jormalaiset

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
Testamentin voimassa oloaika.
Kauanko testamentti on voimassa. Tuttavani muutti perikunnalta ostamaansa asuntoon. Remontin aikana löytyi virallinen te298Hygenia passi ja x sekunnin sääntö?
Onko hygenia passi tentin kysymyksissä niin sanottu X sekunnin sääntö? Eli jos pihvi putoaa lattialle ja nostat sen all298Vaellus Puolassa?
Onko kokemusta millaisia vaellusreittejä on Puolan puoleisilla Tatra vuorilla? [email protected]097Mitä seuraa kun 15+55=silleen
Nyt kaverin puolesta kyselen. Viime harkkojen jälkeen yksi junioreista, 15-vuotias tyttö, sakkolihaa siis, tuli juttusil096Kauas on pitkä matka
Jos ihminen vierailee toisella planeetalla ja tulee vielä takaisin niin kaukana se ei voi olla. Mutta entä radioyhteys.695Kanta-asiakaskortti
Missä liikkeissä vielä jaetaan kanta-asiakaskortteja. Sellaisia muovisia läpysköitä missä on nimi ja asiakaskortti?094Häräntappoase
Onko kukaan lukenut? Mitähän siinä tapahtuu? Onko lyhyttä tiivistelmää?093Kevyt jalkineet?
Niitä sukan tapaisia, voiko niitä käyttää vaeltamiseen? Onko kukaan kokeillut?092Edunsaajan yksilöiminen
Olen ajatellut muistaa naapuria testamentissa. Tiedän hänen nimensä ja osoitteen. Mutta riittääkö se? En haluaisi kerto292Mitä harrastaa?
[email protected] Laittakaa viestiä millainen paikka Vaasa on jos sinne muuttaa pysyvästi. Millaisia harrastus jutt1692Koti koiravahti kameralla
Saisiko tulleisen koiran koti pihaan. Liike tunnistin kertoisi sille minnä mennä? https://nettitrendi.fi/uutiset/tanssi-292Halvin älypuhelin?
Ajatus olisi ostaa pöytälaatikko käyttöön halpa älypuhelin. Vähemmän puhetta ja enemmän kuvia. Hyvä olisi jos sillä pää391Mikä nimi Facebookissa
Pitäisikö käyttää sitä mikä lukee papereissa vai sitä millä minua kutsutaan?091Puhelut talteen
Tarkoitus olisi tallentaa jokin aplikaatio? androipuhelimeen joka nauhoittaisi soitetut ja vastatut puhelut. Suomenkiel191Sormenjälkien luokitteli
Miten sormenjälkiä luokiteltiin ennen ATK:ta. Eli miten niitä pystyttiin vertailemaan arkistossa oleviin?190Hinta Laatu T-paita
Katselin urheilu seuran sivuja. Saisi seuran T-paidan hintaan 15€. Ei paha ja osahan menee vielä kannatukseen. Mutta kes089Dual asetukset
Omistan LG kahdella sim-kortilla varustetun kännykän. Homma toimii hyvin mutta. 1 paikassa on normaali saunalahden liitt089Sisarvaimot Haluatteko suomeksi
Sisarvaimot on kiva. Toivottavasti saadaan pian suomalainen versio. Yksi mies ja neljä vaimoa. - Kivempi olisi se toinen089Liimaaminen ihoon
Olen ajatellut kirjoittaa dekkarin. Jos pitävällä liimalla liimaa esimerkiksi kolikon ihmisen ihoon niin miten käy? Kasv187Loton vanhat mainokset
Onkohan noita vanhoja mainoksia saatavilla? - Pieni kahvi siis. Ei kun iso kahvi....087