Vapaa kuvaus

HÄH HÄÄ...olinpas poistanut tekstin. Suosikkibändit/artistit: AC/DC Suosikkileffat: Ponterosa ja Barb Wire Lempikirjat: Roope Ankan taskukirjat....Eiks nekin oo kirjoja? Vapaa-aikanani: Istun sohvalla AC/DC-fanipaita päällä ja katson pilates-videoita..... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Mikä tahansa, missä ei ole kaltaisiani kusipäitä pilaamassa lomaa :D Katson tv:stä mieluiten: Teksti-tv:n Kotieläimet: villakoirat, pölypunkit En pidä: En pidä naisista, jotka antaa ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa...... Ruoka & juoma: sika Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go, http://www.voittaja.vuodatus.net/blog/archive?&y=2009&m=04, http://www.leegio.vuodatus.net/blog/archive?&y=2006&m=03, http://www.argumentti.fi/raamattu_sumerit_sumerien_mytologia/Raamattu_sumerit_kosmologia_maailmankuva.pdf Koulutus: --- Koulut: Joo Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Mielummin en,mutta taloudellinen tilanne pakottaa siihenkin:( Ase tai siviilipalvelus: Juu Yhdistykset/kerhot: Peräkammarin poikain käsityökerho,Peräkammarin poikain lukunurkka-yhdistys. Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

295

Kommenttia

12386

  1. Tuokin asia on mennyt "Jumalalta" perseellensä. Armon piti ratkaista sen, että ihmiset eivät kersaisi teoillansa. Nyt he ei kersaa teoilla, mutta nyt he kerskaa uskolla. Ihan sama vaikka olisi jättänyt ne teot vaatimukseksi, niin olisi ainakin luterilaiset yrittänyt tehdä jotain hyvääkin. Täytyy muistaa, että tuo yksin armosta on vain pienen kristityn lahkon väittämä. Emäkirkko edellyttää edelleen tekojakin.

    Eihän usko ole mitään, jos sillä ei ole mitään merkitystä kuin jumalan poronerotuksessa. Pahat tuonne ja hyvät tuonne..Tosin eihän siinä pahoja ja hyviä erotella. Usko kun ei poista pahan tekemistä. Tuo on kuin homot eroteltaisiin heteroista ja homoja alettaisiin kiduttamaan. Prunmoinen meteli nousisi asiasta. Voisihan sitä asiaa asiaa puolustella sillä, että homot voisivat teeskennellä heteroja. Nykyinen yhteiskunta ei sellaista enää vaadi. Jumala kun tekee samanlaista vaatimusta, että vaatii ihmisistä uskomaan sellaiseen mikä ihmisestä ei tunnu luonnolliselta, niin sellainen rotuerottelu on sallittua. Sen vuoksi saa ihmistä kiduttaa ikuisesti Hlvetin lieskoissa..... ja se on kristityn mielestä sitä rakkautta :D ....Hyvää Joulua.
  2. 6 / 620