helmeilevan
Mistä päin: Varsinais-Suomi<br /><br />Ikä: 54<br /><br />Nikkini tulee lempiviinist joka korkeast sokeripitoisuudest huolimat maistuu... <br /><br />Muuten...kun kyselet mitä kummallisempia asioita,arvostan korkealle että kerrot vastaavat asiat myös itsestäsi.<br /><br />Tähdet tähdet luoksenne tahtoisin pois<br /><br />Tähdet tähdet silloin jo mun helpompi ois<br /><br />Tähdet tähdet enkö mä tulla jo vois <br /><br />ikuisuuksiin ajan taa.<br /><br />En ihmiseksi ole mikään enkeli<br /><br />vaan kadu silti mitään tänään en<br /><br />Kun menneisyyteen katselen<br /><br />sen rakkaudella teen<br /><br />ja päivääkään en vaihtaisi pois<br /><br />Olen elänyt kuten parhaaksi nään<br /><br />Omantunnon ääntä kuunnellen<br /><br />Ammatti: Eläkeläinen<br />Kun ihminen puhuu ja kävelee normaalisti, ei aina ymmärretä miksi hän on eläkkeellä ja tarvitsee apua elämän sujumiseksi<br /><br />Motto: Elämästä kannattaa nauttia niin kauan kuin elää<br /><br />Työskentelen: sairaiden,vanhusten,kuten,itsekin,olen<br /><br />Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Ei vielä aloituksia.