Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

1. Jepjep, nyt on jälleen ilmoittauduttu :) Lomaa on nyt alkuun 4 viikkoa putkeen. Kummilapset ovat jo kovasti kyselleet, että pääsenkö mukaan, kun he ovat lähdössä lomailemaan. Ei vielä tiedä, että osuuko aikataulut. Heidän tykönään tulee jokatapauksessa käytyä, vaikkei yhteistä lomareissua tällä erää mahdollisesti tulisikaan.
    Risteilyllä tuli jo oltua kesäloman alkajaisiksi. Silti tuli jo heti varattua reittimatkaa, että saa autonkin messiin. Kotonakin pitäisi käydä ainakin kertaalleen loman aikana.
  2. Ehkä enemmän näkee katseita, kuin kuulee itse kommentteja. Ainakin muutamia kommentteja on tullut vuosien varrella erilaisissa tapahtumissa. Yhden kerran venäläiset jääkiekkokannattajat halusivat nimeenomaan päästä juuri minun kanssa samaan kuvaan, kun löytyi iso suomalainen. Tall Ships Regatta tapahtumassa joku ulkomaalainen tuli ihmettelemään kokoani ja pudisteli päätään. Monta monta vuotta sitten yksi hoikka eläkeläismies tuli ruokakaupassa ihmettelemään kokoani ja kysymään, että millä ruualla tuohon kokoon pääsee.
    En minä ole huolestunut sydämen pettämisestä. Ilmeisesti sitä ei ole tullut vielä sanottua. Nyt on. Pitäisikö tässä nyt erikseen odotella jotain tai pelätä jotain? Päivä kerrallaan tässä kuitenkin joka tapauksessa mennään ihan jokainen.
    Hyvä homma, että olet kuitenkin tajunnut, että myös sinä olet arvokas, painosta riippumatta. Hyvää kevään jatkoa ja kesää odotellessa.