jormalaiset

![]()
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
Voinko kaveri periä lapsensa?
Jos isyys vahvistetaan miehen kuoleman jälkeen tulee myös oikeus perintöön. -Mutta toimiiko homma toisin päin. Kaverill5102Vaellus Puolassa?
Onko kokemusta millaisia vaellusreittejä on Puolan puoleisilla Tatra vuorilla? [email protected]0102Sormenjälkien luokitteli
Miten sormenjälkiä luokiteltiin ennen ATK:ta. Eli miten niitä pystyttiin vertailemaan arkistossa oleviin?1102Mitä seuraa kun 15+55=silleen
Nyt kaverin puolesta kyselen. Viime harkkojen jälkeen yksi junioreista, 15-vuotias tyttö, sakkolihaa siis, tuli juttusil0101Kenenkanssa haluaisit kirjoitella?
Moni etsii täällä kaveria kirjeen vaihtoon. Suostuisitko kirjoittamaa mielikuvitus olennolle? *Vaikkapa Aku Ankalle. Ju1101Mitä harrastaa?
[email protected] Laittakaa viestiä millainen paikka Vaasa on jos sinne muuttaa pysyvästi. Millaisia harrastus jutt16101Kauas on pitkä matka
Jos ihminen vierailee toisella planeetalla ja tulee vielä takaisin niin kaukana se ei voi olla. Mutta entä radioyhteys.6101Testamentin voimassa oloaika.
Kauanko testamentti on voimassa. Tuttavani muutti perikunnalta ostamaansa asuntoon. Remontin aikana löytyi virallinen te2100Häräntappoase
Onko kukaan lukenut? Mitähän siinä tapahtuu? Onko lyhyttä tiivistelmää?099Kevyt jalkineet?
Niitä sukan tapaisia, voiko niitä käyttää vaeltamiseen? Onko kukaan kokeillut?098Kanta-asiakaskortti
Missä liikkeissä vielä jaetaan kanta-asiakaskortteja. Sellaisia muovisia läpysköitä missä on nimi ja asiakaskortti?098Koti koiravahti kameralla
Saisiko tulleisen koiran koti pihaan. Liike tunnistin kertoisi sille minnä mennä? https://nettitrendi.fi/uutiset/tanssi-298Hinta Laatu T-paita
Katselin urheilu seuran sivuja. Saisi seuran T-paidan hintaan 15€. Ei paha ja osahan menee vielä kannatukseen. Mutta kes097Edunsaajan yksilöiminen
Olen ajatellut muistaa naapuria testamentissa. Tiedän hänen nimensä ja osoitteen. Mutta riittääkö se? En haluaisi kerto297Dual asetukset
Omistan LG kahdella sim-kortilla varustetun kännykän. Homma toimii hyvin mutta. 1 paikassa on normaali saunalahden liitt095Liimaaminen ihoon
Olen ajatellut kirjoittaa dekkarin. Jos pitävällä liimalla liimaa esimerkiksi kolikon ihmisen ihoon niin miten käy? Kasv195Mailbox.org ja copypaste
Hei Miksi copy paste ei toimi mailbox.org sähköpostissa. Copy komennolla saan kopioitua tekstiä. Tuonti onnistuu muuall195Halvin älypuhelin?
Ajatus olisi ostaa pöytälaatikko käyttöön halpa älypuhelin. Vähemmän puhetta ja enemmän kuvia. Hyvä olisi jos sillä pää394Vastaajan kuuntelu eri puhelimesta
Kuinka voin kuunnella saunalahden liittymän vastaajan viestit eri liittymästä?093Mikä nimi Facebookissa
Pitäisikö käyttää sitä mikä lukee papereissa vai sitä millä minua kutsutaan?093