Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

  1. Yhdessä kerroksessa.
    En käy vaateostoksilla marketeissa tai tavarataloissa. Olen nyt jonkun aikaa käyttänyt hopeakuitusukkia ja ne ovat todella mukavat. Tilaan niitä seuraavaksi heti vähintään 10 paria lisää. Viimeksi tilasin testiin niitä 6 paria ja ovat siis mukavat käytössä.
    Isojen miesten liikkeistä saa tarvittavat tuotteet. Kengät saa normaalia leveämmällä lestillä tietyiltä alan toimijoilta, eikä ne maksa kuin 200-300 € per pari. Ja kyllä kestävät, kun ovat laatutavaraa ja kunnon laatutyötä. Saa valita haluamansa värin ja mallin. Ja kengänpohjan saa kauden mukaan, kesä tai talvikäyttöön. Ei tule mieleenkään enää kiertää kenkäkauppoja. Sitten on tietysti vielä erikseen mittakengät, jos sellaiseen on tarvetta. Oma koko on 47-48 riippuen valmistajasta. Joten aina on ollut aika lailla vähemmän valinnanvaraa, kun yleensä koot loppuvat kokoon 46 tai 47.
  2. Noh, pitäähän siinä istualtaankin ollessa hiukan kumartua eteenpäin, jotta saa sukat jalkaan. Ai niin, mielikuvistusta ei ole tietysti ollenkaan :)