Vapaa kuvaus

Ase tai siviilipalvelus: ase.

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Hakusanat:

Aloituksia

438

Kommenttia

947

1. Civic 2004..Moottori

valo syttyy,,,Lambda antturi vaihdettu,,ja pakoputkit puhdistettu(edellinen omistaja ajanut pienillä kieroksilla?)..mik
    Honda
    2
    172
  2. Onko

nyt asiat hyvin , kun saatte toteuttaa itseänne? Rehellinen vastaus,kiitoos
    Anarkismi
    2
    170
  3. täällä on helppoa puhua

mitä sylki suuhun tuo,tämä on tän netin kurja puoli,että kaikki törkky mikä ihmisen mielessä liikuu,on helppo laitaa net
    Maailman menoa
    1
    169
  4. Usko ja muutos

Usko Jeesuksen oman elämän Herranna tulee näkyviin elämäntavoisa, esim juomari ei juo, varas ei varasta, katkeruus häviä
    Luterilaisuus
    6
    169
  5. HUOMENTA!!!!

Pysy uskolisena siinä tehtävässä johon olet ruvenut,tarkoitan sitä mitä teet Herrale,esim esirukous,älä väsy,jatka rukou
    Helluntailaisuus
    6
    168
  6. onko kyseessä lyömäase?

Tämä inestitapaus,niin onko kyseessä äidin lyömäase isää vastaan?
    Helluntailaisuus
    3
    168
  7. Suomi rikkoo ihmisoikeutta.

Kun se karkoittaa sellaisia ihmisiä,joilla on perheenjäseniä suomessa,todella väärin,vaikka kuinka sanotaan että päätös
    Ihmisoikeudet
    3
    168
  8. HEI!

Hän sanoi heille:"Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille. Joka sen uskoo ja saa kastee
    Kristinusko
    4
    167
  9. kun se yksi puuttuu.

Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja,vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi usk
    Helluntailaisuus
    2
    167
  10. Huomenta!

Jeesus sanoi:"Eivät terveet tarvitse parantajaa,vaan sairaat.En minä ole tullut kutsumaan hurskaita,vaan syntisiä".Mark.
    Helluntailaisuus
    1
    166
  11. Jeesus tulee

Oletko valmis? Minä näin taivaan avoinna: Näin valkoisen hevosen ja sen selässä miehen. Hän on uskollinen ja totuudellin
    Jeesus
    1
    164
  12. HUOMENTA!!

SYÖN TÄSSÄ AAMUPALAA,JA KOHTA MEEN SAAMAAN HENGELISTÄ RAVINTOA,VELJET JA SISARET,TUTKIKAA JUMALAN SANAA JA RUKOILKAA JA
    Helluntailaisuus
    0
    163
  13. päivän sana.

Psalmi 56:4 Kun pelko minut valtaa,minä turvaudun sinuun.
    Helluntailaisuus
    6
    163
  14. JUMALAN SALATTU VIISAUS.

Me puhumme viisautta täydellisten seurassa,mutta emme tämän maailmanajan viisautta emmekä tämän maailman kukistuvien hal
    Helluntailaisuus
    4
    162
  15. VÄHÄN HENGEN HEDELMIÄ

Mutta Hengen hedelmä on rakkaus,ilo,rauha,pitkämielisyys,ystävällisyys,hyvyys,,uskolisuus,sävyisyys,itsehillintä.Näitä v
    Helluntailaisuus
    2
    161
  16. joitakin ajatuksia helluntaisuudestas

Täällä on kyselty mitä on helluntaisuus,ei sitä voi täydelissesti täällä kertoa,mutta joitakin ajatuksia.Helluntaiseurak
    Helluntailaisuus
    1
    161
  17. IHMINEN JUMALAN KÄYTÖSSÄ.

Kun Raamatussa on myös ihmisiä,joita Jumala käytti,niin eikös se käyttä nykyäänkin,esim luther uskonpuhdistajana,ja kyll
    Helluntailaisuus
    2
    161
  18. Huomenta.

Paavali kirjoittaa:Minä luotan siihen,että Jumala,joka on teissä aloittanut hyvän työnsä,myös saattaa sen päätökseen Kri
    Helluntailaisuus
    2
    161
  19. KRISTITTYNÄ ELÄMISESTÄ.

Toivokaa ja iloitkaa,ahdingossa olkaa kestäviä,rukoilkaa hellittämättä.Auttakaa puutteessa olevia pyhiä,osoittakaa viera
    Helluntailaisuus
    3
    161
  20. VELJET HEI!! KEHOITUS TEILLE.(MYÖS SISKOILLE)

2 Te, jotka olette Jumalan valittuja, pyhiä ja hänelle rakkaita, pukeutukaa siis sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävä
    Helluntailaisuus
    7
    159