www.hajylainen.fi
Tuoltahan se uus kaupunkilehti löyty!!!!
Häjyläinen
47
4909
Vastaukset
- Snöre
Niinpäs näkyy. Voi jee, oon niin katkera kun mua ei huolittu tuonne paiskimaan töitä.
Mutta onnea ja menestystä uudelle lehdelle! - pesislehti
on näköjään syntynyt voi vittu mä sanon mitä urpoja!!!!
- Ens numeroa odotellessa
Aika paljon oli urheilua, toivottavasti seuraavassa numerossa ei yhtä paljon.
Muuten pirteän näköinen lehti! - Juu..
Näyttää nopeasti väsätyltä.
- ihmekös tuo
siis HärmänHäjy kapakkaa.
- NostradamuS aka meklari
Onnea ja menestystä. Oma veikkaukseni on notta lehti ei puolvuotispäivää näe.Ei tulevaisuutta,sorry.
Rahat kankkulan kaivoon.EieiEi,ei näin. - mikä ettei
paperiversio oli ainakin ihan jees.
Ei mitään heikkouksia ollut. Ulkoasu oli moderni, raikas, vähän kirjava vaan jossain kohtaa.
Rima on näköjään laitettu korkealle, eli töitä saa tehdä joka lehden eteen.
Ei mitään, tsemppiä yrittäjille, ja seuraavaa numeroa odotellaan.- zorron yö!
Olisin odottanu ulkoasussa jotain muuta väriä ku kirkaan punasta! Punainen on vaaran väri. Ja urheilulehtihän tämä näyttää olevan. Kait joku TUL:n äänen kannattaja
- jatkakaa samaan malliin
zorron yö! kirjoitti:
Olisin odottanu ulkoasussa jotain muuta väriä ku kirkaan punasta! Punainen on vaaran väri. Ja urheilulehtihän tämä näyttää olevan. Kait joku TUL:n äänen kannattaja
Hyvä lehti. Kiitos. Selkeä
- TUL:in banaani oot
zorron yö! kirjoitti:
Kuuluu varmaan samaan Tul:in piiriin kun Iltasanomat ja Iltalehti...heh. Taidat olla Ilkas töis.
Kiva lehti, kiitos tekijöille!
kuinka joktkut aina jaksaa olla negatiivisia... - maalaanen
Häjyläinen pitäisi jakaa joka paikkaan Seinäjoella, ei vain tiheästi asutuille asuntoalueille. Onneksi landellakin nettiyhteys pelaa. Ei mikään häjynnäköönen tuotos ollenkaan. ;D
- se siitä
maalaanen kirjoitti:
Häjyläinen pitäisi jakaa joka paikkaan Seinäjoella, ei vain tiheästi asutuille asuntoalueille. Onneksi landellakin nettiyhteys pelaa. Ei mikään häjynnäköönen tuotos ollenkaan. ;D
kaupunkialueellakaan.Taitaa olla vaan nettiversio.
se siitä kirjoitti:
kaupunkialueellakaan.Taitaa olla vaan nettiversio.
siis tänne huumevapaalle vyöhykkeelle
- Täti kysyy
mave kirjoitti:
siis tänne huumevapaalle vyöhykkeelle
Ei ainakaan Pohjaan.
Täti kysyy kirjoitti:
Ei ainakaan Pohjaan.
mutta tänne huumevapaalle vyöhykkeelle, hienostokaupungin osaan kasperiin jaettiin.
- onks viljoo...
mave kirjoitti:
mutta tänne huumevapaalle vyöhykkeelle, hienostokaupungin osaan kasperiin jaettiin.
niitä HärmänHäjyn asiakkaita piisaa(pubin).Kasperilaiset ei ole hienostoa nähnytkään,kaupungin peräkyläläiset.
onks viljoo... kirjoitti:
niitä HärmänHäjyn asiakkaita piisaa(pubin).Kasperilaiset ei ole hienostoa nähnytkään,kaupungin peräkyläläiset.
Härmän häjyyn. Kyllä sen kuppilan asiakkaat rämpii pohjasta ja muualta siitä lähistöltä
- näin nyt vaan on
mave kirjoitti:
Härmän häjyyn. Kyllä sen kuppilan asiakkaat rämpii pohjasta ja muualta siitä lähistöltä
mutta ota selvää,kasperilaisia suurin osa,jokunen nurmolainen ja suurin osa ilman vakituista asuntoa olevia.
näin nyt vaan on kirjoitti:
mutta ota selvää,kasperilaisia suurin osa,jokunen nurmolainen ja suurin osa ilman vakituista asuntoa olevia.
oliskohan niissä asunnottomissa härmänhäjyn asiakkaissa katseenkestävää naista, kun mun kämppään kyllä sopisi asustelemaan. Vielä kun asun täällä huumevapaalla alueella eli kasperissa niin ei sen täytyisi edes kavereitaan hyljätä, jos kertomasi pitää paikkansa ja suurin osa asiakkaista on täältä päin.
