Moni etsii täällä kaveria kirjeen vaihtoon. Suostuisitko kirjoittamaa mielikuvitus olennolle?
*Vaikkapa Aku Ankalle. Jutella sen rahahuolista tai riidoista Hannu Hanhen kanssa. Entä suhde Iines Ankkaan.
*Entäpä kirjoittelu Stars Wars Imperial-luokan tähtihävittäjän komentajan kanssa, vastuusta, pitkistä matkoista.
*Tai joku historiallinen hahmo.
Kenen kanssa haluaisit kirjoitella?
Mielikuvitus kirjekaveri?
5
72
Vastaukset
- Fennicasta
Aina ei varmaan muisteta lääkkeiden sivuvaikutuksia, vaikka varoituksen niistä löytyvät Pharmaca Fennicasta.
- Terapiamuoto
Kyllä minä olen kokeillut juttukaveriksi kuollutta äitiäni ja muita mielikuvitusihmisiä. On ollut mukavaa yrittää jutella kaikesta elämässä ja minulla on positiivisia kokemuksia mielikuvituksen käyttämisestä tähän terapiamuotoon.
- lapsenmieli
Minä juttelisin joulupukin kanssa jos saisin toivoa ihan mitä vain ja se toive toteutuisi.
- yksimonist
MInä juttelen itekseni niin siinä ei tartte palijo mielikuvitusta. Eikä vielä kertaakkaan ole tullut riitaa tai muuta erimielisyyttä.
- puhumattaparas
Minä en juttele kenellekään en halua jakaa ääntäni vaikka vaalit ovatkin ajankohtaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4153214Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1331782Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan201542Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481420- 881170
Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta341151Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa651146En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm821064Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1551020Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar209930