vafelka

![]()
Olen kolmekymppinen naimisissa oleva nainen. Olen suomalainen, mutta asunut myös Ranskassa ja nykyään Englannissa. Työskentelen neljättä vuotta vakuutusalalla, mutta olen alunperin kirjasto- ja tietopalvelun ammattilainen. Vapaa-ajallani luen, käyn kuntosalilla, kirjoittelen kirjeitä ja surffailen Internetissä. I am a Finnish woman, living now in the UK. I am 30 years old and married. Currently I am working in insurance field but I am actually specialized to library and information services. I spend my leisure time reading, going to fitness club, writing letters and surfing on the net. Suosikkibändit/artistit: Tarkan, arash, Evanescence, HIM, Don Omar, Amy MacDonald, Barbara Streisand, zen cafe, Brainstorm, Shakira, Uniklubi, Yö, Anna Eriksson, Kaija Koo, Nightwish, Daudel, H-kayne, K.Maro, Fnaire Suosikkileffat: August Rush, Taken, The Bodyguard, The Others, The Sound Of Music, The Phantom of the Opera, Shoot on Sight, Mamma Mia!, Ali zaoua, My First Mister Lempikirjat: Torey Hayden, Alkemisti (Paulo Coelho), Pimeän ääni (Asko Sahlberg), Oma Taivas (Alice Sebold), Sokaiseva Pimeys (Tahar Ben Jelloun) Vapaa-aikanani: kuntosali, Facebook, Kirjat, elokuvat, musiikki, kielten opiskelu, lenkkeily, eBay, itsensä tiedollinen kehittäminen eli ikuinen opiskelu, kasvisruokaohjeiden keräily Ruoka & juoma: Italialainen, tagine-ruoat Kotimaa: Yhdistynyt kuningas Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Talous/hallinto Työskentelen: palveluneuvoja Siviilisääty: Varattu Lapset: Kyllä vielä joku päivä Email: [email protected] Hakusanat: englanti, UK, Iso-Britannia
Aloituksia
1
Kommenttia