mies68

![]()
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
- 098
SANA ILLALLE.
Ne,jotka joutuvat kärsimään,jos niin on Jumalan tahto,antakoot elämänsä uskollisen Luojan haltuun ja tehkööt edelleen si197Tämä paha aika.
He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa,häntä, joka on097Sankarinainen pelasti
miehen kiskoille jumiutuneesta autosta!Uutinen Iltalehdestä, poliisi ja palokunta kiittää naista. Naisen teko oli rohkea2597Sananpaikka.
Yö on kulunut pitkälle,päivä jo sarastaa.Hylätkäämme siis pimeyden teot ja varustautukaamme valon asein.Meidän on elettä196Huomenta.
Kristus on näkymättömän Jumalan kuva,esikoinen,ennen koko luomakuntaa syntynyt.Hänen välityksellään luotiin kaikki, kaik194huomenta!
niin tietäkää tämä,te kaikki ja koko Iaraelin kansa:se tapahtui Jeesuksen Kristuksen,Nasaretilaisen,nimessä.Hänen te ris092Huomenta.
Kiitos olkoon Jumalalle,joka aina kuljettaa meitä Kristuksen voittosaatossa!Me ollaan voitajia,tuntuu miltä tuntuu.Aamen192Sananpaikka.
Sen,joka ei synnistä tiennyt,hän meidän tähtemme teki synniksi,että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.2.Kor.5192SANA ILLALLE.
Ravitse meitä armollasi joka aamu,niin voimme iloita elämämme päivistä.Ps.90:14...vaikka tämä ehkä sopisi aamusanaksi,ni191SANA SUNNUNTAILLE.
Jeesus sanoi:"Minä annan teille viisauden puhua niin,ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanoj391PÄIVÄN SANA SUNNUNTAILLE!
Jumala rohkaisee meitä kaikissa ahdingoissamme,niin että me häneltä saamamme lohdutuksen voimalla jaksamme lohduttaa mui090päivänsana
Jeesus puhui opetuslapsilleen:"Pysykää rauhallisina,minä tässä olen.Älkää pelätkö"Hän nousi veneeseen heidän luokseen,ja190Jeesus Kristus
Kun on hukasa monelta Jeesuksen olemus Raamatun valossa,niin vähän valoa tähän ongelmaan nyt . Johannes 8 1 Mutta J090Sananpaikka.
Pyhä Henki sanoo selvästi,että viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahoje289- 188
Pelastajamme Jeesus Kristus
Johannes 3 16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka hä1088huomenta palstalaiset!
onko kukaan menossa turkuun maata näkyvissä-tapahtumaan?mie oon menossa paikallisten luterilaisten nuorten mukana,toivot087Väärä rauha!!
Miksi ihmisiä tuuditetaan väärää rauhaa,,kirkontyöntekijät sanova täälläkin kaikki hyvin, kaikki hyvin,,jatka vaan,,Juma686SANAA!
Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa.Mat.6:24.kumpaakko sie palvelet?085