Vapaa kuvaus

Ase tai siviilipalvelus: ase.

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Hakusanat:

Aloituksia

438

Kommenttia

947

1. PÄIVÄN SANA SUNNUNTAILLE!

Jumala rohkaisee meitä kaikissa ahdingoissamme,niin että me häneltä saamamme lohdutuksen voimalla jaksamme lohduttaa mui
    Helluntailaisuus
    0
    81
  2. Päivänsana.

Jumalan hulluus on ihmisiä viisaampi ja Jumalan heikkous ihmisiä voimakkaampi.1.Kor.1:25.....Tämä on hyvin ajankohtainen
    Helluntailaisuus
    1
    80
  3. SIUNATTUA UUTTAVUOTTA

KAIKILLE TÄNNE!T:AKI
    Helluntailaisuus
    1
    79
  4. Sananpaikka.

Pyhä Henki sanoo selvästi,että viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahoje
    Helluntailaisuus
    2
    79
  5. Huomenta.

Kristus on näkymättömän Jumalan kuva,esikoinen,ennen koko luomakuntaa syntynyt.Hänen välityksellään luotiin kaikki, kaik
    Helluntailaisuus
    1
    79
  6. päivänsana

Jeesus puhui opetuslapsilleen:"Pysykää rauhallisina,minä tässä olen.Älkää pelätkö"Hän nousi veneeseen heidän luokseen,ja
    Helluntailaisuus
    1
    78
  7. SANA SUNNUNTAILLE.

Jeesus sanoi:"Minä annan teille viisauden puhua niin,ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanoj
    Helluntailaisuus
    3
    78
  8. Synti ja synnistä vapaaksi

Sillä kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat vailla Jumalan kirkkautta. Room.3:23. Tämä on lähtökohta kaikille Ihmisille, n
    Kirkko kuulolla
    21
    78
  9. Huomenta ja Rauhaa.

Nyt on teillä yllin kyllin ja voitte lievittää heidän puutettaan,sitten voivat taas he yltäkylläisyydestään lievittää te
    Helluntailaisuus
    0
    77
  10. Sanan valoa

Sinun sanasi on lamppu, joka valaisee askeleeni, se on valo minun matkallani. Ps.119:105. Elä Sanan mukaan ja rukoilen ,
    Helluntailaisuus
    2
    77
  11. päivän sana.

Jeesus sanoi:"Aika on täyttynyt,Jumalan valtakunta on tullut lähelle.Kääntykää ja uskokaa hyvä sanoma!Mark.1:15
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    76
  12. päivän sana.

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä,se rakastaa minua.Joh.14:21
    Helluntailaisuus
    2
    75
  13. SANA SUNNUNTAILLE.

Iloitkaa aina Herrassa!Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon.Herra on jo lähellä.Fil.4:4-5..Suo voimaa jo
    Helluntailaisuus
    0
    75
  14. SANAA!

Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa.Mat.6:24.kumpaakko sie palvelet?
    Helluntailaisuus
    0
    75
  15. SANA ILLALLE.

Ne,jotka joutuvat kärsimään,jos niin on Jumalan tahto,antakoot elämänsä uskollisen Luojan haltuun ja tehkööt edelleen si
    Helluntailaisuus
    1
    75
  16. Lyhyt sana sunnuntaille.

Meidän ei pidä väsyä tekemään hyvää,sillä jos emme hellitä,saamme aikanaan korjata sadon.Gal.6:9.---Herra,anna minulle t
    Helluntailaisuus
    1
    75
  17. Elonkorjuun Haaste

Silloin hän sanoi opetuslapsillensa: "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän...Mat.9:37. Nämä Herra Jeesuksen sanat ovat
    Helluntailaisuus
    0
    75
  18. Hyvä sanoma( Evankeliumi)

Joh.3:16-18. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen u
    Helluntailaisuus
    21
    75
  19. OLKAA VALMIIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeesus voi tulla hakemaan milloin tahansa meidät pilviin,se että hetki on lähellä,näkee tietyistä merkeistä ajassa mutta
    Helluntailaisuus
    1
    74
  20. SANAA RAAMATUSTA.

Yö on kulunut pitkälle,päivä jo sarastaa.Hylätkäämme siis pimeyden teot ja varustautukaamme valon asein.Room.13:12.
    Helluntailaisuus
    1
    74