Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

1. Työasioissa ei voi olla aina vain niin leppoinen kuin luonnostaan haluaisi olla ja yhteistyökumppaneille pitää välillä myös tehdä selväksi, että kuka tai mikä heidän palkkansa viime kädessä maksaa ja kuka tekee viimekäden päätökset. Ehdotuksille olen aina avoin ja kuuntelen ideoita mielelläni.
    Ja minun toimintatapa tässäkin tapauksessa oli se ainut ja järkevä tapa toimia. Ja sen ovat todenneet myös muutkin jälkikäteen, vaikken ole tarvinnut päätökselleni minkäänlaista hyväksyntää jälkikäteen.

Onhan tässä nyt pikkujoulukaudella saatu jo aivan riittävästi huomiota. Joku viimeksi eilen ravintolassa yritti huomaamatta kuvata sivustapäin yökerhon baaritiskillä, mutta salama sitten paljasti moisen salakuvausaikeen. Minua nyt ei tuollainen haitannut ollenkaan. Meinasin kyllä jo sanoa, että ota nyt oikein kunnon kuva, että onnistuuu eikä tule suttuista jälkeä esiteltäväksi.

Kukaan työpaikalla ei tiedä painoa. Eikä tuo lihavuus ole ollut puheenaiheena hupimielessäkään. Eiköhän siihenkin ehditä paneutua jossakin välissä. Lähinnä vain tehdyt positiiviset tulokset kiinnostavat ja hyvä niin.
  2. Vai, että hypoteettinen kysymys. No, miksi en voisi "tunnustaa".