- SVUL:n banaani mä oon
TUL:in banaani oot kirjoitti:
Kuuluu varmaan samaan Tul:in piiriin kun Iltasanomat ja Iltalehti...heh. Taidat olla Ilkas töis.
Kiva lehti, kiitos tekijöille!
kuinka joktkut aina jaksaa olla negatiivisia...Kommareita ootta kaikki. Ja sitä paitsi. Ilkka on kepulaasten. Ei Tul:n
- kll...
...lehtihän se oli. Seinäjoki kaipaa tollasia raikkaita uusia juttuja, muut ilmaisjakelut ihan ok, mutta niistä paistaa NIIN konservatiivisuus ja "näin on aina tehty" -ajattelu, sori vaan :( Vähän oli joo urhelipainotteinen tämä uusi julkaisu ja vähän tuli fiilis , että oli haastateltu kavereita ja sukulaisia, en toki tiedä. Mutta ottakaa rakentavana kritiikkinä, Häjyläisessä on aineksia ja hyvät tekijät!!!
- Katajalaaks0
ovat?En ole lehtiä saanut postilaatikkoon,ilmeisesti ei ole ollut rahaa painaa kuin muutamia,kun kukaan tuttuni ei tiedä lehdestä mitään.
- tajunnut oikein
Katajalaaks0 kirjoitti:
ovat?En ole lehtiä saanut postilaatikkoon,ilmeisesti ei ole ollut rahaa painaa kuin muutamia,kun kukaan tuttuni ei tiedä lehdestä mitään.
niin urheilumiehii taustalla! mua ei lehti sinänsä vakuuttanut ei ulkoisesti kuin sisällölläänkään!! ei mitää uutta, vai mikä oli muka?
Katajalaaks0 kirjoitti:
ilmeisesti vain potentiaalisille asiakkaille.
- oo näkyny
mave kirjoitti:
ilmeisesti vain potentiaalisille asiakkaille.
moista lehtä täällä eteläpäässä ainakaan
- ole kyllä
oo näkyny kirjoitti:
upassakaan näkynyt
oo näkyny kirjoitti:
Ikävää huomata, että myöskin Seinäjoella alkaa esiintymään yhteiskunnallista luokkajakoa ja me menestyneet kasperilaiset saadaan sellaisia etuja, mitä huonompi-osaiset Seinäjokiset ei saa. Tästä pitäisi tehdä suurempi haloo, koska minä ainakin olen valmis tukemaan köyhempiä asukkaita esim. pohjan ja velkavuoren suunnassa. Rohkeasti vain ilmoittautumaan minulle, niin minä lähetän teille kyseisen lehden paperipainoksen, mutta tämä tarjous koskee tietenkin vain ensimmäistä, kun mulle yksinhuoltajana ei ole tullu kuin yksi kipale lehteä.
- lehdetön
mave kirjoitti:
Ikävää huomata, että myöskin Seinäjoella alkaa esiintymään yhteiskunnallista luokkajakoa ja me menestyneet kasperilaiset saadaan sellaisia etuja, mitä huonompi-osaiset Seinäjokiset ei saa. Tästä pitäisi tehdä suurempi haloo, koska minä ainakin olen valmis tukemaan köyhempiä asukkaita esim. pohjan ja velkavuoren suunnassa. Rohkeasti vain ilmoittautumaan minulle, niin minä lähetän teille kyseisen lehden paperipainoksen, mutta tämä tarjous koskee tietenkin vain ensimmäistä, kun mulle yksinhuoltajana ei ole tullu kuin yksi kipale lehteä.
yhteyttä lehden toimitukseen ja sivutoimisena rupeaisit vastaamaan lehden jakelusta.EI menisi kyseisessä lehdessä mainostaneitten yritysten rahat kuin kankkulan kaivoon.Minimanin mainoksille kävi nyt köpelösti ym.
- kapernaumiin
ole kyllä kirjoitti:
upassakaan näkynyt
jakoi pari heppua kävellen niitä tossa viikolla yhtenä iltana,olin samaan aikaan koiraa lenkittämässä.
lehdetön kirjoitti:
yhteyttä lehden toimitukseen ja sivutoimisena rupeaisit vastaamaan lehden jakelusta.EI menisi kyseisessä lehdessä mainostaneitten yritysten rahat kuin kankkulan kaivoon.Minimanin mainoksille kävi nyt köpelösti ym.
Mutta ikävä kyllä aikani on rajallista ja näiden kirjoitustenkin lomassa joudun tekemään tuottavaa työtä. Ajatuksesi on kuitenkin mainio ja luotankin kasperin alueella asuviin ylimpiin toimihenkilöihin ja johtajiin,että he alkaisivat hyväntekeväisyystyönä jakamaan kyseistä lehteä ja auttaisivat näin huono-osaisimpia lähimmäisiään saavuttamaan minimanin loistavat tarjoukset.
