- Mul on parempi ehrotus ,jos tulisit meille asti kertomaan salaisuutes .
Katotaan ne kaikki piilokortit. - Normi juttu näitten kiistojen jälkeen , alkaa tulemaan puskasta kommenttia .
Minkähän piirin tarinoita nää nyt on? - Heh heh pikkusta ,ei taira nyt ärsytys onnistuu .
- Tämmönehän tämä ,ei mittä uut aurinko alla ,tulis vaan se seesteinen vanhuus ja päästäis huilamaan.
Hyvää ystävänpäivää . - 10e oli viimekuun puhelinlasku niin et ei linnut jalkojaan mun lankalla lämmittele.
- Minua rauhallisempaa ei olekkaan ,asialinjalla mennään ja kellekkään en oo kiroillut .
- Kun sä tiina katot tuolta ylempää niin näät kellonajan omassa kirjoituksessasi 15,38 jotain kun otit ihan itse esille vanhat asiat.
On mulla oikeus vastata sun syytöksiin . - Mää ainakin kirjotan ain ku asiaa on .
- On vaan tiina semmonen juttu et säjourut samoilla säännöillä pelamaan ku me muutkin.
Haukut toisia tyhmäksi ja kieltelet kirjottamasta ,kaikki kirjotukset on ns vapaata riistaa ja kaikilla on oikeus kommentoira niitä kun ne esiin tulee.
Jos sä jonnekkin oot pissiny niin omille sukilles näillä kohkaamisilla.
Itse varmaan muistat miten päättyi se episori kun syytit minua kaikesta sinuun kohristuneesta kirjoittelusta ja henkilökohtasesta vainosta.
Siinähän sä lopuksi myönsit että et tunne sinua herjaavia mutta varmuuden vuoksi syytät minua kaikesta ,ihan selkee lokiikka . - On teilläkin hifk , eikä se koko porukka tarkot .
- Vai Turkulaist pitkäsilla takan toveri sanota , kaveri on turus
- Kuuluu se mullekkin ja viel isompi huakaus
- Mielestani kerroi ilman vihjailua mita sisapiiri sanasta ajattelen ja sen avulla vihjailevista
- Jaahas ,sita on taas semmonen ala turhaan mainitte jumalan nimee kausi menos.
Olisko se kirjotus antanu ikaankuin moitteen mimmille - Moikka eppu
Palstal on otsonointi menossa ,ilma putsaantuu ku tapellaan ,hyvaa ystavanpaivaa - Multa puuttuu, miksi maaraat etta en saa tahan aloitukseen kirjoittaa , jos aloittajan sisapiiri sana on mielestani asiaton koska sellaista ei ole olemassakaan
- Ei lahtenyt ,emme kuulu toistemme ihailijoihin emme ole ystavia , miksi vasymatta haluat sellaisen kuvan antaa
- Oletko mustis , mimmille huomautettiin oikein kirjoituksesta ja olen itse sivistymaton virheentekija ,siita tunsin tarvetta kirjoitukseeni
- Kiroilet ja moykkaat taalla ja komentelet kuka saa kirjoittaa minnekkin ,sinako se oletkin niita piirilaisia .
- Kuvitteletko etta on sisapiiri olemassa .
Pilkut ja pisteet puuttuu koneesta