mies68

![]()
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
Jeesus Kristus
Kun on hukasa monelta Jeesuksen olemus Raamatun valossa,niin vähän valoa tähän ongelmaan nyt . Johannes 8 1 Mutta J0103SANA ILLALLE.
Ne,jotka joutuvat kärsimään,jos niin on Jumalan tahto,antakoot elämänsä uskollisen Luojan haltuun ja tehkööt edelleen si1102Pimeyden työt.
Älkää osallistuko pimeyden töihin:ne eivät kanna hedelmää.Tuokaa ne päivänvaloon.Ef.5:11.0101Sananpaikka.
Sen,joka ei synnistä tiennyt,hän meidän tähtemme teki synniksi,että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.2.Kor.51101Kannattaa lukea Raamattua.
Telkussa on nyt tullut sarja,kun toimittaja kysyy hyviä kysymyksiä eri asiasta,kuten helvetistä ja taivaasta,homoudesta1101Tämä paha aika.
He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa,häntä, joka on0101Oletko valmis?
On maanjäristyksiä harva se päivä, Islannin tulivuori pysäytti lentoliikeeteen, epävarmuutta monella alalla,oletko valmi5101Huomio kansanedustajat yli
Puoluerajojen.Kuusankoskella on nyt ollut raiskaustapaus ja pakolainen asialla,,mitä vielä tarvitaan...?...eikö näitä oo0101Huomenta.
Kristus on näkymättömän Jumalan kuva,esikoinen,ennen koko luomakuntaa syntynyt.Hänen välityksellään luotiin kaikki, kaik1100siunattua sunnuntaita.
Herra,meidän Jumalamme!Sinä olet arvollinen saamaan ylistyksen,kunnian ja vallan,sillä sinä olet luonut kaiken.Ilm,4:11.099Sananpaikka.
Yö on kulunut pitkälle,päivä jo sarastaa.Hylätkäämme siis pimeyden teot ja varustautukaamme valon asein.Meidän on elettä199SANA SUNNUNTAILLE.
Jeesus sanoi:"Minä annan teille viisauden puhua niin,ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanoj399huomenta!
niin tietäkää tämä,te kaikki ja koko Iaraelin kansa:se tapahtui Jeesuksen Kristuksen,Nasaretilaisen,nimessä.Hänen te ris096PÄIVÄN SANA SUNNUNTAILLE!
Jumala rohkaisee meitä kaikissa ahdingoissamme,niin että me häneltä saamamme lohdutuksen voimalla jaksamme lohduttaa mui096SANA ILLALLE.
Ravitse meitä armollasi joka aamu,niin voimme iloita elämämme päivistä.Ps.90:14...vaikka tämä ehkä sopisi aamusanaksi,ni194Huomenta.
Kiitos olkoon Jumalalle,joka aina kuljettaa meitä Kristuksen voittosaatossa!Me ollaan voitajia,tuntuu miltä tuntuu.Aamen194Kysymys Kirkko kuulee työntekijöille!
Onko Jeesus Kristus Sinun Elämäsi Herra? Jätetään kaste sivuun,,siitä tulee vaan vääntöä,,kuiteni elävä usko on tärkein794Väärä rauha!!
Miksi ihmisiä tuuditetaan väärää rauhaa,,kirkontyöntekijät sanova täälläkin kaikki hyvin, kaikki hyvin,,jatka vaan,,Juma694päivänsana
Jeesus puhui opetuslapsilleen:"Pysykää rauhallisina,minä tässä olen.Älkää pelätkö"Hän nousi veneeseen heidän luokseen,ja193sana keskiviikolle
Niin kuin maa työntää versoa,niin kuin puutarha saa kylvetyn siemenen kasvamaan,niin Herra,minun Jumalani,saa vanhurskau193