mies68

Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
PÄIVÄN SANA SUNNUNTAILLE!
Jumala rohkaisee meitä kaikissa ahdingoissamme,niin että me häneltä saamamme lohdutuksen voimalla jaksamme lohduttaa mui081Päivänsana.
Jumalan hulluus on ihmisiä viisaampi ja Jumalan heikkous ihmisiä voimakkaampi.1.Kor.1:25.....Tämä on hyvin ajankohtainen180- 179
Sananpaikka.
Pyhä Henki sanoo selvästi,että viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahoje279Huomenta.
Kristus on näkymättömän Jumalan kuva,esikoinen,ennen koko luomakuntaa syntynyt.Hänen välityksellään luotiin kaikki, kaik179päivänsana
Jeesus puhui opetuslapsilleen:"Pysykää rauhallisina,minä tässä olen.Älkää pelätkö"Hän nousi veneeseen heidän luokseen,ja178SANA SUNNUNTAILLE.
Jeesus sanoi:"Minä annan teille viisauden puhua niin,ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanoj378Synti ja synnistä vapaaksi
Sillä kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat vailla Jumalan kirkkautta. Room.3:23. Tämä on lähtökohta kaikille Ihmisille, n2178Huomenta ja Rauhaa.
Nyt on teillä yllin kyllin ja voitte lievittää heidän puutettaan,sitten voivat taas he yltäkylläisyydestään lievittää te077Sanan valoa
Sinun sanasi on lamppu, joka valaisee askeleeni, se on valo minun matkallani. Ps.119:105. Elä Sanan mukaan ja rukoilen ,277päivän sana.
Jeesus sanoi:"Aika on täyttynyt,Jumalan valtakunta on tullut lähelle.Kääntykää ja uskokaa hyvä sanoma!Mark.1:15076päivän sana.
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä,se rakastaa minua.Joh.14:21275SANA SUNNUNTAILLE.
Iloitkaa aina Herrassa!Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon.Herra on jo lähellä.Fil.4:4-5..Suo voimaa jo075SANAA!
Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa.Mat.6:24.kumpaakko sie palvelet?075SANA ILLALLE.
Ne,jotka joutuvat kärsimään,jos niin on Jumalan tahto,antakoot elämänsä uskollisen Luojan haltuun ja tehkööt edelleen si175Lyhyt sana sunnuntaille.
Meidän ei pidä väsyä tekemään hyvää,sillä jos emme hellitä,saamme aikanaan korjata sadon.Gal.6:9.---Herra,anna minulle t175Elonkorjuun Haaste
Silloin hän sanoi opetuslapsillensa: "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän...Mat.9:37. Nämä Herra Jeesuksen sanat ovat075Hyvä sanoma( Evankeliumi)
Joh.3:16-18. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen u2175OLKAA VALMIIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeesus voi tulla hakemaan milloin tahansa meidät pilviin,se että hetki on lähellä,näkee tietyistä merkeistä ajassa mutta174SANAA RAAMATUSTA.
Yö on kulunut pitkälle,päivä jo sarastaa.Hylätkäämme siis pimeyden teot ja varustautukaamme valon asein.Room.13:12.174