Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

1. Tuohan on vielä melkein atleetin puolta. Painitaan ihan eri sarjassa :)
  2. Ai, pitäisikö sitä jäädä kotiin neljän seinän sisälle, että jos jotakin jossain tapahtuu? ;)
    Äkillinen sairastuminen tulee, jos on tullakseen. Eikä siinä aina auta "terveet elämäntavat" ja "kaikkinainen kaikkivoipuus". Pitäisikö valveillaoloaika käyttää tuollaisten asioiden miettimiseen (useinkin?) ja jättää elämä elämättä? "Sitten kun pääsen eläkkeelle jne."

Mahdollista liikenneonnettomuutta on ajatellut silloin, kun on olen pari liikenneonnettomuutta nähnyt livenä. Niin ja olen minä kerran ajanut toisen auton kylkeen oikealta tulevana jo parikymmentä vuotta sitten (en siis ollut syyllinen) ja kerran olen meinannut törmätä talvella hirveen (siitäkin aikaa ainakin 15 vuotta). Silloin tuli myös mietittyä liikenneonnettomuutta ja sen seurauksia. Ei se tilanne muutu miksikään murehtimalla. Mutta kun ajattelee, että kaikki muut liikenteessä olevat ovat hulluja ajokäytökseltään, niin hyvin pitkälle pärjää sillä ohjeella. Näin sanoi eräs opiskeluaikojen englanninkielen opettaja. Se on jäänyt hyviin mieleen yhtenä ohjeena nuorelle jannulle.