Kummaksi on maailma mennyt. Eipä voi muuta sanoa.
http://www.mahdollistamenestys.fi/articles/351/
"Mahdollista menestys".
Mies tosiaan joutuu tässä yhteiskunnassa perustamaan yritykset naista varten, että "nainen pääsee pätemään, kokemaan ja olemaan". Mies joutuu tässä yhteiskunnassa rakentamaan naisille kaiken - eikä senkään jälkeen (feministi)nainen ole mieheen tyytyväinen.
Ja. Kaiken kukkuraksi miehen pyyteetöntä välittämistä naista kohtaan pidetään tässä yhteiskunnassa rikollisena toimintana. Minäkin olen luokiteltu naisen alistajaksi tässä yhteiskunnassa. Millä perusteilla ???
"Katso peiliin".
Tosiaan feministi on kykenemätön 100 % itsenäiseen toimintaan.
Ja ura. Siinä se on feministien henki ja elämä. Ja miehen mahdollistama. Joohohoo.
Ei hyvältä näytä tuo homma.
Masentaa lukea tuollaista. Minä luulin että joku oli vitsinä heittänyt Tasa-arvo palstalle 10 käskyä miehelle.
Mutta ehei.
Ja kun vertaa noita käskyjä miehelle ja naiselle!
- Onko todella tasa-arvoista?
Onko todella?
Mies syyllistetään. Miestä patistetaan. Mies ei saa olla.
Koskaan historian aikana ei ole lakiin kirjattu, että miehellä on oikeus pitää naista nyrkin ja hellan välissä. NIIN!
Mutta tänä päivänä on lakiin kirjattu, että mies on peräti joko vankilassa, TAI feministi yhteiskunnan orja.
Emäntä tuossa kyseli, että milloin joudat illanviettoon kirjoituksiltasi - Sanoin että menee jotakuinkin 5 minuuttia.
Tästä lähden suoraan hieromaan emännän hartioita, muutenkin hyväilemään ...
KOSKA EMÄNTÄ SENTÄÄN, SIINÄ ON SITÄ JOTAKIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- tEEN AIVAN MIELELLÄNI, ITSE ITSEÄNI MÄÄRÄTEN.
mUTTA JAKSAA M135 JAKSAA HYVÄILLÄ EMÄNTÄÄNSÄ, MIETTIKÄÄPÄ SITÄ, ETTÄ MIKSI ...
HEIPPA ...
Oletteko tosissanne?
5
265
Vastaukset
ei pysty tasavertaiseen parisuhteeseen vaan heidän pitää saada alistaa miehiä heikon itsetuntonsa ja riittämättömän älykkyyden vuoksi. He ovat itsekkin huomanneet etteivät pärjää tasavertaisesti miehille, joten he ovat alkaa manipuloinnin, jonka mukaan miehet alistavat naisia ja yrittävät sen kautta saada tarpeetonta etua miehiin nähden. Tervepäisellä naisella ei tälläistä ongelmaa ole ja onneksi olet löytänyt sellaisen puolisoksesi.
- Hertha
Jos jotain etua tarvitsee, ei se silloin ole tarpeeton etu.
Hertha kirjoitti:
Jos jotain etua tarvitsee, ei se silloin ole tarpeeton etu.
kun tarve on kuitenkin subjekjtiivinen näkemys
- M135
Jaksaako joku lukea?
Selkeä ristiriita asiassa ...
"Mies tosiaan joutuu tässä yhteiskunnassa perustamaan yritykset naista varten, että "nainen pääsee pätemään, kokemaan ja olemaan". Mies joutuu tässä yhteiskunnassa rakentamaan naisille kaiken - eikä senkään jälkeen (feministi)nainen ole mieheen tyytyväinen."
"Ja. Kaiken kukkuraksi miehen pyyteetöntä välittämistä naista kohtaan pidetään tässä yhteiskunnassa rikollisena toimintana."
- On olemassa elokuva "Mitä nainen haluaa?"
Mitä nainen haluaa?
Mikäli nainen haluaa mieheltä pyyteetöntä rakkautta (!?) - ei nainen sitä ikinä voi saada, mikäli mies on lakisääteisesti velvoitettu työllistämään nainen!
Kaikki kaatuu tässä yhteiskunnassa miehen niskaan - eikä senkään jälkeen nainen ole mieheen tyytyväinen.
"Onnellisuutta (nyky)feminismi ei ole onnistunut naisille antamaan."
Kun siis mies tekee tässä yhteiskunnassa feministin tahdon mukaan - antaa mies jossakin vaiheessa töitä naiselle. Juuri tuossa vaiheessa pyyteetön rakkaus käy naista kohtaan mahdottomaksi.
Epäonnellisuutta esiintyy yhteiskunnassa paljon - mutta syytä ei tiedetä. Mutta. Tuossa edellä oli suuri syy kuitenkin siihen epäonnellisuuteen. (voitte vaihtaa vaikka mies ja nais -sanojen paikat, kenties ?!)
Tässä yhteiskunnassa mies ja nainen on muuttunut todella tyhmäksi. Se ei ole ihme, koska itsenäisyyden sijaan tämä yhteiskunta asettaa toisille vaatimuksia. Kauhistuttavinta on, että yhteiskunta valjastaa parisuhteessa olijat toisiaan vastaan.
(noin todellakin on. lakikirjan mukaan minun täytysi velvoittaa naiseni mm. maanpuolustusvelvollisuuteen. ja juuri tuollainen on paskaa. ihmiset yleisesti eivät tajua tuota. ihmetellään vaan, kun parisuhteet hajoavat. hitto vie 50 % parisuhteista tuhoutuu nykypäivinä ...
laki. laki. laki.)
Feministien mielestä minä ja perheeni olen täydellinen esimerkki epätasa-arvoisesta mies-nais-suhteesta.
Mutta millä perusteella?
- Ette osaa perustella.
Ette osaa.- M135
Tuosta elokuvasta "Mitä nainen haluaa".
En ole sitä katsonut, otin sen tuohon vain, koska tuollainen elokuvan nimi on olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?893784- 252136
- 2002062
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871604PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3491508Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale901181Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo151159- 931120
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.32995Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72926