Vapaa kuvaus

Ironinen ei saa olla, kuin itselleen, paitsi riidellessä, mutta pikantti huumori on aina paikallaan, paitsi hautajaisissa. Tiedoksi, että minun rekisteröityneen Täpinän kirjoittamat viestit alkavat vasta numerosta 19. QL-trimmijärjestelmä 4.7.2006. Esim. kissan ruuista en ole kirjoittanut, enkä niistä mitään tiedäkään. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

118

Kommenttia

1738

  1. Minkähän laiseen automatiikkaan olisi tarvetta? Nythän on jo Subaruissa, ainakin pari kolme vuotta vanhoissa valoautomatiikka. Eli automaattiasennossa valot syttyvät ja sammuvat kun auto käynnistetään. Kun valokytkin on nolla-asennossa, syttyvät jälkiasennetut päiväajovalot automaattisesti ja sammuvat kun moottori sammutetaan. Samoin päiväajovalot sammuvat, kun ajovalot sytytetään.

    Jos haluaa hifistellä, niin voihan asentaa järjestelmään hämäräkytkimen ohjaaman vaihtoreleen, turhaa sanon minä. Kyllä sen verran pitää itse pystyä päättämään, milloin on niin hämärää, jotta ajovaloja tarvitaan.
  2. Kenties muistin väärin, vaikka jo poikasena olin kiinnostunut autoilusta. Ensimmäiset nastattomat ns. kitkat tulivat muistaakseni -76 paikkeilla, mutta minä pääsin kokeilemaan niitä vasta 80- luvun lopulla "luvallisesti". Kokemusta kitkoista on koko niiden kehityskaaren ajalta.

    Sinulle Matti raukka sanon, että noinhan se menee... homosteluksi, kun ei ole asiaa eikä muutenkaan oikein tajua. Jatka Sinä maajussi vaan niiden lampaitesi kanssa takasorkat saappaanvarsissa.