- RikuRik...
mave kirjoitti:
Mutta ikävä kyllä aikani on rajallista ja näiden kirjoitustenkin lomassa joudun tekemään tuottavaa työtä. Ajatuksesi on kuitenkin mainio ja luotankin kasperin alueella asuviin ylimpiin toimihenkilöihin ja johtajiin,että he alkaisivat hyväntekeväisyystyönä jakamaan kyseistä lehteä ja auttaisivat näin huono-osaisimpia lähimmäisiään saavuttamaan minimanin loistavat tarjoukset.
aika paljon kuitenkin kerkiät kirjoittelemaan ja kommentoimaan...
Ja oletko huomannut, toistat itseäsi aika paljon.... RikuRik... kirjoitti:
aika paljon kuitenkin kerkiät kirjoittelemaan ja kommentoimaan...
Ja oletko huomannut, toistat itseäsi aika paljon....kiitos,että avauduit ja kerroit, ettet ole ole työtön. Toistojen avulla saadaan kerrottua ihmisille , jotka eivät vaivaudu lukemaan kaikkia viestejä, asioiden todellinen laita. Ikävää, että ihmiset jotka kulkevat töissä ja joilla on aikaa lukea kaikki viestit, joutuvat kokemaan ikävästi toistoja, mutta uskon heidän olevan vain marginaaliryhmä näillä palstoilla kulkevista.
- Pajuluomalla
kapernaumiin kirjoitti:
jakoi pari heppua kävellen niitä tossa viikolla yhtenä iltana,olin samaan aikaan koiraa lenkittämässä.
Kolahti Jäjyläinen postilootiin torstaina. Menee vähän asian vierestä, mutta hymyilyttää aina nuo "hienostokaupunginosa-Kasperilaisten" kommentit. Kasperilaiset päättivät ruveta asumaan hienostokaupunginosassa silloin kun kaupungin tonttikauppiaat rupesivat puhumaan Pajuluoman asuntoalueesta hienostokaupunginosana. Pajuluomalaisilla ei ole tarvetta pönkittää omaa egoa tällaisella trossaamisella, mutta tunnen aika montakin kasperilaista, jotka väittävät asuvansa hienostokaupunginosassa. No se on varmaan "huumoria" ;)
- Le Meridien
Pajuluomalla kirjoitti:
Kolahti Jäjyläinen postilootiin torstaina. Menee vähän asian vierestä, mutta hymyilyttää aina nuo "hienostokaupunginosa-Kasperilaisten" kommentit. Kasperilaiset päättivät ruveta asumaan hienostokaupunginosassa silloin kun kaupungin tonttikauppiaat rupesivat puhumaan Pajuluoman asuntoalueesta hienostokaupunginosana. Pajuluomalaisilla ei ole tarvetta pönkittää omaa egoa tällaisella trossaamisella, mutta tunnen aika montakin kasperilaista, jotka väittävät asuvansa hienostokaupunginosassa. No se on varmaan "huumoria" ;)
kerrostalossa vuokralla.Hienostosta voidaan puhua vain omistusasumisen yhteydessä.Oma talo,iso tontti,loisto auto,terveet lapset,rotukoira, siinä on jotain tavoittelemisen arvoista.Katso ympärillesi,löytyikö?
- ....enkä ole työtön
mave kirjoitti:
kiitos,että avauduit ja kerroit, ettet ole ole työtön. Toistojen avulla saadaan kerrottua ihmisille , jotka eivät vaivaudu lukemaan kaikkia viestejä, asioiden todellinen laita. Ikävää, että ihmiset jotka kulkevat töissä ja joilla on aikaa lukea kaikki viestit, joutuvat kokemaan ikävästi toistoja, mutta uskon heidän olevan vain marginaaliryhmä näillä palstoilla kulkevista.
siksi sivuutankin tästä eteenpäin typerät kommenttisi kokonaan....
....enkä ole työtön kirjoitti:
siksi sivuutankin tästä eteenpäin typerät kommenttisi kokonaan....
mikäli asut Seinäjoella, missä on Suomen korkeimpia kokonaisverotuksia. Mitä taas tulee työssäkäyntiisi, niin ei se enää ole tänä päivänä mikään ihme, jos ei pysty pakoilemaan työttömyyskassassa töitä. Alkaa olla niin kovaa työvoimapulaa, että jokainen pikkuisenkin työkykyisen näköinen revitään töihin. Seinäjoella siihen on tosin pikkuisen vielä mahdollisuuksia , mutta pikkuisen pohjoisempana on työttömyysprosentti puolet siitä, mitä Seinäjoella on.Seinäjokiset tapatyöttömät saa alkaa pelkäämään,etteivät joudu maakunnan pohjoisosan maakuntakeskukselle, Suurkauhavalle töihin.
