Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
vilkaisemassa 60+ palstalta sheriffin linkit, mihin mikäkin asia kuuluu kirjoittaa. Nämä palstat ovat ihan turhaan, jos sitä listaa noudattaa!
04.06.2007 14:56
Meillä tuolla 60+ palstalla enään ei tarvitse ihmetellä mitään...
Sieltä lähtee, on sitten asiaa tai asian vierestä, kaikki pitäisi olla omalla palstallaan, onko kaikki sheriffit yhtä innokkaita!
04.06.2007 12:59
että joku jaksaa olla vauhdissa!
En käsitä miksi mua jollain lailla vaan masentaa, vaikka on kaunis ja lämmin kesäaika.
Kävin eilen Pystybaarin synnyinsijoilla asti muistelemassa - olen nähtävästi jo siinä iässä, että alan elää menneessä - ja niin oli käynyt joku muukin. Niin sanotaan, että kiusa se on pienikin kiusa ja sitä kai tässä harrastetaan vähän puolin jos toisin...
04.06.2007 11:35
ihmisten ilmoille vai sanoisinko tervemenoa, itse kun olen aina maalla hyttysten syöttinä. Tänä kesänä vielä en ole niiden kiusattavaksi joutunut.
Pientä vinkkiä, pakita vähän, että pysyt ajan tasalla!
03.06.2007 19:25
taitaisi minusta soittajaa saada tekemälläkään - puhelinta ainoastaan soitan ja toisinaan aika lahjakkaastikkin, kun katsoo laskusta minuuttimääriä. Soitan pääasiassa lankapuhelimella puheluni ja se on halpaa huvia.
03.06.2007 19:08
niitä tänäänkin hävinnyt vähän sieltä sun täältä...
Onko ne nuoremmat sen valistuneempia, samaa tyhjää höpinää.
Luulin täällä saavan olla rauhassa, mutta saahan sitä luulla...
03.06.2007 19:02
Että mikäkö, suvi tietysti.
Pyörälenkilläni kävin järven rannassa ja sorsat ja telkät siellä uiskentelivat, joutsenet olivat näkymättömissä. Mistähän johtuu, että joutsenet ja kurjet ovat niin lisääntyneet. Aamullakin kurjet pitivät vähemmän kaunista mekkalaa tuossa oraspellolla - ennen ei näkynyt kuin aurat keväisin ja syksyisin ja joutsenet oli harvinaisuus.
Siiderit tässä nautin kauniin suvipäivän kunniaksi ja nyt menen pihakeinuun - ihan oikeesti!
03.06.2007 15:10
Kuinkas aina osataankin yht'aikaa tänne?
Pitäisi kai antaa näiden "nättinokkaisten" olla
omassa ylhäisessä yksinäisyydessä, mutta mulla ainakin on suu vähän pahassa paikkaa ja annan tulla mitä mieleen tulee.
Olen tottunut jo kotona "hurttiin huumoriin" mitä se sitten tarkoittaakin ja nyt mulla on miniä tälläinen herkkähipiäinen ja tahtoo vielä kymmenen vuoden jälkeenkin ottaa nokkiinsa mun laukomisista. En tarkoita mitään pahaa, sanon vain mielipiteeni ja en ole huomaavinanikaan niitä loukkaantumisia, niin meneehän se siitä.
Kaikilla se ei ehkä ole niin yksinkertaista, mutta leikki leikkinä ja niin päin pois!
03.06.2007 14:16
kun asia on nyt vaan niin, että me ei ymmärretä vielä näillä selityksillä!
Onko sitten syy lukemisen ymmärtämisessä tai paremminkin ymmärtämättömyydessä, tai jospa kuitenkin selityksissä...
03.06.2007 14:04
se vastaus jo tulikin ;)
03.06.2007 11:19
tuli vähän sählättyä - no saipa joku makeat naurut, kun luki keskeneräistä viestiä, kuinka sormi lipsahtikin!
Sitä vaan vielä tulin sanomaan, että sinä Krisse sait kunnon nurkkaparlamentin aikaiseksi, liekö sitten niitä sisäpiirin juttuja...
