Vapaa kuvaus

Oletpa utelias Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

25

Kommenttia

15548

1. Taidat+olla+niitä+valittajia,+jotka+eivät+mitään+itse+viitsi+tehdä.+Sähkön+kilpailuttaminen+auttaa+tai+jos+et+halua+vaihtaa,+niin+katso+ainakin+määräaikainen+sopimus,+jolla+säästää.+Itse+laskin,+että+olen+vuodesta+2010+määräaikaisilla+säästänyt+n.+230+€.+Ehkä+olisin+kilpailuttamalla+säästänyt+enemmän,+mutta+en+ole+siihen+viitsinyt+lähteä.+Määräaikaisessa+ei+mikään+muutu+kuin+laskun+summa.+Ei+tule+kahta+laskua.+Tammikuussa+säästyi+kolme+euroa.Toki+määräaikaisessa+estyy+mahdollisuus+kilpailuttaa+sopimusaikana,+mutta+jos+sitä+ei+kuitenkaan+tee.+Tyhmintä+on+jättää+tekemättä+mitään,+kun+ei+tiedä,+mikä+olisi+edullisin.+Esimerkiksi,++Helen+myy+nyt+vuodeksi+5,99+c/kWh+ilman+perusmaksua+verrattuna+normaalihintaan+säästää+1800+kWh:lla+perusmaksuissa+46,08+€+ja+sähkössä+10,08+eli+56,16+€.+Tekemällä+kahdeksi+vuodeksi+säästää+ensimmäisenä+59,76+€+ja+toisena+23,76+€+olettaen,+ettei+hinnat+muutu.+Varsinkin+tuo+vuosi+on+riskitön,+itse+ottaisin,+sen,+jos+en+olisi+marraskuussa+ottanut+huonommilla+ehdoilla.
  2. Kokeile+Shift+F10.