Sinulla sitä pelkoa ei ole, kun kerran et asu veroparatiisissa etkä ole työtön.:D- Jokutie jotakin
Katajalaaks0 kirjoitti:
Tämä uuden ajan airut jaettiin ainakin meille vasta lauantaina illansuussa. Torstaina oli ilmestynyt.
Kansikuva oikein kuvaava: joku mies rähmällään! - uuden ajan?
Jokutie jotakin kirjoitti:
Tämä uuden ajan airut jaettiin ainakin meille vasta lauantaina illansuussa. Torstaina oli ilmestynyt.
Kansikuva oikein kuvaava: joku mies rähmällään!Airut (?).
Nyt taisi katajalaaksossa lauantaiehtoona olla joku pahasti rähmällään kun tommosia höpisee.
Eikös kyse ollut ihan vaan ilmaisjakelulehdestä?
- Jartzen
Siis onko tämä Häjyläinen pelkkä verkkolehti vai joku mikä pitää hoksata napata jostain telineestä kaupungilla? Ei sitä ainakaan kotiin ole jaettu.
- paimen
ettei se turmele Seinäjoen seutua!Jakajat ovat ilmeisesti heittäneet kasansa suoraan roskiin.Kirkonmies Kuvajakin mainosti lehdessä,hyi,hyi ja hyi.Pitääs ny vähä kattua minkänimiseen lehteen mainoksiaan rustaa vai onko häjyläinen vienyt jo koko käden=).Uskossa elävät vierastavat häjyläästä.
- ainakin
paimen kirjoitti:
ettei se turmele Seinäjoen seutua!Jakajat ovat ilmeisesti heittäneet kasansa suoraan roskiin.Kirkonmies Kuvajakin mainosti lehdessä,hyi,hyi ja hyi.Pitääs ny vähä kattua minkänimiseen lehteen mainoksiaan rustaa vai onko häjyläinen vienyt jo koko käden=).Uskossa elävät vierastavat häjyläästä.
torstaina kun muitakin esim.ykköset ja e-p ym.mainoksia. oli vaan niin iso kasa että meinas multakin jäädä muiden mainosten väliin huomaamatta. oli se ihan ok,paitsi urheiluvoittoinen liiaksi,ainakin tämä ensimmäinen numero.
- yks lukija
ainakin kirjoitti:
torstaina kun muitakin esim.ykköset ja e-p ym.mainoksia. oli vaan niin iso kasa että meinas multakin jäädä muiden mainosten väliin huomaamatta. oli se ihan ok,paitsi urheiluvoittoinen liiaksi,ainakin tämä ensimmäinen numero.
Kyllä sitä on kuulemma sinne tänne jaeltu, missä lie loput jakajat luuhanneet. Meille asti ei ole ehtinyt, lukaisin lehden tuttavilla ja ihan lupaavalta vaikutti! Toivottavasti seuraavan lehden jakelu toimii täällä sivukylälläkin :)
- paras tähän asti
yks lukija kirjoitti:
Kyllä sitä on kuulemma sinne tänne jaeltu, missä lie loput jakajat luuhanneet. Meille asti ei ole ehtinyt, lukaisin lehden tuttavilla ja ihan lupaavalta vaikutti! Toivottavasti seuraavan lehden jakelu toimii täällä sivukylälläkin :)
Hieno ja moderni lehti oli kyllä. Ehkä enemmän väriä ja vähemmän urheilua olisin kaivannut. Jatkakaa samaan malliin.
- ..ongelmia
Jakelu on vissiin vähän tökkiny, kyllä se joka postiluukusta pitäis tulla. taitaa olla jakelufirman moka? Muuten kyllä oli hyvä lehti, hyvä että joku uskaltaa tehä jotain uutta, hyvä kilpailija eparille!
- hommako toimii??
..ongelmia kirjoitti:
Jakelu on vissiin vähän tökkiny, kyllä se joka postiluukusta pitäis tulla. taitaa olla jakelufirman moka? Muuten kyllä oli hyvä lehti, hyvä että joku uskaltaa tehä jotain uutta, hyvä kilpailija eparille!
aamulla oli kolahatanut mun laatikkoon tämä toinen
- meillekkin tuli jo
hommako toimii?? kirjoitti:
aamulla oli kolahatanut mun laatikkoon tämä toinen
aamulla ennen klo 8.00
- Ilman Häjyläistä
meillekkin tuli jo kirjoitti:
aamulla ennen klo 8.00
Ei ole ainuttakaan Häjyläistä jaettu Pohjaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614288KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1352976Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452322Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?372164- 241863
- 901753
- 281576
- 221519
- 1471367
- 311188