Nyt jätetään kone ja mahjongit ja lähdetään pyörälenkille, kun vihdoin on tuuleton päivä. Mikä siinä mahjongissa vieläkin kiinnostaa, mutta kun aina niitä löytyy uusiakin...
Nautitaan kesästä, kun se vihdoinkin on täällä!
03.06.2007 11:17
täällä nurkan takana vanhoja muistellen. Kuusvitosena mummuna minäkin tänne tulin ja olen jopa mielestäni täällä ihan "nuortunut" kaikkine hullutteluineen, ei ne sitten vaan aina miellytä kaikkia. Varmaan melkein jokaiselle on aikanaan ollut kynnys korkealla, kun on alkanut kirjoittelemaan, tunnen vieläkin alemmuuskompleksia, kun en osaa niin hienosti kirjoitella. Joukossa kuitenkin yritän pysyä...
Olen aina ollut mielelläni täällä vähän piilossa kuvittelemalla , että saadaan olla rauhassa, mutta ei se sitten ihan niinkään ole, pitkä on lain koura...
Sinnitellään kuitenkin etusivulla tai nurkan takana, kuinka vaan!
03.06.2007 10:33
tässä seurailen ja hiljaista on...
Onkohan ensimmäinen oikein kunnon kesäpäivä ilman sitä ainaista tuulemista.
Vähän aikaa terassilla istuskelen ja ihailen kaunista aamua - kelpaa olla, kun on kaikki tip top - siivosti ovat juhlijat olleet.
03.06.2007 10:08
Eikös Pellellä ollut ihan avoin kutsu kaikille?
03.06.2007 10:02
oli ilta, lienee tosiaan juhlia monella riittänyt. Sitten tietysti mökit kutsuvat, kun kesä tulee, varmaan kesäaika hiljentää palstat.
Sekin vaikuttaa, kun niitä viestejä lentää taivaan tuuliin...
03.06.2007 10:00
Oletteko eksyneet? Pystybaarissa Pelle lupasi pippalonsa järjestää...
Ilmanko siellä oli niin hiljaista - ei ristin sielua missään.
Luulisin Pellen antavan erikoiskohtelun juuri niille, joiden viestejä poistetaan - niitä kun ollaan tässä itse kukin!
Kovin on juhlakalu hiljaisena! Missä mahtaa luurata!
02.06.2007 22:01
että munista saadaan poikasia, elikkä siitoskanaloissa.
02.06.2007 21:37
ovat valmistettu aika pitkälle jossain muualla kuin Suomessa. Juuri uudessa Pirkka-lehdessä kerrottiin uusista tuotteista ja esim. jäätelöä oli Belgiassa ja Virossa valmistettua. Ei se Pirkka nimi takaa kotimaisuutta.
02.06.2007 21:32
Vai pippalot on ollut Pellen aikomus pitää, kyllä nyt on sitten huono päivä tullut valittua, kun ei juuri ketään ole käynyt - tai kävijöitä on varmaan ollut, mutta eivät taaskaan ole jättäneet mitään puumerkkiä - missäs Pellen vieraskirja on.
Minä nyt ainakin otan sitä klimppisoppaa, vaikka se tähän aikaan päivästä on hiukan liikaa, mutta paastotaan huomenna...On nimittäin harvoin saatua herkkua.
Pitää sitä ahvenkukkoakin maistaa...
On se harmi, että juuri nyt alkoi se mökkikausi ja sitten on tietysti kaikenlaisia kissanristiäisiä, niin ja koulut loppui - ylioppilaita ja valmistuneita juhlitaan.
Ai niin - sen Pikku-Valmetin kyydin jätän väliin, sitä olen saanut tarpeeksi kotona vuosien aikana!
Hyvää jatkoa vain juhlakalulle - poissa olevat ovat varmasti hengessä mukana!
02.06.2007 20:48
haihtuu meren sinilaineisiin.
Päivän hehku hämyyn vaihtuu -
ilta saapuu kaupunkiin...
01.06.2007 22:16
105 / 123