Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

56

Kommenttia

295

1. http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/rasanen-kehotti-noudattamaan-raamattua-vaikka-laki-sanoisi-vastaan/635546/

Tässä kyllä Räsänen selväsyi sanoo:
    "Räsänen kehotti noudattamaan Raamattua, vaikka laki sanoisi vastaan"
  2. Alkoholilaki
    52 §

Alkoholijuomaa ei saa anniskella:

1) henkilölle, joka ilmeisesti on kahdeksaatoista vuotta nuorempi;

Kyseistä lainkohtaa kirkon ei tarvitse noudattaa.

"On ihan hyvä tarkastella kaikki sellaisia tapoja, joilla ei enää nykyaikana ole moraalista tai eettistä perustetta "
    Olen samaa mieltä kanssasi. Mutta kun lukee tätä ketjua on vaikea ymmärtää miten tuohon päästään. Lukemattomat kirjoittajat vetavat raamattuun. Voiko nyt sitten ihminen alkaakkin miettimään mitä osaa siitä noudattaa.

Mummomuorille kiitos siitä, että kirjoituksesi ovat olleet perusteltuja ja harkittuja. Oletko samaa mieltä muits kirjoittajits jotka ovat kanssani eri mieltä. Käsketään poistusa sivuilta, jopa käyttäen raamatun kohtaa Matt. 7:6.

Onko se oikea tapa keskustella. Niin paljon uskovat ovat heittäneet lokaa minun niskaan täällä, että olen todellakin onnellinen ettei minullaole uskonnollista vakaamusta. Jos sen varjolla saa loukata, vähätellä ja alentaa muita ihmisiä.

Siis olen uskovaisten mielestä sika, jolle ei tarvitse heitellä helmiä.
    Tulkitsen tuon, että uskovaiset ovat aina oikeassa ja jos pyrit osoittamaan jotain muuta, olet alempiarvoinen.

Mummomuori. Katsoisitko keskustelun läpi ja kertoisit, kuka täällä on estänyt aialinjaa? Minä ja FUCKIFUU vai muutama nimimerkitön uskova?