Vapaa kuvaus

HÄH HÄÄ...olinpas poistanut tekstin. Suosikkibändit/artistit: AC/DC Suosikkileffat: Ponterosa ja Barb Wire Lempikirjat: Roope Ankan taskukirjat....Eiks nekin oo kirjoja? Vapaa-aikanani: Istun sohvalla AC/DC-fanipaita päällä ja katson pilates-videoita..... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Mikä tahansa, missä ei ole kaltaisiani kusipäitä pilaamassa lomaa :D Katson tv:stä mieluiten: Teksti-tv:n Kotieläimet: villakoirat, pölypunkit En pidä: En pidä naisista, jotka antaa ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa...... Ruoka & juoma: sika Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go, http://www.voittaja.vuodatus.net/blog/archive?&y=2009&m=04, http://www.leegio.vuodatus.net/blog/archive?&y=2006&m=03, http://www.argumentti.fi/raamattu_sumerit_sumerien_mytologia/Raamattu_sumerit_kosmologia_maailmankuva.pdf Koulutus: --- Koulut: Joo Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Mielummin en,mutta taloudellinen tilanne pakottaa siihenkin:( Ase tai siviilipalvelus: Juu Yhdistykset/kerhot: Peräkammarin poikain käsityökerho,Peräkammarin poikain lukunurkka-yhdistys. Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

296

Kommenttia

12386

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. olen taas alkanut konsultoimaan ja sinä selvästi tarvitset apuani. Sinulla on paljon pelkoja ja paljon arvailuja, muttei mitään oikeaa tietoa. Pyydän jo etukäteen anteeksi tarinan pituutta, mutta kun asiat pitää vääntää rautalangasta, niin homma kestää. Puretaan sinun tarina pala palalta ja tartutaan jokaiseen epäilykseen ja pelkoon, niin saadaan sinustakin toimintakelpoinen yhteiskunnan aktiivijäsen.(tosin vain Lapuan mittakaavassa,mut se riittäkööt). Kyllä olen aikuinen ja terveen paperit on. Sinäkin voit miettiä ajankäyttöäsi ja miettiä onko se kauniit ja rohkeat niin tärkeä sarja että siitä pitää katsoa joka päivä. Television katselun lopettamalla sinäkin voisit saada paljon ekstra aikaa itsellesi ja läheisellesi. Sinähän olit huolissani, kun netissä roikun, mut mä olisi huolissani enemmänkin ihmisistä, jotka pakenee mielikuvitusmaailmaan television kautta.
    Charles Manson ja Ted Bundy katsoivat televisiota ja mikä oli lopputulos? kuolleita ihmisiä.
    Hitler piti olympialaiset ja mikä oli lopputulos? kansanmurha, joten voit hyvin arvata ettei urheileminen kiinnosta minua.
    Mitä taas tulee kotikutoisiin "viisauksiin", niin ainahan mielipiteet ovat niitä. Jopa sinun intuektuelli tarina saa vaan mielipiteen merkityksen eikä siitä tule "faktaa".
    Narsistinen tyhmyys ei voi minun tapauksessa tulla kysymykseen, koska minut on tutkittu ja huomattu, ettei minulla ole persoonnallisuushäiriöitä. Joissakin tehtävissä vaaditaan sellaisia tutkimuksia, mutta ymmärrän jos et ole hitsarinpaikkaa hakiessasi joutunut sellaisiin testeihin. Seksuaalinen mielihyvä ei voi tulla kysymykseen, mutta aivojen tuottaman mielihyväntunteen tunnustan. On niin mahtavaa, kun saa pelastettua kadotetuksi luullun sielun Lapuan syövereistä. Empaatisena ihmisenä kieltämättä koen onnistumisen tunnetta, kun voin opastaa toista kohti pelastuksen "valoa".

Minusta minulla on rikkaampi elämä, kuin televesiota katsovilla tehdastyöläisillä. Netistä saa paljon tietoa ja itsestä on vain kiinni osaako sitä hyödyntää. Minä en takerru yksittäisiin seikkoihin, koska olen suurempien linjojen mies ja takerrun suurempiin kokonaisuuksiin. olen yrittänyt hankkia elämän, mutta matkalla ulos unohdin pitikö mun hankkia elämä vai eläin.
    Mitä tulee taas sinun huoleesi läheisteni välinpitämättömyydestä, niin ollos huolleton mun läheiset valveil on:d minusta sinun läheisten pitäsi olla huolisaan, kun sinä yrität olla psykiatri hitsarin papereilla ja se on paljon huolestuttavampaa, kuin esittää eriäviä mielipiteitä suomi24 sivuilla. Olisit aikoinasi lukenut lääkäriksi, niin ei tarttisi esittää sellaista, vaan voisit rohkeasti olla oma itsesi.
  2. KÖRTTI vie ja tuo :D
  3. Hoitajat istuu kahvilla ja potilaat jää hoitamatta. Perinteisen käsityksen mukaan hoitajien koulutusta on imago syistä pitänyt pitää näennäisesti korkealla , koska johtajien akat on ollu hoitajia ja eihän heille sovi heikosti koulutetut vaimot. Vaikka kuinka on AMK-tasoinen koulutus, niin ei se merkitse sen olevan vaatimukseltaan insinöörikoulutusta. Lääkärit antaa hoito-ohjeet ja niitä hoitajat noudattaa mikäli ehtivät(kahvittelultaan) noudattaa ja lääkäri vastaan potilaasta eikä hoitaja. Turha lässyttäminen hoitajien korkeasta koulutuksesta voidaan unohtaa ja sen vastuunkin kantaa lääkäri, että ei niillä ole perusteita tollaisille nostoille. Nyt, ennen kuin kukaan alkaa lässyttämään, että odotas kun vanhenet ja tarvit itse hoitajaa, niin tutkimuksen mukaan vanhempi väestö pitää hoitajien vaatimuksia kohtuuttomana ja hehän tietävät millaista se hoito todellisuudessa on.