- No mikä ettei ,monesti olen ovetkin avannut ja saanut sisältäkin auton puhtaaksi .
- Ikiomalle varjolleni, Kirvesmäkeä / Jylhältä
Mitä vannottiin ,se piretty on
kun yli päämme löi tulilaine
ja rinnalla tuntomme tuomion
muu kunnia meille on arvoton
katinkultaa muu kunnia ja maine - Niimpä tosiaan ,vaihtuuhan ne nimet.
- http://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/01/11/tuleeko-hanastasi-liikaa-vetta-veden-virtaama-kannattaa-mitata
Tos on muutama perusjuttu - Joopa joo ,mullakin on parasta a-ryhmää leima pakarassa ,nyt pitää lähtee kokeilemaan onko rollaattorin laakerit kunnos .
Eiköhän ne 80km aikana selvii . - Oliski joku nii fiksu et ossais stadin murteel riimitel ,hattu nostasin .
- Olipa juhlallinen heretys kunnon jyrinä ja välkkyvät valot.
Viikolla ihmettelin kuka on oksentanut sadevesitynnyriin mut siitepölyähän se oli,ehkä on putsaantunut
https://www.youtube.com/watch?v=bKEd7czBNoc - Olen sitä ajatellut et miks ei päivällä voi valmistaa ja uskovat itte lämmittäis sen yöllä.
Ei nyt olla kuten presidentti sanoi ,maassa maan tavalla. - Koko armaan aamun samaa itkemistä ,mokoman asian tiimoilta .
Todella typerää kieriskelyä ittesäälis , turpaan tuli ja se on siin. - ittekkin kävin haistelemassa ilmaa äsken ja viileen kosteeta on ,onneks vapaapäivä kuntoilus.
Olis saattanu toi bampu runkoinen pyörä turvota kostees ilmas ,kätevää kun voi paussilla vaik keittää kahvit polkupyörän polttamalla.
Tulee muuten hirveest mustikkaa jos kukinto jotain merkitsee ,olkaahan reippaina ja ahkerina - Mulla on arvailukisamenossa kun kattelen kukkapenkkejä,yhtään ei rouva muista mitä kätki minnekkin kohtaa.
Jotain vihreetä sielt pilkistää .
En oo tiennytkään et mustarastas on häijy pienemmilleen ,eilen kattelin ku pikkunen tiainen sai kyytiä, olisko se syynä kun kolme pönttöä orottaa asukkaita. - Se olkoon mun oikeuteni sun oikeutes on puskassa reuhaaminen.
- Käyppä rautakaupassa missä myydään niitä keltamustia pesureita .
Jos ostat niin osta se missä on imuri mukana ja se malli minkä vesisäiliön voi täyttää kesken pesunkin.
Tuottaa aika komeesti höyryä millä voi lämmitellä suttuja ,höyrypesuri nostaa sen lian pintaan ja sen poistoon se imu toiminto.
Vesivahinkon sattues sitä imuria voi siihenkin käyttää - Olisko parasta olla hiljaa ellei asiaa ymmärrä? matala/korkea paineruisku,tela ja pensseli oli viimeisessä hommas käytössä.
- Aivan pasha sutilla pilaat hyvänkin maalin ominaisuuret , maalaas kattoa jollain halpiksella niin heti kohta on kenkät täynnä maalia.
Sitä kun valuu hihan kautta vattalle ja siit lahjetta pitkin alaspäin. - Alaleukaisellaan yksi hampaallaan ? sä kirjotat viäl ememän ourosti ku yksikää Turkulaine.
- Kiitos kiitos samoin sulle , oikein sinivalkoset terveiset.
https://www.youtube.com/watch?v=meM4D8zXsjs - Kyllä sylettää mokomat pommimiehet ja erikoisesti ylen toimittajat.
Kun pitkän päivän jälkeen tulee kotiin ja alkaa vielä virtaa katsomaan niin mitä mä näen.
Yhtä ja samaa jankutusta ,kaik mahdolliset ja mahrottomat huruukot kaivettu esiin kommentoimaan yhtä ja samaa asiaa erestä ja takaa. - Tänään se tapahtui, otin varpaistani kiinni ja hyppäsin tulitikun ylitse ,ei paha.
- Ompas kahren äksän nikki pahal pääl,kui semmottis?