se yössä näy Käsilläni suoja…
RakkausrunotVastattu 18v

KIIREEN KESKELLÄ

♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥ Minä istahdin kahvioon Ei se ollut mikään viihtyisä mutta ei sen pitäjä siihen pyrkinytkään että asiakkaat olisivat nauttineet tunnelmasta Vaihtuvuutta ja valuuttaa K…
RakkausrunotVastattu 18v

MUSTAT TIMANTIT

♥♥¨¨:o:¨¨♥|O|♥¨¨:o:¨¨♥♥ Niin monta unelmaa käsistäni kuin timantit purona alas putoaa - pimeyden niellä Yhtään en jätä kämmeniäni raapimaan Jalkojesi juuressa mustat timantit - Hajoaa Ja se suurinkin - sekin nyt - Hiilt…
RakkausrunotVastattu 19v

YMPYRÄ SULKEUTUU

O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O Puiden oksilla nukkuvat silmut Elämä syvällä kätköissä Kylmä ei hellitä otettaan ja juuri tänä keväänä minä odotan kiihkeimmin kesää alkavaksi Se on kuin alkukantainen - hiljainen huilun ääni…
RakkausrunotVastattu 19v

TAHTOMME

♥¤♥¤♥¤♥¤♥¤ ♥ ¤♥¤♥¤♥¤♥¤♥ Murtuuko tahtomme - Hiekaksi Aavikkotuulten armoille Jotain kaunista - Kangastukseksi Vai lujaa lujempi granitti - Sekin olla voisi - Se tahto - Sinun ja minun - Rakastaa - ♥¤♥¤♥¤♥¤♥¤ ♥ ¤♥¤♥¤♥¤♥¤♥
RakkausrunotVastattu 19v

HILJAISUUS HUUTAA

::::::::::::::::::::::::::::::::::: ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Miten tässä hiljaisuudessa voikaan olla näin paljon huutoa Kaikki tunteet sinkoilevat pääni sisällä - sydämmessä - käsissä - koko kehossa Huu…
RakkausrunotVastattu 19v

ANNETAAN HYVÄÄN KOTIIN

o♥o o♥o Hän ei kertonut miltä tuntui herätä viereltäni Tänä aamuna olkapäätäni ei huulensa hyväillyt Päivä - miten selviän sinusta Aamunlehti pöydällä Sivu revittynä Kahvikupin vieressä sydämenmuotoinen pala sanomalehde…
RakkausrunotVastattu 19v

SATAA

♥*0¤¤¤0¤¤¤*0*¤¤¤0¤¤¤0*♥ Kuin pienen pieniä pumpulipalloja Kasvoille hyväillen Miten voikaan sade tuntua pehmeältä Luonto huokaa - hymyilee Lehdillä pisaroiden kirkkaus - Kuin rakkaan kosketus Näitä elämäni kesäaamuja en…
RakkausrunotVastattu 19v

KULTAISIA LEHTIÄ

♥~~¤o¤~~♥~~¤o¤~~♥~~¤o¤~~♥ Tämä on kaunein syksyni Tässä talven odotushuoneessa minun hiuksiini sataa kultaisia lehtiä Pidä minua tiukasti sylissäsi kun kurjet lentävät leikattujen peltojen yllä huutaen hyvästejä Juuri n…
RakkausrunotVastattu 17v

~*SYKSYN TUULISSA LÄMPÖINEN AJATUS*~

♥♥~~☼~~♥♥:○:○:~~♥☼♥~~:○:○:♥♥~~☼~~♥♥ Peltojen päällä aamu-usvaa Muutama aste aamussa Ehkä jo loppuviikosta kuura rahisee askelten alla Syksy Yht’äkkiä kaikki on toisin Ilma ei enää väreile ja värit ovat tulleet kalvakkai…
RunotVastattu 16v

¤-)--PUNAISTA--(-¤

♥•¤¤~~¨~~¨~..o¤♥¤o..~¨~~¨~~¤¤ •♥ Juoman punaisen Verenmakuisen Huulille nostan Kurkkuani poltan Nostan maljan kuulle Hopeiselle hymysuulle Eloton oot sinäkin Kylmä sisus niinpä niin Juoma läikähtää Ruusun päälle jää Mon…
RakkausrunotVastattu 20v

VOI HUOKAUS!

Voi, ei! Yllätin itseni huokailemasta Käsi poskella hymyilemästä Rakentelemassa pilvilinnoja suuri ja kauniita Vaaleanpunaisia ruusuja - tuoksuvia Huulia pehmeitä - suutelevia Ah! Huokaus uusi Pitkä kuin kiinanmuuri Nii…
RakkausrunotVastattu 20v

LEIKITÄÄ

Äänesi kuin taivaassa tehty nostaa olkapääni ja ihoani kihelmöi Ei rakkaus ole leikin asia! Ei ole ei! Kultaseni, leikimme vakavalla asialla! Niin, niin minä tiedän sen Silmiesi ilkikurinen katse läpi huoneen Salpaat he…
RakkausrunotVastattu 19v

LÖYSIN SEN

♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥ Hiivi vierelleni Kutita unestani Hyväile sormellasi Kuiskaa rakastavasi Puhalla iholleni Leiki hiuksillani Kerro kaipaavasi Luo auringo huoneeseeni Tuo elämä vierelleni Rakkautta vaan Juuri sitä oike…
RakkausrunotVastattu 18v

KAUKANA

♥¤U¤-¤U¤-¤U¤ ¤♥oOo♥¤ ¤U¤-¤U¤-¤U¤♥ ¨¨Miten sydämet toisille sykkivät kulkea voi niin kaukana toisistaan ¨¨Miten yö voi verhota pimeydellään tiet ja sen yksinäiset kulkijat ¨¨Miten paljon voi rakastaa rakastaan ja kuitenk…