mies68

![]()
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
Civic 2004..Moottori
valo syttyy,,,Lambda antturi vaihdettu,,ja pakoputkit puhdistettu(edellinen omistaja ajanut pienillä kieroksilla?)..mik2172- 2170
täällä on helppoa puhua
mitä sylki suuhun tuo,tämä on tän netin kurja puoli,että kaikki törkky mikä ihmisen mielessä liikuu,on helppo laitaa net1169Usko ja muutos
Usko Jeesuksen oman elämän Herranna tulee näkyviin elämäntavoisa, esim juomari ei juo, varas ei varasta, katkeruus häviä6169HUOMENTA!!!!
Pysy uskolisena siinä tehtävässä johon olet ruvenut,tarkoitan sitä mitä teet Herrale,esim esirukous,älä väsy,jatka rukou6168onko kyseessä lyömäase?
Tämä inestitapaus,niin onko kyseessä äidin lyömäase isää vastaan?3168Suomi rikkoo ihmisoikeutta.
Kun se karkoittaa sellaisia ihmisiä,joilla on perheenjäseniä suomessa,todella väärin,vaikka kuinka sanotaan että päätös3168HEI!
Hän sanoi heille:"Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille. Joka sen uskoo ja saa kastee4167kun se yksi puuttuu.
Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja,vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi usk2167Huomenta!
Jeesus sanoi:"Eivät terveet tarvitse parantajaa,vaan sairaat.En minä ole tullut kutsumaan hurskaita,vaan syntisiä".Mark.1166Jeesus tulee
Oletko valmis? Minä näin taivaan avoinna: Näin valkoisen hevosen ja sen selässä miehen. Hän on uskollinen ja totuudellin1164HUOMENTA!!
SYÖN TÄSSÄ AAMUPALAA,JA KOHTA MEEN SAAMAAN HENGELISTÄ RAVINTOA,VELJET JA SISARET,TUTKIKAA JUMALAN SANAA JA RUKOILKAA JA0163- 6163
JUMALAN SALATTU VIISAUS.
Me puhumme viisautta täydellisten seurassa,mutta emme tämän maailmanajan viisautta emmekä tämän maailman kukistuvien hal4162VÄHÄN HENGEN HEDELMIÄ
Mutta Hengen hedelmä on rakkaus,ilo,rauha,pitkämielisyys,ystävällisyys,hyvyys,,uskolisuus,sävyisyys,itsehillintä.Näitä v2161joitakin ajatuksia helluntaisuudestas
Täällä on kyselty mitä on helluntaisuus,ei sitä voi täydelissesti täällä kertoa,mutta joitakin ajatuksia.Helluntaiseurak1161IHMINEN JUMALAN KÄYTÖSSÄ.
Kun Raamatussa on myös ihmisiä,joita Jumala käytti,niin eikös se käyttä nykyäänkin,esim luther uskonpuhdistajana,ja kyll2161Huomenta.
Paavali kirjoittaa:Minä luotan siihen,että Jumala,joka on teissä aloittanut hyvän työnsä,myös saattaa sen päätökseen Kri2161KRISTITTYNÄ ELÄMISESTÄ.
Toivokaa ja iloitkaa,ahdingossa olkaa kestäviä,rukoilkaa hellittämättä.Auttakaa puutteessa olevia pyhiä,osoittakaa viera3161VELJET HEI!! KEHOITUS TEILLE.(MYÖS SISKOILLE)
2 Te, jotka olette Jumalan valittuja, pyhiä ja hänelle rakkaita, pukeutukaa siis sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävä7159